Nieuwste Reviews

Fliers Juweliers - Goede service, klantvriendelijk, deskundig.

0

Review:
Ik heb al meerdere malen iets aangeschaft bij juwelier Fliers in oostburg en sluis. Ik ben altijd tevreden over de manier waarop men helpt en advies geeft. Ook wanneer iets aangekocht is maar geruild moet worden word dit goed opgepakt en netjes afgehandeld. Ik ben erg tevreden.

Sterke punten:
Klantvriendelijk,gastvrij, helpen goed met advies. Je krijgt idee dat voor hen elke klang belangrijk is, of die nu een horloge koopt van 100 euro of eentje van 2500 euro.

Zwakke punten:
Niet bekend.

P.Zwarts beveelt Fliers Juweliers aan bij vrienden/bekenden

Siebel Juweliers - Krijg oorbellen niet mee voor de prijs die erop st

0

Review:
Siebel Eindhoven centrum.
Ik kwam voor oorbellen van 134 euro op internet. Die waren niet op voorraad. Okay, dat kan gebeuren.
Ik zag andere oorbellen voor 158 euro in de vitrine (zwart plaatje met witte cijfers 158).
Even pinnen buiten de winkel, want mijn vrouw krijgt het voor haar verjaardag en mag natuurlijk niet zien waar ik iets heb gekocht.
Ik kom terug in de winkel, leg het geld neer. Oorbellen scan bij de kassa; 176 euro. Ik krijg ze niet mee voor de prijs op het prijskaartje.
De regiomanager wordt gebeld achterin de winkel. Helaas de prijs is 176 euro zoals de scan van de kassa vermeld en niet de 158 euro zoals vermeld op het prijskaartje.
Ik zeg nog tegen de winkelmedewerker: "ik wil de prijs betalen wat op het prijskaartje staat. Waarom krijg ik het niet mee?"
Reactie medewerker: "ik kan hier niets aan doen. Een andere medewerker heeft die fout gemaakt" De regiomanager geeft geen akkoord om de oorbellen voor 158 euro mee te geven".
Ik vraag nog of ik de regiomanager mag spreken. Nee, mag niet.
Ik sta nog voor de deuropening; 'laten jullie mij als klant nu gaan terwijl ik de prijs wil betalen die op het prijskaartje stond".
ja ze lieten mij gaan en dus deze reactie plaatsen.
De klant is geen koning bij Siebel.
Nooit geen Siebel meer.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Slechte klantenservice

Jeroen beveelt Siebel Juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

Schaap en Citroen - Onbeschofte behandeling

0

Review:
Vandaag 28-8-2018 een bezoek gebracht aan Schaap en Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch, dit alles met de intentie om een IWC aan te Schaffen.
Het volgende gebeurde: wij belden aan en de eerste deur ging open, vervolgens de sluis in.
Wij wachten tot de 2e deur open zou gaan, om mijn lang verwachtte IWC te kopen, het wachten duurde wel erg lang en na nogmaals op de bel te drukken en aandacht van het personeel te trekken zijn wij na 10 minuten uit de sluis gegaan.
Wat een arrogantie, ze zagen ons duidelijk staan.!!!

Zwakke punten:
Arrogantie ten top

Mynt Juwelier - Lompe hork

0

Review:
Nog nooit ben ik zo onvriendelijk geholpen in een winkel. De beste man had er totaal geen zin in om ons ook maar iets verder te helpen in onze zoektocht naar trouwringen. Kortaf, snauwen, totaal geen initiatief. Waar op de website staat dat je ringen moet kunnen bekijken en ervaren in de winkel zelf, merk je als je er eenmaal bent vrij weinig van die instelling. We zijn maar weggegaan en raden absoluut niemand aan om daar te gaan kijken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Super onvriendelijk

Irene beveelt Mynt Juwelier NIET aan bij vrienden/bekenden

Mynt Juwelier - Lompe hork

0

Review:
Nog nooit ben ik zo onvriendelijk geholpen in een winkel. De beste man had er totaal geen zin in om ons ook maar iets verder te helpen in onze zoektocht naar trouwringen. Kortaf, snauwen, totaal geen initiatief. Waar op de website staat dat je ringen moet kunnen bekijken en ervaren in de winkel zelf, merk je als je er eenmaal bent vrij weinig van die instelling. We zijn maar weggegaan en raden absoluut niemand aan om daar te gaan kijken.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Super onvriendelijk

Irene beveelt Mynt Juwelier NIET aan bij vrienden/bekenden

Juwelier Draaijer - vakman

0

Review:
Zeer gepassioneerd en vakkundig iemand met liefde voor het vak.

