Nieuwste Reviews

Lucardi - Geweldige service Lucardi Zoetermeer

0

Review:
Twee weken geleden zijn wij naar Lucardi Zoetermeer gegaan om onze trouwringen uit te zoeken. Wat een geweldige service hebben wij gekregen. De zeer vriendelijke jongedame nam de tijd om ons te helpen met de maten van de ringen. Na twee weken konden wij onze ringen ophalen. Ook nu weer geholpen door dezelfde jongedame. Wij hebben niets dan lof over de service van Lucardi Zoetermeer
Lieve Tara, dank je wel.

Sterke punten:
Geweldig vriendelijk, vakkundig personeel.

Zwakke punten:
Helaas te weinig personeel, maar zelfs tijdens grote drukte werken de dames met een glimlach op hun gezicht.

Caroline beveelt Lucardi aan bij vrienden/bekenden

Schaap en Citroen - Perfecte service

0

Review:
Na in de eerste instantie een beetje teleurgesteld te zijn omdat er een paar dingen niet helemaal naar mijn zin gingen met de reparatie van mijn panerai la bomba azul? Ben ik na een coulance regeling helemaal om. De dame (patricia)die het in behandeling nam heeft mijn negatieve ervaring tot een super positief einde gebracht.
Chapeu zo zouden alle retailers moeten zijn.
Ik blijf zeker klant.

Sterke punten:
Behulpzaam,netjes en een perfecte aftersales.

Zwakke punten:
Geen

Panerai beveelt Schaap en Citroen aan bij vrienden/bekenden

Van Velthoven Juweliers - Aangekochte sieraden

0

Review:
Intussen al heel wat keren in de winkel op de Binnenweg 11 in Heemstede geweest om het beoogde sieraad te vinden.
En elke keer hierin geslaagd mede door de vriendelijke en professionele benadering van de verschillende medewerkers.
Niet opdringerig en genoeg tijdnemend voor jou.
Hierdoor ga ik graag terug naar deze juwelier!
Je zoekt samen naar het sieraad waar je jaren van zult genieten.Dat is mijn ervaring.

Topzaak!

Sterke punten:
*Klantvriendelijkheid
*service
*kwaliteit

Philip Bra beveelt Van Velthoven Juweliers aan bij vrienden/bekenden

Lucardi - Slechte service

0

Review:
Belachelijke service! Slechte kwaliteit sieraden. 2x in 3 weken ketting gebroken! 1ste keer netjes een nieuwe gekregen, 2de keer konden ze niets betekenen en zeer onvriendelijk te woord gestaan! Ik kom hier noooooit meer!

Sterke punten:
Lage prijzen

Zwakke punten:
Communicatie
Kwaliteit
Service

Lucardi - Prima service

0

Review:
Prettig, vakkundig en wat ouder personeel stond er in het filiaal. Ik wilde een gouden geboorte armbandje voor mijn pasgeboren kleindochter. Ik ben prima geholpen en ik mocht wachten op het graveren, dus stond met netjes ingepakt armbandje binnen een half uur weer buiten. Prima service van de dames in Vlissingen.

Sterke punten:
Ontzettend vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel.

Zwakke punten:
Soms weinig personeel in de winkel, daardoor een lange wachttijd. (ze helpen wel, zelfs met drukte, met een glimlach)

Cindy beveelt Lucardi aan bij vrienden/bekenden

Wolters juweliers - Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

0

Review:
Wolters Juweliers Emmen is alsof je in een fout "verborgen cameraprogramma" bent beland, wat echter realiteit blijkt te zijn.
Ellenlange ellende om een Seikohorloge gerepareerd te krijgen.( hij is officieel Seikodealer!)
De toon is voortdurend naar. De eigenaar "repareert"voor 59,-. maar het horloge loopt gelijk al nog steeds niet goed. Wolters zegt "dat ik van een automatisch uurwerk niet kan verwachten dat-ie zuiver loopt."Het ligt aan mijn manier van dragen".
Seiko Nederland die deze ellende hoort biedt herhaaldelijk aan dat zij het zelf willen repareren maar Wolters wil geen geld teruggeven aan mij zodat ik naar Seiko Nederland kan voor reparatie, terwijl de reparatie niets heeft uitgehaald!
Onderhand is tijdens die "reparatie"ook nog m'n wijzerplaat beschadigd.
Na 13 (!!) maanden is-ie klaar. Ik weet dat niet omdat Wolters weigert mijn voicemail in te spreken. ( "dat doen we nooit")
Ik had dus 13 maanden lang dagelijks moeten checken welke nummers mij misschien gebeld hebben....
Bij het ophalen geen uitleg wat er is gerepareerd en ook geen bewijs of bon zodat ik geen garantie kan aantonen op deze reparatie.
Een enorme nare en horkerige manier van doen door deze eigenaar. Een hondse behandeling.
Een schande als Seiko dealer.
Ik mijd dit bedrijf als de pest.








Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

Bakker beveelt Wolters juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

Wolters juweliers - Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

0

Review:

Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
Ik terug met horloge en de kassabon.
Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
(het horloge had altijd perfect gelopen.)
Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen 59,-.teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen uit Japan.
Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko: dat klopte)
Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) Afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen.
13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in".
(alsof jr, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gerepareerd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
Maar niet heus.
Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
Ik mijd dit bedrijf als de pest.




Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

Bakker beveelt Wolters juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

Wolters juweliers - Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

0

Review:

Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
Ik terug met horloge en de kassabon.
Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
(het horloge had altijd perfect gelopen.)
Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen 59,-.teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen uit Japan.
Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko: dat klopte)
Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) Afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen.
13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in".
(alsof jr, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gerepareerd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
Maar niet heus.
Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
Ik mijd dit bedrijf als de pest.




Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

Bakker beveelt Wolters juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

Wolters juweliers - Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

0

Review:

Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
Ik terug met horloge en de kassabon.
Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
(het horloge had altijd perfect gelopen.)
Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
Etc.
Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
(alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
Maar niet heus.
Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
Ik mijd dit bedrijf als de pest.




Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

Bakker beveelt Wolters juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

Wolters juweliers - Wolter Juweliers Emmen als absoluut dieptepunt

0

Review:

Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
Ik terug met horloge en de kassabon.
Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
(het horloge had altijd perfect gelopen.)
Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)
Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
Etc.
Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
(alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
Maar niet heus.
Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
Ik mijd dit bedrijf als de pest.




Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

Bakker beveelt Wolters juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden