• Siebel Juweliers NOOIT MEER!!! Siebel Juweliers altijd een begrip geweest met een goede naam. Kocht daar mijn spullen graag. Maar dat is nu definitief klaar!!!! Ik kocht een gouden ring om mijn vrouw ten huwelijk te vragen. Hele mooie met een rij Diamantjes.. Helaas was de ring te klein en zijn we samen terug gegaan naar Siebel in Almere. Ze hadden geen maat groter en konden deze niet bestellen?? Hoe dan??? Een juwelier kan toch ten alle tijden een grotere maat bestellen?????? Maar nee mij Siebel dus Niet, we moesten maar doen met wat ze hadden. Ik wilde mijn geld terug. Dit kreeg ik niet krijg alleen maar een cadeaubon van het aankoop bedrag.( Dit staat overigens nergens vermeld en is ook nooit gezegd) Zij VERPLICHTEN mij dus om alsnog een sieraad te kopen. Uiteindelijk een andere ring uitgekozen. Deze moest uit een ander filiaal komen. Dit heeft ruim een week geduurd!! We wisten dat deze na binnenkomst alsnog vermaakt zou moeten worden. Maar niet dat daar weer extra kosten bij komen. Al met al dacht je een mooie ring te hebben voor €140, maar door de extra kosten zit je gewoon op €200. Lijkt wel oplichterij!! Te belachelijk voor woorden!!! Ondertussen zijn we 3 weken verder en nog steeds geen ring. Leuk hoor een ring voor je aanzoek kopen. NOOIT MAAR OOK ECHT NOOIT MEER SIEBEL. Wat een walgelijke zaak

    Door Robin op 25 juli 2020 Reageer
  • Compliment - Review over Lucardi

    Lucardi is een winkel die kwalitatief goede sieraden levert/verkoopt tegen schappelijke prijzen. Ik ben dan ook al jaren klant voor verschillende sieraden.

    Sterke punten
    Goed prijs kwaliteit verhouding

    Zwakke punten
    Helaas zijn de actie voorwaarden niet altijd duidelijk vermeld.

    Door Jesaya op 17 juli 2020 Reageer
  • Ik heb 3 online bestellingen gedaan. Alle 3 gingen er dingen mis. Bij de ene miste 1 artikel. Bij de andere zat er een andere dan de bestelde armband. En ik heb meerdere defect ontvangen. En 1 armband in de verkeerde maat! LUCARDI 👎🏾👎🏾👎🏾 WAT EEN ONGELOOFLIJK SLECHTE KLANTENSERVICE. Ik mail naar de klantensevice, hun reactie: ga langs een winkel Ik zeg: ik ben mindervalide en de lucardi is rolstoelonvriendelijk. Lucardi: oke stuur dan een foto Ik stuur 3 foto's van de armband. Zegt lucardi: dit lijkt op de foto ee andere armband te zijn. Laat iemand anders met de armband naar de winkel gaan. Zo kwetsend! Geen excuses. Geen enkele keer. En dan mij niet geloven terwijl ik bewijs opstuur! BESTEL NOOIT BIJ LUCARDI. DIT IS DE 3E KEER DAT MIJN BESTELLING MIS GAAT! VERKEERDE ARTIKELEN, EEN ARTIKEL ONTBREEKT ÉN KAPOTTE ARTIKELEN!

    Zwakke punten
    Klant ontvriendelijk.

    Door Nancy op 19 juni 2020 Reageer
  • koop ellende - Review over Lucardi

    ketting gekocht met twee schijven met naam, binnen gekregen na maanden en te laat voor Moederdag, ketting te dun en te kort alles was minuscuul klein namen niet eens leesbaar en in die tijd ettelijke rekeningen via after pay en boete omdat ik te laat betaal het was nog niet eens binnen! kon het dunne draadje wat ketting heet alleen terug sturen maar ben benieuwd of ik geld verrekend krijg en de boete kwijtgescholden contact met After pay is onmogelijk met Lucardi zeer moeilijk. afbestellen omdat het langer dan beloofd duren wordt gewoon genegeerd een vreselijk bedrijf

    Zwakke punten
    slechte communicatie, opdringerigere After pay , zwakke sieraden, boete terwijl je niets binnen heb aan bedenkingstijd doen ze niet mails dat ik het niet meer wil hebben negeren ze volkomen

    Door Muisje op 7 juni 2020 Reageer
  • Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Door Natasja op 19 mei 2020 Reageer
  • Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Door Natasja op 19 mei 2020 Reageer
  • Een jaar geleden een horloge gekocht bij de Siebel webshop. Na twee keer het kroonwieltje te hebben gebruikt (= 1x zomertijd en 1x keer wintertijd instellen) is het tandwieltje uit het horloge gevallen. Bij benadering van de webshop is het antwoord dat het gemaakt kan worden tegen kosten die bijna 50% van de nieuw-waarde zijn. Reden: kroonwieltje valt niet onder het uurwerk en daarmee niet onder de garantie. Hoe kan een tandwieltje op een horloge geen onderdeel van het uurwerk zijn?! En hoe kun je dit verkopen als juwelier zijnde en binnen het jaar valt het kroonwieltje uit het horloge? Wat voor kwaliteit verkoop je dan? Vervolgens klacht ingediend en nooit reactie gehad.. Mijn advies, als je toch naar een juwelier gaat omdat je kwaliteit wil kopen, ga dan naar NIET naar Siebel!