Sterke punten:
goede prijs voor reparatie's

keizer beveelt Juwelier Draaijer aan bij vrienden/bekenden

Juwelier Rooyackers - Heel erg fijn geholpen !!!

0

Review:
We hadden een afspraak gemaakt, en ze nemen alle tijd voor je. Erg vakkundig en vriendelijk geholpen. Ik dacht dat het lastig zou worden, maar de dame begreep mijn wensen precies !! Wij hebben dé ringen voor ons leven gekocht. Wij zijn zeer tevreden.

Sterke punten:
Wij vonden de sterke punten; dat ze zo snel aanvoelden wat we zochten, dat ze alle tijd voor ons namen, dat de prijzen ons meevielen, en dat we zoveel konden zien en passen. Ze hebben een enorme collectie. Super vriendelijk en vakkundig geholpen.

Zwakke punten:
Ik heb daar over na zitten denken; maar kon er géén bedenken

Jacqueline beveelt Juwelier Rooyackers aan bij vrienden/bekenden

Juwelier Rooyackers - Zeker een aanrader !!

1

Review:
Wij hebben onze trouwringen gekocht bij Uw Trouwringenspecialist Juwelier Rooyackers. Super blij met onze aankoop en we kunnen niet wachten tot we ze om mogen.

Sterke punten:
- Er werd zeer goed naar onze wensen geluisterd
- Wij zijn zeer vriendelijk geholpen
- Er werd álle tijd voor ons vrijgemaakt
- Ze hebben ringen in álle prijsklassen
- Zeer grote en mooie collectie

Zwakke punten:
Er is ons niets opgevallen qua zwakke punten.

Mieke beveelt Juwelier Rooyackers aan bij vrienden/bekenden

Lucardi - Online Aankoop

0

Review:
Aankoop via bol.com
Ze beloven van alles via hun retourinstructies zoals gratis omruilen in de winkel. maar komen hun beloftes niet na terwijl je aan alle voorwaarden voldoet. als je dan naar de winkel zelf gaat op 31-12-2017 in terneuzen en ze zien dat me dochter het gesprek opneemt kan het in een keer wel en vandaag krijg ik weer mail van jullie dat het niet mogelijk is. wel weten wat je wilt he lucardi en geen loze beloftes maken aub

Peter beveelt Lucardi NIET aan bij vrienden/bekenden

Heetman Juweliers - Uitstekende service ervaring

0

Review:
Vandaag bij Heetman aan de Lijnbaan in Rotterdam binnengestapt met mijn Rolex Explorer (daar nieuw aangeschaft 05-12-2015) en mijn Tudor Black Bay (elders aangeschaft november 2016).

Ik gaf aan de heer Heetman aan dat ik op de horlogeband van de Explorer één schakel aan de "6-kant" erbij wilde, en er één van de "12-kant" af wilde (dit i.v.m. de pasvorm, het horloge zat niet helemaal naar wens om de pols (uit balans)).
Tevens vroeg ik of de Tudor gedemagnetiseerd kon worden (aangezien mijn elders bestelde demagnetiseerapparaat nog steeds niet binnen was vanuit China).

De heer Heetman heeft de schakels van de horlogeband verwisseld (deze ook weer met blauwe Loctite 243 vastgezet) en ging vervolgens naar boven om de Tudor te demagnetiseren. De horlogemaker was er vandaag niet, dus heeft hij het zelf even in de werkplaats uitgevoerd.

Toen ik na afloop vroeg wat hiervoor de kosten bedroegen, zei de heer Heetman: "helemaal niets".

Kortom: vriendelijk geholpen, uitstekende (gratis) service en ik ben tevreden weer naar buiten gestapt.
Zeer prettige ervaring dus! :thumbsup:

Sterke punten:
Vakkundig, vriendelijk en snel van dienst geweest.

Zwakke punten:
Geen.

Rob beveelt Heetman Juweliers aan bij vrienden/bekenden