Eugene van Baal

Juwelier Eugene van Baal is sinds 1887 gevestigd in Nijmegen. Alle producten die in de webwinkel te zien zijn kunt u ook bekijken en kopen in de fysieke winkel. Doordat wij officeel verkooppunt zijn van de getoonde horlogemerken kunnen wij u alle service bieden die nodig is. De verschillende horlogemerken zijn ruim aanwezig in de winkel, daardoor kunt u veel verschillende horloges samen met onze deskundige verkoopadviseurs bekijken en vergelijken. U hoeft dus nooit vanuit een brochure te kopen. In de winkel vindt u de horlogemerken Breitling, Breitling for Bentley, Tag Heuer, Meistersinger, Omega, Oris, Frederique Constant, Longines, Hamilton, Tissot, Rado en Seven Friday.

Eugene van Baal Reviews

    Horloge Ebel

    Mijn ebel horloge gebrachtbvoor nieuw batterij, mijn man had deze na een week opgehaald, thuis gekomen liep horloge niet. Knopje zijkant zat ook los. Gebeld, horloge kon gebracht worden, na enkele dagen telefoon dat horloge kapot is, en opgestuurd kan worden voor reservatie, geschat kosten �400-600. Horloge niet kapot toen ik deze bracht. Opgehaald zonder reapaetie opdracht, is wel �15 in rekening gebracht voor batterij. Dame bij ophalen wist nergens van, totaal geen communicatie op reparatiezakje. Ik kom niet meer terug, al zeker 30 jaar klant.

    Niet aan de wet houden, onvoorstelbaar maar waar!

    Onvoorstelbaar onbeschoft behandeld... Na ongeveer eerder 8-10k uitgegeven te hebben bij Van Baal, wilde ik een rubberen band voor de Omega Sedna Goud kopen bij hen.

    Eerst krijg ik een verkeerde, te hoge, prijs door die netjes door mij is overgemaakt. €50,- te veel zelfs! Vervolgens heb ik op hun aanraden de XL band besteld, ik had het horloge van een ander overgenomen, die hem bij hen had gekocht, waardoor ze verwachtte dat de band een normale maat moest zijn... Dit bleek dus achteraf de kleine te zijn. Vervelend, maar ze hadden me ook kunnen helpen met meten of uitnodigen. Daarna moest ik verplicht de band, die dus NIET paste overnemen en kon ik geen aanspraak maken op geld terug...

    Kostte me dus €250,-, kreeg niet eens de bon mee waardoor anderen nu ook nog denken aan imitatie!!! Kan niks met de band! Echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt!

    Daarbij geven ze bij online aankopen 7 dagen geld terug garantie aan op de website, dit is wettelijk 14dagen...

    Tot slot geven ze aan dat de band speciaal op maat is gemaakt voor mij, wat niet het geval is, is namelijk een standaard maat door Omega aangeboden. Dus zouden ze deze gewoon, zelfs zover redden van opgaaf, terug moeten nemen. Omega zelf doet ook niks tegen deze wanpraktijken!

    Mij is Omega en Van Baal kwijt als klant en wil anderen ook behoeden voor een grote dure fout!

    Zwakke punten
    Zie review, niet aan de wet houden

    niet serieus genomen

    Een aantal weken geleden ben ik bij Eugene van Baal geweest met de intentie om een breitling navitimer aan te schaffen. Ik werd geholpen door een jonge man die mij totaal niet serieus nam. Met desinteresse liet hij mij een aantal horloges zien. Hij zat mij gewoon dom uit te lachen.
    Uiteraard heb ik het horloge hier niet aangeschaft. Vooral zo doorgaan!

    Eugene van Baal

    Ik en vele anderen zijn altijd erg netjes behandeld bij van Baal. Ik zag een review dat er 35 euro betaald moest worden om een band te veranderen. Als de schroef vast zat is er erg veel tijd besteed aan dit kostbare artikel en is het bedrag erg laag; er is misschien wel 45 minuten besteed aan dit akkefietje. Ik vind het dan erg onhandig om de behulpzame juwelier zwart te maken.

    Sterke punten
    kennis van zaken
    hard werken voor de klant
    snelle reactie op schriftelijke vragen

    Zeer klantonvriendelijk en onbeschoft

    k heb een Rolex Datejust onlangs kado gedaan, waarbij de gelukkige hiermee naar deze juwelier is gegaan om de band op maat te laten verstellen.
    Ookal is deze winkel zelf geen rolex verkooppunt, toch zou je een nette service mogen verwachten.
    Het zou enkele dagen duren en ze wisten ook nog niet wat de kosten zouden worden, ivm een erg strakke schroef.
    Uiteindelijk was het niet klaar op de afgesproken dag, en duurde het nog eens 5 dagen extra. De verkoper gaf aan dat er nooit een exacte dag was afgesproken, en we werden kortom als leugenaars bestempeld.
    Ondanks de belofte om de kosten-indicatie per email te mogen ontvangen, hadden we tot dusver ook nog niets vernomen.
    Na de 5 extra dagen, voor het verwijderen van de schakel, moesten wij plots 35euro betalen.
    Nu hebben wij begrip voor de tijd en werkzaamheden van de betreffende horlogemaker waar het horloge heen is gestuurd, maar dat dit vanuit de winkel zonder enige communicatie vooraf zomaar wordt verrekend, is echt een ongelooflijke slechte service. Er werd ook in geen enkele vorm begrip noch compensatie geboden.
    Het bleef enkel bij een "Ja sorry".

    Dat het om een reparatie gaat van een hoogsegment horloge, is maar detail, maar deze winkel is echt een aanfluiting als het om email, telefonische, en persoonlijke service gaat.
    Er is geen excuus gemaakt mbt de lange wachttijd, ook niet mbt het feit dat we praktisch uitgemaakt worden voor leugenaar mbt de levertijd.

    Ik hoop dat Eugene van Baal erg content is met de 35 euro.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - klantonvriendelijk
    - onbegripvol
    - afspraken niet nakomen
    - klant uitmaken voor leugenaar

Bezoek Eugene van Baal

Schrijf een review