    Zwakke punten
    Kwaliteit producten, service/ garantie verlening

    Door W. op 29 april 2020 Reageer
  • Ik zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    Door Denny op 27 april 2020 Reageer
  • Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren. In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.) Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    Door Denny op 27 april 2020 Reageer
  • Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren. In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.) Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    Door Denny op 27 april 2020 Reageer
  • Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren. In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.) Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    Door Denny op 27 april 2020 Reageer
  • Waardeloos - Review over Lucardi

    Gouden graveerplaatje besteld met inscriptie geboorte en sterfdatum zou gegraveerd worden alleen jaartallen vermeld en naam van vrouw verkeerd lettertype zou 2 dagen langer duren had hem de de dag erop al bezorgd gekregen. Dit zijn gevoelige zaken waar volkomen aan voorbij word gegaan geen klantgevoel alleen maar omzet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service

    Door G F op 11 april 2020 Reageer
  • Super! - Review over Mynt Juwelier

    Hele fijne juwelier met ruime keuze en vriendelijke medewerkers. Aan persoonlijke aandacht geen gebrek. Ga zo door!

    Sterke punten
    Vriendelijk, behulpzaam, mooie spullen

    Zwakke punten
    Geen

    Door Maartje op 27 maart 2020 Reageer
  • Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo\\\'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.

    Zwakke punten
    Geen garantie

    Door tivaro op 20 maart 2020 Reageer
  • Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.

    Zwakke punten
    Geen garantie

    Door tivaro op 20 maart 2020 Reageer
  • Ring van 300 euro - Review over Lucardi

    Binnen 8 maanden miste ik al een diamantje. Garantie ja half jaar. Terwijl op de site staat goud diamanten 1 jaar. Al met al waardeloos! Als jullie niet achter jullie sieraden staan qua kwaliteit verkoop die rommel dan ook niet. Las op fb al dat ik helaas niet de enige ben met dit probleem. Wees dus gewaarschuwd en kijk ergens anders waar ze wel achter hun producten staan!

    Zwakke punten
    Waardeloos slechte kwaliteit

    Door Hannah op 19 maart 2020 Reageer
  • Er gaat teveel mis - Review over Lucardi

    Zijn telefonisch niet bereikbaar als je ze nodig hebt en melden dit niet op het antwoordapparaat. Kunnen vragen omtrent je Lucardi kaart niet beantwoorden. Kortingscodes werken niet. Sieraden breken meteen doormidden of gaan na 1 keer dragen al kapot.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Zoals hier boven vermeld. Verkopen ook erg veel goedkope spullen die meteen kapot gaan.Dus sowieso goed kijken of de kwaliteit wel goed is voor je wat koopt. Zeker niet al te goedkooe dingen kopen. Heb je niets aan. Gaat toch meteen stuk.

    Door Alexandra op 10 maart 2020 Reageer
  • Er gaat teveel mis - Review over Lucardi

    Zijn telefonisch niet bereikbaar als je ze nodig hebt en melden dit niet op het antwoordapparaat. Kunnen vragen omtrent je Lucardi kaart niet beantwoorden. Kortingscodes werken niet. Sieraden breken meteen doormidden of gaan na 1 keer dragen al kapot.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Zoals hier boven vermeld. Verkopen ook erg veel goedkope spullen die meteen kapot gaan.Dus sowieso goed kijken of de kwaliteit wel goed is voor je wat koopt. Zeker niet al te goedkooe dingen kopen. Heb je niets aan. Gaat toch meteen stuk.

    Door Akexandra op 10 maart 2020 Reageer
  • Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.

    Door Mark op 6 maart 2020 Reageer
  • Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.

    Door Mark op 6 maart 2020 Reageer
  • Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.

    Door Mark op 6 maart 2020 Reageer
  • Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.

    Door Mark op 6 maart 2020 Reageer
  • Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.

    Door Mark op 6 maart 2020 Reageer
  • Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.

    Door Mark op 6 maart 2020 Reageer
  • Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.

    Door Mark op 6 maart 2020 Reageer

JuweliersNederland.nl

Op JuweliersNederland.nl lees je reviews over alle juweliers van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw juwelier ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Juweliers