Reviews van deze auteur

armband

Review over Lucardi

mijn dochter werd in Februari 2019 50 jaar en ik kocht voor haar bij Lucardi oneline een bicolor armband,Bij levering niet in een leuk doosje of zo,nee in een klein plastic zakje.Na 4 maanden viel het armbandje uit het niets van haar pols af.Geen nood even gebeld naar lucardi,maar die deelde haar mee dat ze naar een winkel moest gaan voor reparatie. Nu is er in Zaandam een lucardi winkel,maar die konden volgens de medewerkster de reparatie niet uitvoeren en de armband moest opgestuurd worden en verder vertelde de medewerkster dat de garantie was verlopen, na 4 maanden????. tevens kon de medewerkster niet vertellen wat de reparatie en opsturen ging kosten. Mijn dochter ging hiermee niet akkoord .Zij is in totaal naar 5 juweliers gegaan om de armband te laten repareren, 4 waagden zich hier niet aan vanwege in hun ogen de slechte kwaliteit van de armband, één juwelier heeft de armband dan toch gerepareerd, maar verloop van tijd brak de armband weer uit het niets en op een andere plaats,de juwelier heeft hem nogmaals gerepareerd en u raad het al tenderde maal brak de armband en weer op een andere plaats uit het niets. Toen heb ik als vader en AOWer.(de prijs van de armband was voor mij een rib uit mijn lijf) een heel boze brief aangetekend met de armband als inhoud gestuurd naar het hoofdkantoor in Den Haag, met de mededeling dat zij hun rotzooi terug kregen en ik mijn geldelijk verlies nam zo als is, wel de rekening meegestuurd. Net voor Kerst krijg ik mail van lucardi dat ze natuurlijk alles betreuren en dat zij nog nooit klachten hadden gehad van de betreffende armband en dat zij de aankoopsom terug gingen betalen,wat inderdaad ook gebeurd is(dit is in ieder geval een pluspunt). Maar wat ik mij nu afvraag, als de betreffend armband zo goed is en nog nooit klachten zijn geweest, waarom betaal je dan de koopsom terug en stuur je geen nieuwe armband, dat geeft toch te denken over die armband

Sterke punten
terug betalen van de koopsom 11 maanden na aankoop

Zwakke punten
slecht service in de winkel in Zaandam en geen deskundig personeel
tevens slechte service voor op het sturen van een duur armband in een plastic zakje

reacties: