Wolters juweliers

Wolters juweliers | Home Wolters Juweliers Coevorden Emmen. Goud, Zilver, Diamant, Sieraden, Trouwringen, Horloges. Merken.Buddha to Buddha, Zinzi, Mimoneda. Eigen goudsmid ontwerp.

Wolters juweliers Reviews

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Wolters Juweliers Emmen is alsof je in een fout "verborgen cameraprogramma" bent beland, wat echter realiteit blijkt te zijn.
    Ellenlange ellende om een Seikohorloge gerepareerd te krijgen.( hij is officieel Seikodealer!)
    De toon is voortdurend naar. De eigenaar "repareert"voor 59,-. maar het horloge loopt gelijk al nog steeds niet goed. Wolters zegt "dat ik van een automatisch uurwerk niet kan verwachten dat-ie zuiver loopt."Het ligt aan mijn manier van dragen".
    Seiko Nederland die deze ellende hoort biedt herhaaldelijk aan dat zij het zelf willen repareren maar Wolters wil geen geld teruggeven aan mij zodat ik naar Seiko Nederland kan voor reparatie, terwijl de reparatie niets heeft uitgehaald!
    Onderhand is tijdens die "reparatie"ook nog m'n wijzerplaat beschadigd.
    Na 13 (!!) maanden is-ie klaar. Ik weet dat niet omdat Wolters weigert mijn voicemail in te spreken. ( "dat doen we nooit")
    Ik had dus 13 maanden lang dagelijks moeten checken welke nummers mij misschien gebeld hebben....
    Bij het ophalen geen uitleg wat er is gerepareerd en ook geen bewijs of bon zodat ik geen garantie kan aantonen op deze reparatie.
    Een enorme nare en horkerige manier van doen door deze eigenaar. Een hondse behandeling.
    Een schande als Seiko dealer.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen 59,-.teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) Afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in".
    (alsof jr, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gerepareerd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen 59,-.teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) Afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in".
    (alsof jr, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gerepareerd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.
    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Ik naar Wolters Juweliers Emmen.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters zei dat hij de kassabon niet accepteerde: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam, mijn naam er met de hand op geschreven evenals de aanvankelijke klacht: “Seiko loopt niet goed”.)
    Dat zakje had ik niet meer. Naar huis en alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus een foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het letterlijke papieren zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Ik had een kwaliteitshorloge vanuit het buitenland gekocht: een Seiko automatisch horloge.
    Een prachtige klok en hij liep anderhalf jaar perfect.
    Totdat ik ‘m een keer stootte en hij onzuiver ging lopen.

    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Ik naar Wolters Juweliers Emmen.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters zei dat hij de kassabon niet accepteerde: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam, mijn naam er met de hand op geschreven evenals de aanvankelijke klacht: “Seiko loopt niet goed”.)
    Dat zakje had ik niet meer. Naar huis en alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus een foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het letterlijke papieren zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

    Ik had een kwaliteitshorloge vanuit het buitenland gekocht: een Seiko automatisch horloge.
    Een prachtige klok en hij liep anderhalf jaar perfect.
    Totdat ik ‘m een keer stootte en hij onzuiver ging lopen.

    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Ik naar Wolters Juweliers Emmen.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters zei dat hij de kassabon niet accepteerde: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam, mijn naam er met de hand op geschreven evenals de aanvankelijke klacht: “Seiko loopt niet goed”.)
    Dat zakje had ik niet meer. Naar huis en alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus een foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het letterlijke papieren zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

Bezoek Wolters juweliers

Schrijf een review