Reviews over Juweliers


    Belachelijke winkel die producten verkoopt die binnen een week kapot gaan! - Review over Brandfield

    Ik lees veel slechte reviews over dit belachelijke bedrijf. Vaak gaat dit over producten die binnen een korte tijd kapot gaan, zo niet al binnen een week. Dit is dus ook mij overkomen. Hieronder mijn ervaring: Wat een ontzettend onbeschoft bedrijf. Ik heb oorbellen gekocht en na deze serieus drie keer te hebben gedragen is het gouden geraamte losgeschoten wat om het steentje zat. Kapot dus. Ik heb meteen de klantenservice een berichtje gestuurd waarop ze reageren dat dit onder breukschade valt en het dus mijn eigen probleem is. Ik heb ze netjes uitgelegd dat dit niet door mijn eigen toedoen komt maar dat dit uit zichzelf is losgesprongen. Waarschijnlijk zat dit niet goed vast gelast of whatever. Krijg ik als reactie dat ze me bedanken voor mijn begrip, ze niets gaan doen en ze daarmee de case closen. De manager klantenservice himself vind dit blijkbaar een normale gang van zaken. Na een klacht te hebben ingediend via de mail krijg ik te horen dat het eenmaal zo is en dat ze niet iedereen tevreden kunnen stellen. Bah bah bah! Ontzettend onbeschofte klantenservice.. Ik bestel hier nooit meer iets. Laat dit een les zijn voor iedereen. Als ik 0 sterren kon geven waren het er 0 geweest.

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    Dat ze blijkbaar rotzooi verkopen en daarna niets doen om dingen op te lossen.

    Slechte service - Review over Brandfield

    Website en bestelproces gaat allemaal prima. Probleem zit in de klantenservice. Deze is met 1 woord verschikkelijk. Zeer arrogante reacties en feiten ombuigen om onder garantie uit te komen. Ik adviseer iedereen hier niet te bestellen.

    Zwakke punten
    Klantenservice

    Horloge Ebel - Review over Eugene van Baal

    Mijn ebel horloge gebrachtbvoor nieuw batterij, mijn man had deze na een week opgehaald, thuis gekomen liep horloge niet. Knopje zijkant zat ook los. Gebeld, horloge kon gebracht worden, na enkele dagen telefoon dat horloge kapot is, en opgestuurd kan worden voor reservatie, geschat kosten �400-600. Horloge niet kapot toen ik deze bracht. Opgehaald zonder reapaetie opdracht, is wel �15 in rekening gebracht voor batterij. Dame bij ophalen wist nergens van, totaal geen communicatie op reparatiezakje. Ik kom niet meer terug, al zeker 30 jaar klant.

    Nooit is bestellen - Review over Lucardi

    Ik heb ze 1 ster gegeven omdat, dit verplicht is maar dit bedrijf verdient helemaal geen ster! Ik heb een graveerde hanger besteld deze was niet gegraveerd maar gelaserd met als resultaat dat het zilver compleet wit is geworden. Lucardi geeft in de 1ste mail aan dat dit veroorzaakt is omdat hij is gelaserd en niet is gegraveerd als ik daarop aangeef dat ik hem wel gegraveerd zou willen hebben ipv gelaserd zeggen ze in eens dat hij wel gegraveerd is en willen niets doen. Ook wordt aangegeven door lucardi als ik in zou zoomen op hun voorbeeld fotos ik duidelijk zou zien dat het wit zou zijn. Om nog een keer na te kijken heb ik ingezoomt op de foto waarop ik het nog niet kon zien. Als ik dit bij hun aangeef met daarbij de vraag of het uberhaut normaal is dat ik moet inzoomen op een voorbeeld foto om een realistische beeld te krijgen krijg ik geen reactie van hun!

