Home » Nieuwste Reviews

Nieuwste Reviews

Schaap en Citroen - Super service

0

Review:
2 weken terug zaterdags bij schaap citroen Utrecht horloge gekocht aangegeven dat deze geschikt moet zijn om mee te zwemmen, de verkoopster nam veel tijd voor ons en onze kleinste dochter was er bij aanwezig welke werd voorzien van limonade. Uiteindelijk horloge uitgezocht, kwam er naar 2 dagen achter toen ik zat te lezen op de site (horloge nog niet gedragen is voor mijn verjaardag welke pas week later dan de koop is) dat deze maar 3 atm is dit is zowel ons zelf als de verkoopster ontschoten door dat we gezellig met elkaar diverse horloges hebben bekeken en dit cruciale punt zijn vergeten. Dinsdags erna gelijk gebeld naar winkel en wordt super vriendelijk behandeld, afspraak voor aanstaande vrijdag gemaakt. Horloge terug gegeven en ander horloge gekocht wat wel aan onze eisen voldoet de verkoopster en het hele team.was ongelooflijk vriendelijk werden zelfs getrakteerd op iets lekkers bij de koffie. Ik wil langs deze weg mijn welgemeende lof uitspreken voor deze vestiging en medewerkers welke hun vak en omgang met mensen echt begrijpen. En kan deze vesting zeker aanraden begrijp dat misschien niet iedereen deze ervaring heeft maar wij zeker wel kom hier zeker terug wanneer wij weer iets willen kopen

Sterke punten:
Service , klantvriendelijkheid , assortiment

Zwakke punten:
Geen kunnen vinden

Tevreden k beveelt Schaap en Citroen aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Juwelier Draaijer - Trouwring vermaken

0

Review:
De trouwring van mijn man is geweldig vermaakt door draaijer ik ben er erg blij mee.

Sterke punten:
Komt afspraken na en tegen een mooie prijs gemaakt

De vries beveelt Juwelier Draaijer aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Schaap en Citroen - Vreselijk personeel

0

Review:
Vandaag SC in Den Haag gegaan om een IWC te kopen. Verkoopster had geen idee waar ik het over had, een Pilot met blauwe wijzerplaat, daar had zij nooitvan gehoord !!! Zij moets dit opzoeken” ik kreeg wel koffie aangeboden. Na 15 min. wachten ben ik maar weggegaan daar deze verkoopster nog steeds aan het kijken was of het gevraagde model aanwezig. Vreselijk, mij zien ze daar niet meer, gelukkig kan ik mijn geld ook elders uitgeven.

Sterke punten:
Koffie

Zwakke punten:
Verkoopster met GEEN kennus van zaken

Arthur beveelt Schaap en Citroen NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Schaap en Citroen - Verkooppositie dealer schaap en citroen zwak

0

Review:
Voor 21e verjaardag van onze zoon bij S&C een mooie Tudor uitgezocht. Hij kreeg een budget van 2000 eu en alles daarboven moest hij zelf betalen. Gekozen voor fysieke winkel met goede dealerreputatie omdat uitgegaan wordt van service, pleZierige aanschafmoment maar ook dat je er vanuit mag gaan dat zij marktconform in prijs zijn. Echter na aanschaf, aan vrienden online laten zien welke het is geworden en tot grote schrik zien dat dit soort koehandel markt is (redelijk naief van ons blijkt). Bij gerenomeerde veilig betalen online shops met garanties etc, 30% goedkoper. Nogmaals wij wij willen retailer graag meer betalen voor extra service etc maar 30% goedkoper is naar consument niet te verantwoorden. Op de tapijtenmarkt weet je dat er onderhandeld wordt maar niet in winkels die zich zo “exclusief” presenteren. Dag erna gebeld met Amsterdam S&C en aangegeven dat we hier wel moeite mee hebben, mede gelet op feit dat wij dus nul korting hebben gekregen op adviesprijs. Vanzelfsprekend ons zelf te verwijten dat wij dit niet zijn aangegaan, waren nl in veronderstelling dat prijsverschil niet dusdanig verschillend zou zijn. Enfin zij geven natuurlijk aan dat zij nooiiit onderhandelen .... en koop is koop. Juridisch helemaal juist en niks tegen in te brengen. Echter nasmaak blijft en voelt niet goed. Zelf voornemens om een nieuwe Rolex te kopen maar wat motiveert mij om zoveel extra te betalen en tegelijkertijd van dealer nergens in beloond te worden? Dat er (ordinair) onderhandeld wordt / of dat je klant iets meegeeft.... wordt nooit gedaan, aldus S&c maar dit is erg ongeloofwaardig..... gelet op de vele reacties uit direkte omgeving. Enfin zoals zoon zegt; wijze les. Eerst nachtje slapen en nog eens goed bedenken wat het je waard is. Ik ben groot voorstander om fysieke winkels te steunen maar als dit soort A merken zulke prijsverschillen veroorzaken, kan je helaas niks anders doen dan simpelweg online shoppen. S&c amsterdam pc hooftstraat houdt voet bij stuk, doen nooit aan onderhandelingen..... en helaas voor zoonlief is 650,- euro teveel betaald op een horloge van 2800 eur. Jammer en drukt wel beetje kadomoment. Groet Catelijn

Sterke punten:
Mooie brede collectie

Zwakke punten:
Prijs niet te verantwoorden

Bordens beveelt Schaap en Citroen NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Fliers Juweliers - Goede service, klantvriendelijk, deskundig.

