Nieuwste Reviews

Schaap en Citroen - Onbeschofte behandeling

0

Review:
Vandaag 28-8-2018 een bezoek gebracht aan Schaap en Schaap en Citroen in s-Hertogenbosch, dit alles met de intentie om een IWC aan te Schaffen.
Het volgende gebeurde: wij belden aan en de eerste deur ging open, vervolgens de sluis in.
Wij wachten tot de 2e deur open zou gaan, om mijn lang verwachtte IWC te kopen, het wachten duurde wel erg lang en na nogmaals op de bel te drukken en aandacht van het personeel te trekken zijn wij na 10 minuten uit de sluis gegaan.
Wat een arrogantie, ze zagen ons duidelijk staan.!!!

Zwakke punten:
Arrogantie ten top

Mynt Juwelier - Lompe hork

0

Review:
Nog nooit ben ik zo onvriendelijk geholpen in een winkel. De beste man had er totaal geen zin in om ons ook maar iets verder te helpen in onze zoektocht naar trouwringen. Kortaf, snauwen, totaal geen initiatief. Waar op de website staat dat je ringen moet kunnen bekijken en ervaren in de winkel zelf, merk je als je er eenmaal bent vrij weinig van die instelling. We zijn maar weggegaan en raden absoluut niemand aan om daar te gaan kijken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Super onvriendelijk

Irene beveelt Mynt Juwelier NIET aan bij vrienden/bekenden

Mynt Juwelier - Lompe hork

0

Review:
Nog nooit ben ik zo onvriendelijk geholpen in een winkel. De beste man had er totaal geen zin in om ons ook maar iets verder te helpen in onze zoektocht naar trouwringen. Kortaf, snauwen, totaal geen initiatief. Waar op de website staat dat je ringen moet kunnen bekijken en ervaren in de winkel zelf, merk je als je er eenmaal bent vrij weinig van die instelling. We zijn maar weggegaan en raden absoluut niemand aan om daar te gaan kijken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Super onvriendelijk

Irene beveelt Mynt Juwelier NIET aan bij vrienden/bekenden

Juwelier Draaijer - vakman

0

Review:
Zeer gepassioneerd en vakkundig iemand met liefde voor het vak.

Sterke punten:
goede prijs voor reparatie's

keizer beveelt Juwelier Draaijer aan bij vrienden/bekenden

Juwelier Rooyackers - Heel erg fijn geholpen !!!

0

Review:
We hadden een afspraak gemaakt, en ze nemen alle tijd voor je. Erg vakkundig en vriendelijk geholpen. Ik dacht dat het lastig zou worden, maar de dame begreep mijn wensen precies !! Wij hebben dé ringen voor ons leven gekocht. Wij zijn zeer tevreden.

Sterke punten:
Wij vonden de sterke punten; dat ze zo snel aanvoelden wat we zochten, dat ze alle tijd voor ons namen, dat de prijzen ons meevielen, en dat we zoveel konden zien en passen. Ze hebben een enorme collectie. Super vriendelijk en vakkundig geholpen.

Zwakke punten:
Ik heb daar over na zitten denken; maar kon er géén bedenken

Jacqueline beveelt Juwelier Rooyackers aan bij vrienden/bekenden

Juwelier Rooyackers - Zeker een aanrader !!

1

Review:
Wij hebben onze trouwringen gekocht bij Uw Trouwringenspecialist Juwelier Rooyackers. Super blij met onze aankoop en we kunnen niet wachten tot we ze om mogen.

Sterke punten:
- Er werd zeer goed naar onze wensen geluisterd
- Wij zijn zeer vriendelijk geholpen
- Er werd álle tijd voor ons vrijgemaakt
- Ze hebben ringen in álle prijsklassen
- Zeer grote en mooie collectie

Zwakke punten:
Er is ons niets opgevallen qua zwakke punten.

Mieke beveelt Juwelier Rooyackers aan bij vrienden/bekenden

Lucardi - Online Aankoop

0

Review:
Aankoop via bol.com
Ze beloven van alles via hun retourinstructies zoals gratis omruilen in de winkel. maar komen hun beloftes niet na terwijl je aan alle voorwaarden voldoet. als je dan naar de winkel zelf gaat op 31-12-2017 in terneuzen en ze zien dat me dochter het gesprek opneemt kan het in een keer wel en vandaag krijg ik weer mail van jullie dat het niet mogelijk is. wel weten wat je wilt he lucardi en geen loze beloftes maken aub

Peter beveelt Lucardi NIET aan bij vrienden/bekenden

Heetman Juweliers - Uitstekende service ervaring

0

Review:
Vandaag bij Heetman aan de Lijnbaan in Rotterdam binnengestapt met mijn Rolex Explorer (daar nieuw aangeschaft 05-12-2015) en mijn Tudor Black Bay (elders aangeschaft november 2016).