    Zwakke punten
    Levering van kwaliteit Klant vriendelijkheid Oplossen van het probleem

    Niet aan de wet houden, onvoorstelbaar maar waar! - Review over Eugene van Baal

    Onvoorstelbaar onbeschoft behandeld... Na ongeveer eerder 8-10k uitgegeven te hebben bij Van Baal, wilde ik een rubberen band voor de Omega Sedna Goud kopen bij hen. Eerst krijg ik een verkeerde, te hoge, prijs door die netjes door mij is overgemaakt. €50,- te veel zelfs! Vervolgens heb ik op hun aanraden de XL band besteld, ik had het horloge van een ander overgenomen, die hem bij hen had gekocht, waardoor ze verwachtte dat de band een normale maat moest zijn... Dit bleek dus achteraf de kleine te zijn. Vervelend, maar ze hadden me ook kunnen helpen met meten of uitnodigen. Daarna moest ik verplicht de band, die dus NIET paste overnemen en kon ik geen aanspraak maken op geld terug... Kostte me dus €250,-, kreeg niet eens de bon mee waardoor anderen nu ook nog denken aan imitatie!!! Kan niks met de band! Echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt! Daarbij geven ze bij online aankopen 7 dagen geld terug garantie aan op de website, dit is wettelijk 14dagen... Tot slot geven ze aan dat de band speciaal op maat is gemaakt voor mij, wat niet het geval is, is namelijk een standaard maat door Omega aangeboden. Dus zouden ze deze gewoon, zelfs zover redden van opgaaf, terug moeten nemen. Omega zelf doet ook niks tegen deze wanpraktijken! Mij is Omega en Van Baal kwijt als klant en wil anderen ook behoeden voor een grote dure fout!

    Zwakke punten
    Zie review, niet aan de wet houden

    Wat ontzettend teleurstellend - Review over Jewel Card

    Ik heb een JewelCard gekregen met mijn verjaardag vorig jaar. gezien er vele lockdowns zijn geweest hebben we deze niet kunnen inleveren. Ik kwam echt 1 dag na de verlopen datum bij de juwelier en in 1 klap verdween 60 euro als sneeuw voor de zon. Teleurstellend is een te zwak. Een bon waar echt geld voor betaald is, wordt nu rechtstreeks in de zak gestopt door dit bedrijf. Het is SCHANDALIG. Op deze manier is het makkelijk geld verdienen. Natuurlijk sluit zo'n bedrijf zich niet aan bij Stichting Keurmerk Cadeaukaarten. Want dan kunnen ze niet meer acteren op deze manier

    Sterke punten
    Geen sterke punten , Afzetters zijn het.

    Zwakke punten
    Niet te durven aan te sluiten bij een keurmerk-organisatie. Lijkt op Crimineel gedrag. Jammer dat dit veel mensen niet weten.

    Zeeeeeeeer onbeschoft behandeld - Review over Siebel Juweliers

    In vestiging ‘s-Hertogenbosch zeer onbeschoft en klantonvriendelijkheid behandeld. Gedesillusioneerd de winkel verlaten. Ik kan overal mijn geld kwijt. Hier kom ik echt nooit meer.

    Sterke punten
    Zijn er die dan ?

    Zwakke punten
    Met klanten omgaan.

    Zeer ontevreden - Review over Lucardi

    Het armbandje werdt snel geleverd. Iets te snel misschien, het gekozen lettertype voor de gravure was onjuist. De naam van mijn dochter stond scheef op het armbandje. Hier mijn teleurstelling over geuit via een mail met foto's en tekst. Het antwoord wat ik kreeg kwam met andere woorden op neer niet zeuren, dit is het en we doen er niks mee. Zeer slechte klantenservice

    Sterke punten
    Producten worden snel geleverd.

    Zwakke punten
    Communicatie 0 Klanten tevredenheid 0 Ronduit slecht

    Teleurstellend - Review over Jewel Card

    Ook ik kom er achter dat mijn 80 euro kaart is verlopen. Spijt ervan dat ik uit het rek met kaarten voor de Bijenkorf en dergelijke juist deze WAARDELOZE als kerstgeschenk koos. ANDERE KAARTEN ZIJN VAAK ONBEPERKT GEDLIG. NIET KOPEN DUS!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alle

    Uitermate tevreden over afhandeling serviceafdelung - Review over Schaap en Citroen

    Afhandeling probleem van opgestuurd horloge (niet bij Schaap en Citroën gekocht, wel door hen opgestuurd) met de fabriek in Zwitserland heeft erg lang geduurd. Maar de afhandeling van deze perikelen van een dus niet bij hen gekocht artikel was in één woord, geweldig.

    Sterke punten
    Zeer betrokken service-afdeling.