0

Review:
Ik heb al meerdere malen iets aangeschaft bij juwelier Fliers in oostburg en sluis. Ik ben altijd tevreden over de manier waarop men helpt en advies geeft. Ook wanneer iets aangekocht is maar geruild moet worden word dit goed opgepakt en netjes afgehandeld. Ik ben erg tevreden.

Sterke punten:
Klantvriendelijk,gastvrij, helpen goed met advies. Je krijgt idee dat voor hen elke klang belangrijk is, of die nu een horloge koopt van 100 euro of eentje van 2500 euro.

Zwakke punten:
Niet bekend.

P.Zwarts beveelt Fliers Juweliers aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Siebel Juweliers - Krijg oorbellen niet mee voor de prijs die erop st

0

Review:
Siebel Eindhoven centrum.
Ik kwam voor oorbellen van 134 euro op internet. Die waren niet op voorraad. Okay, dat kan gebeuren.
Ik zag andere oorbellen voor 158 euro in de vitrine (zwart plaatje met witte cijfers 158).
Even pinnen buiten de winkel, want mijn vrouw krijgt het voor haar verjaardag en mag natuurlijk niet zien waar ik iets heb gekocht.
Ik kom terug in de winkel, leg het geld neer. Oorbellen scan bij de kassa; 176 euro. Ik krijg ze niet mee voor de prijs op het prijskaartje.
De regiomanager wordt gebeld achterin de winkel. Helaas de prijs is 176 euro zoals de scan van de kassa vermeld en niet de 158 euro zoals vermeld op het prijskaartje.
Ik zeg nog tegen de winkelmedewerker: "ik wil de prijs betalen wat op het prijskaartje staat. Waarom krijg ik het niet mee?"
Reactie medewerker: "ik kan hier niets aan doen. Een andere medewerker heeft die fout gemaakt" De regiomanager geeft geen akkoord om de oorbellen voor 158 euro mee te geven".
Ik vraag nog of ik de regiomanager mag spreken. Nee, mag niet.
Ik sta nog voor de deuropening; 'laten jullie mij als klant nu gaan terwijl ik de prijs wil betalen die op het prijskaartje stond".
ja ze lieten mij gaan en dus deze reactie plaatsen.
De klant is geen koning bij Siebel.
Nooit geen Siebel meer.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Slechte klantenservice

Jeroen beveelt Siebel Juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Schaap en Citroen - Onbeschofte behandeling

0

Review:
Vandaag 28-8-2018 een bezoek gebracht aan Schaap en Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch, dit alles met de intentie om een IWC aan te Schaffen.
Het volgende gebeurde: wij belden aan en de eerste deur ging open, vervolgens de sluis in.
Wij wachten tot de 2e deur open zou gaan, om mijn lang verwachtte IWC te kopen, het wachten duurde wel erg lang en na nogmaals op de bel te drukken en aandacht van het personeel te trekken zijn wij na 10 minuten uit de sluis gegaan.
Wat een arrogantie, ze zagen ons duidelijk staan.!!!

Zwakke punten:
Arrogantie ten top

0 Reacties

Mynt Juwelier - Lompe hork

0

Review:
Nog nooit ben ik zo onvriendelijk geholpen in een winkel. De beste man had er totaal geen zin in om ons ook maar iets verder te helpen in onze zoektocht naar trouwringen. Kortaf, snauwen, totaal geen initiatief. Waar op de website staat dat je ringen moet kunnen bekijken en ervaren in de winkel zelf, merk je als je er eenmaal bent vrij weinig van die instelling. We zijn maar weggegaan en raden absoluut niemand aan om daar te gaan kijken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Super onvriendelijk

Irene beveelt Mynt Juwelier NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Mynt Juwelier - Lompe hork

0

Review:
Nog nooit ben ik zo onvriendelijk geholpen in een winkel. De beste man had er totaal geen zin in om ons ook maar iets verder te helpen in onze zoektocht naar trouwringen. Kortaf, snauwen, totaal geen initiatief. Waar op de website staat dat je ringen moet kunnen bekijken en ervaren in de winkel zelf, merk je als je er eenmaal bent vrij weinig van die instelling. We zijn maar weggegaan en raden absoluut niemand aan om daar te gaan kijken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Super onvriendelijk

Irene beveelt Mynt Juwelier NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Juwelier Draaijer - vakman

0

Review:
Zeer gepassioneerd en vakkundig iemand met liefde voor het vak.

Sterke punten:
goede prijs voor reparatie's

keizer beveelt Juwelier Draaijer aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

In the Spotlight