Ik gaf aan de heer Heetman aan dat ik op de horlogeband van de Explorer één schakel aan de "6-kant" erbij wilde, en er één van de "12-kant" af wilde (dit i.v.m. de pasvorm, het horloge zat niet helemaal naar wens om de pols (uit balans)).
Tevens vroeg ik of de Tudor gedemagnetiseerd kon worden (aangezien mijn elders bestelde demagnetiseerapparaat nog steeds niet binnen was vanuit China).

De heer Heetman heeft de schakels van de horlogeband verwisseld (deze ook weer met blauwe Loctite 243 vastgezet) en ging vervolgens naar boven om de Tudor te demagnetiseren. De horlogemaker was er vandaag niet, dus heeft hij het zelf even in de werkplaats uitgevoerd.

Toen ik na afloop vroeg wat hiervoor de kosten bedroegen, zei de heer Heetman: "helemaal niets".

Kortom: vriendelijk geholpen, uitstekende (gratis) service en ik ben tevreden weer naar buiten gestapt.
Zeer prettige ervaring dus! :thumbsup:

Sterke punten:
Vakkundig, vriendelijk en snel van dienst geweest.

Zwakke punten:
Geen.

Rob beveelt Heetman Juweliers aan bij vrienden/bekenden

Schaap en Citroen - Warme douche echt goede service

0

Review:
We hadden voor onze zoon een dure breitling gekocht via internet bij timepiecebank het horloge werd gew defect opgestuurd en tegen ons werd gezegd ga maar naar een breitling dealer in uw woonplaats , terwijl wij het horloge niet eens gekocht hadden bij schaap en Citroën boden deze mensen echt een top service en ik zou tegen iedereen willen zeggen betaal een paar centen meer en ga naar een goede winkel Schaap en Citroën Den Haag verdient echt een warme douche top winkel wat de service betreft

Sterke punten:
Goede service

van der La beveelt Schaap en Citroen aan bij vrienden/bekenden

Heetman Juweliers - Onkunde, desinteresse, minachting

1

Review:
Als ex-professionele horlogemaker verwacht ik, bij de voormalige Rolex-importeur nota bene, dat ik vrij makkelijk aan een setje pushpins voor mijn 1601 Datejust, uit 1971 kan komen. Welnu - alleen de termen "pushpins", "1601" en "Datejust" leken al aan te komen bij mensen die deze termen nog nooit gehoord hadden. De dame die mijn perfect gerestaureerde (dit keer niet door mezelf!) en bijna als een kwartshorloge lopende Rolex aanpakte, keek er naar alsof ze een dood vogeltje in handen gedrukt kreeg. Meteen maar naar meneer Heetman, in de hoek met een strikje, als strenge autoriteit. En streng was-ie: "Waarom wilt u nieuwe pushpins...?" - "Nou, de Jubilee-band is er nogal op ingesleten, en ze zijn een fractie krom inmiddels". - Fronsende wenkbrauwen waren mijn deel. Heetman: "Ik heb geen idee hoe ik daar aan zou kunnen komen".

Ja, dan val je toch even stil als redelijk geinformeerde klant. Hij moet die dingen toch gewoon hebben liggen...?

"O wacht" - een revelatie bij heer Heetman - "we vragen het even boven". Nou ken ik de horlogemaker bij Heetman. Was een klant bij een vorige baan van me. Aardige vent. De dame aan de telefoon naar boven: "Ja, het gaat over pushpins. Voor een Rolex. Datejust geloof ik. ......die staat hier. ...O. OK." - "Ja sorry meneer, hij heeft nu geen tijd, we moeten het helemaal gaan uitzoeken. U kunt uw horloge achterlaten".

Nou zit ik op het Horlogeforum. Ik kreeg binnen een half uur de referentie-code door van de pushpins, door een Rolex-medewerker van een conculega van Heetman.

Beste Heetman-mensen, dat is dus 23-9290. Ik krijg ze een dezer dagen voor een vriendenprijsje binnen. Noteer dat nummer even, voor een volgende klant?

Bedankt hoor...

Sterke punten:
Hmmm...

Zwakke punten:
Tja...