    Niks bestellen hier - Review over Brandfield

    Zeer slechte klantenservice.. niks bestellen hier wat een slechte service, armband bestelt van budha to budha, toen deze aankwam was de sluiting niet goed binnen 2 uur viel de armband dus ook kapot na 10x bellen appen mailen geen oplossing ja wel 150 euro betalen voor dit te laten maken nu bezig met de rechtsbijstand. Asociale lui.. ohja de armband was nog aan elkaar toen deze we deze opstuurde en vandaag ontvangen we hem terug zonder beslissing te hebben gemaakt toen was de armband dwars door midden lijkt wel of het expres gedaan is!!! En allemaal omdat brandfield beweert dat de sluiting gewoon goed was nou dan was deze niet kapot gevallen!! Bestel hier alsjeblieft niks. Gewaarschuwd mens telt voor 2

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Alles

    diesel horloge lek - Review over Siebel Juweliers

    Ik heb in november 2020 een diesel horloge met 20% korting aktie bij siebel tilburg gekocht na een week of 6 vocht in het horloge en werd gerepareerd onder garantie na 6 weken terug gekregen en na 2 weken weer vocht in het horloge dus weer terug en na weer 6 weken horloge terug kroon vervangen en niet te geloven 2 dagen later weer vocht in het horloge dus weer terug en gezegd geen reparatie meer maar of een nieuwe of geld terug de verkoopster zegt dat beslist technische afdeling niet ik dus weer opgestuurd en weken niets gehoord dus ik een email naar de klanten service gestuurd waarom dit zolang moet duren na paar dagen bericht ik kon een nieuwe diesel horloge ophalen dus ik naar de winkel na weer 6 of 8 weken ik pas het horloge komt er een rubberen ring onderuit ik zeg dit is een nieuwe en die is zeker lek dus de medewerkster zegt dan moet hij weer terug ik zeg geef me die uit vitrine dan maar na wat bellen mocht dit dus ik blij naar huis en wat denk je na 2 dagen vocht erin dus weer terug en er werd gebeld en na overleg mocht ik een ander type diesel horloge ter waarde van de nieuw prijs dus zonder de 20% korting kiezen maar dat rade ze mij af omdat er waarschijnlijk in alle zelfde types diesel horloges een fabricage fout zou zitten dus beter een ander merk kon nemen dus ik kies voor een seiko horloge van de zelfde prijs maar nu werd de 20% korting niet verrekend en moet ik op zelfde prijs bijbetalen ik kon member worden dan krijg je 10% korting en moet ik nog steeds bijbetalen terwijl siebel mij diesel afraad en ik al 6x naar de winkel heb kunnen rijden en 6x parkeer kosten heb gemaakt ben ik nu al 75 euro meer kwijt en al meer dan 6 maanden geen horloge had en klantenservice formulier invullen helpt ook niks die reageren niet eens ik vindt ten eerste dat de winkel het voor de klant had moet afwerken en hun het uitvechten met diesel maar die komen je ook niet tegemoet want ja meneer we hebben 45 winkels ja en?? dus ik zal het niemand siebel aanraden want de service is gewoon zeer teleur stellend nooit mee

    Sterke punten
    alleen maar min punten

    Zwakke punten
    in alles zwak vooral de klanten service die reageren helemaal niet

    Wat een vriendelijke en bekwame verkoopsters in Haarlem!!!! - Review over Siebel Juweliers

    Ik liep binnen om gewoon rond te kijken en zag twee paar mooie oorbellen. Maar dat ene paar hing in mijn oorlel. Ik ben al iets ouder aan het worden maar was mij er nooit bewust van dat het nog mogelijk is om de mijn vier gaatjes opnieuw te laten schieten. Quincy heeft mij hierin vol vertrouwen van overtuigd. Ik woon in Amsterdam, met vele juweliers om mij heen maar ik ben hierdoor weer helemaal terug gegaan naar Haarlem om de gaatjes door haar te laten schieten. Samen met haar collega Benthe hebben zij de beste plekken bepaald om nieuwe gaatjes te schieten. Ook toen een oorbel een steentje miste was de service heel prettig en empatisch toen ik belde. Deze twee meiden maken het verschil in dit filiaal! Ik miste daarvoor een stuk service en vriendelijkheid bij een ander filiaal. Maar vorig jaar gelukkig ook een hele leuke koop door een vriendelijke verkoopster gehad in het winkelcentrum van Amstelveen!

    Sterke punten
    Leuke sieraden voor ieder wat wils tegen redelijke prijzen.

    Super slechte service - Review over Lucardi

    Mijn mk horloge naar Lucardi gebracht voor een nieuwe batterij. Ze hebben mijn horloge gesloopt en in de kleine lettertjes staat dat als ze hem slopen de kosten voor eigen rekening zijn. Verder moest het hele gesprek gevoerd worden met een erg jonge medewerker zonder werkervaring. De manager bleef haar vervolgens maar op en neer sturen met verhalen die ze aan mij door kon geven. Vervolgens nog erg onvriendelijke mailtjes achteraan gekregen. Ik en mijn familie komen hier iniedergeval nooit meer terug

    Batterij horloge te duur - Review over Siebel Juweliers

    Batterij van m'n horloge laten vervangen voor 15,- belachelijk duur! Niet voor herhaling vatbaar!!

    Change a bracelet of my watch - Review over Juwelier van de water

    a minute agoNEW I went to the shop to change my bracelet of my Oris divewatch. I had to leave it behind because there was no time. Fine. When I picked it up after a week there was clearly damage done to the watch. Indentations of hammering the pin back into the watch. So now my watch that had just light effects of wear now had severe damage of wear. I still thought. Ok this can happen but it was this reason I did not do it myself! I told the lady at the shop about this misfortune. Her reaction was appalling. She said: but this is what happens when you change a bracelet! It has to be hammered in....WHAT???? So I kindly told her I was disappointed. But she kept on going it was normal. No self reflection what so ever. So they will not learn from this mistake. And that is why I write this review.

    Klantonvriendelijk - Review over Lucardi

    Vandaag vrijdag om 17.00u in de rij om een horloge te kopen. We wisten precies welke. Dus het bezoekje hoefde niet lang te duren. Er stond wel een rij . Wij sloten ons aan en waren als 4e aan de beurt. Maar klanten bleven erg lang in de winkel. Om 17.26 kwam een medewerkster naar buiten om te zeggen helaas Julie gaan niet meer gejolpen worden. Echt nadat we dus 26 minuten hebben gewacht. NIemand vh personeel heeft in die 26 minuten de moeite genomen om ons op de hoogte te stellen dat er niemand meer geholpen gaat worden. Sterker nog die dames maakten gewoon het metalen luik dicht. Erg onbeschoft en arrogant. Alle 6 klanten die nog stonden te wachten hebben gezegd Lucardi NOOIT MEER!!!\\r\\nBIJ DEZE DUS!!!\\r\\n\\r\\nTrouwens 1 ster is nog te veel.\\r\\n

    Sterke punten
    Sterke???

    Zwakke punten
    Heb je nog even???

    Nooit meer naar deze juwelier - Review over Juwelier Jonge Poerink

    Ook ik schrijf nooit recensies maar nu moet ik ook wat kwijt. Één ding is zeker, ze zijn ons ook kwijt als klant!! Ten eerste een armband gekocht met bedels. Afspraak gemaakt om de naam van m'n man erin te zetten. Kom ik het 4 dagen later ophalen. Is er niets gegraveerd, helemaal vergeten door ze. Alles stond wel duidelijk genoteerd. Vervolgens moet ik weer een aantal dagen wachten om eindelijk mijn ketting op te kunnen halen. Dus is uiteraard ook mis gegaan. Ten tweede, heb ik mijn ketting met hanger 3 jaar geleden bij ze gekocht. Naam van de oudste staat erin. Laat ik eindelijk (vanwege corona) onze tweede zoon erin graveren. Afspraak, op de achterkant, onder de naam van onze oudste! Kom ik het ophalen, tegelijk met de armband, hebben ze de naam op de voorkant gegraveerd en ook schuin. Zo kan ik weer 4 dagen wachten omdat de naam eruit moet om vervolgens het wel op de afgesproken manier te doen. Je zou op zijn minst verwachten dat je korting krijgt!!!! Niets is minder waar. Ook zullen ze niet zeggen, goh mevrouw, u bent vaste klant, we vinden het erg vervelend dus we komen u iets tegemoet. Moest over de €100 betalen. Ik adviseer iedereen om niet naar deze juwelier te gaan, echt schandalig. De volgende keer zien ze ons weer bij Knoef. Spijt dat ik dit hier gedaan heb........... Hoop dat ik een ander kan overtuigen en hoop daarmee ook dat het niet bij iemand anders gebeurt want leuk is het niet!

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Heel veel.

    Engelen bestaan wel - Review over Siebel Juweliers

    Vandaag bij Siebel den haag lange poten geweest. Had niet veel te besteden voor gouden oorbellen maar wilde gewoon even kijken wat er was. Zo ontzettend lief en vriendelijk geholpen, ja echt geholpen. Wat is winkelen heerlijk als je zo geholpen wordt. Even was ik de corona en alle ellende vergeten. Ben mu helemaal gelukkig met een paar prachtige oorbellen voor een mooie prijs.

    Sterke punten
    De vriendelijke en zeer hulpvaardige verkoopster. Ik voelde ook dat ze het meende en dat ik niet verplicht was iets te kopen.

    Zeer slechte kwaliteit en klantenservice - Review over Lucardi

    Zeer slecht. Ik had een ringetje besteld voor mijn dochter. Na enkele weken was het helemaal verbogen en vielen de steentjes eruit. Bij de klantenservice werd ik direct in een zeer onbeschofte mail beschuldigd dat er iets mee gebeurd was en dat ik daarover niet eerlijk was. Naar aanleiding van mijn reactie daarop, ontving ik een nog onbeschoftere mail met daarin de tekst Laat dat duidelijk wezen. Deze werd later geprobeerd te corrigeren door een andere mail zonder die tekst.

    Sterke punten
    Vriendelijke dames in de winkel

    Zwakke punten
    Kwaliteit product en klantenservice

    Het bandje is beschadigd - Review over Ducett

    Goedebezorging

    Dit bedrijf taxeerd juwelen enkel van foto’s - Review over Paul van Zeeland Juweliers

    Heel raar. Krijg ik een recent taxatie rapport te zien van Paul van Zeeland juweliers waarop juwelen staan die ik al 30 jaar in mijn bezit heb. Paul van Zeeland heeft mijn juwelen enkel van oude foto’s getaxeerd! Waar ik zelf nota bene niets vanaf weet. Hoe is dat mogelijk? Via een foto kun je niet zien of het juweel echt of nep is. Je kunt niet zien van een foto of het zilver , goud of sterling is. Of mischien wel gewoon goedkoop metaal? Mocht het goud zijn dan kun je niet via de foto zien hoeveel karaat het goud is. Je kunt niet zien of de steen echt is of goedkoop. Is het zirconia of is het een diamant? Dat is niet te zien via de foto. Is het Quartz of is het glas? Dat is niet te zien via de foto. Is het een diamant , dan kun je via de foto niet zien hoeveel karaat of hoe de diamant geslepen of gezet is. Dit is zeer bizar en niet iets wat ik verwacht van een professionele juwelier. Ik wil graag weten if dit acceptabel is binnen de juweliers branche

    Sterke punten
    Tot nu toe geen

    Zwakke punten
    Juwelen taxeren van oude foto’s , bizar....

    Defect product ! Nobody takes responsibility - Review over Brandfield

    The worst experience ever had !!! Never again . I bought a watch that doesn’t give the time correctly. I sent it to brandfield I had to paid the sending costs . Customer service worst of my life . In website and in an email they said that the repair will take 2-6 weeks . Took almost 15 weeks they sent the watch back . Still same problem . I had to sent the watch once again back . They refused to refund my purchase or to change for a new one . COMPANY with out DECENCY! Advice to Think 100 times before buying three!!!

    Super fijne service - Review over Brandfield

    Een defect aan een sieraad kan gebeuren, echter is het belangrijk hoe hiermee omgegaan wordt. Brandfield pakt dit serieus aan en nemen hun verantwoordelijkheid. Fijn bedrijf en goede service! Ik raad het bedrijf aan!

    Sterke punten
    Goede service snelle reactie

    Zwakke punten
    -

    Worst experience ever ! - Review over Brandfield

    The worst experience ever had !!! Never again . I bought a watch that doesn’t give the time correctly. I sent it to brandfield I had to paid the sending costs . Customer service worst of my life . In website and in an email they said that the repair will take 2-6 weeks . Took almost 15 weeks they sent the watch back . Still same problem . I had to sent the watch once again back . They refused to refund my purchase or to change for a new one . COMPANY with out DECENCY! Advice to Think 100 times before buying three!!!