Na netjes telefonisch een afspraak gemaakt te hebben, leuk met een vriend naar S&C in Den Bosch om te kijken of er een toekomstige relatie kan worden opgebouwd. Ik als horloge gek, die de afgelopen 4 maanden al 14 prachtige klokjes her en der had gekocht voor mijn verzameling, wilde dit keer toch voor iets spectaculairder gaan.
Eenmaal daar aangekomen een nette ontvangst en een leuk gesprek met de verkoper. Tijdens het gesprek mocht ik precies vertellen wat ik zocht, dus zo gezegd zo gedaan. Een Rolex Daytona, geelgoud, oysterfelx, geen voorkeur voor de plaat. Komt de verkoper vervolgens aan met een Omega, waarbij ik denk dat komt in de verste verte niet in de buurt maar goed. Even verder gepraat over het horloge e.d., blijkt de verkoper ineens wel over het horloge te beschikken en hij is nog in huis ook.
Wederom overleg met het hoofdkantoor en ik zou het later op de dag te horen krijgen. Netjes een telefoontje later waarin de verkoper zegt dat het ook 15K aan juwelen mag zijn of een IWC van 20K. Nogmaals verteld dat ik geen juwelen wil, maar een mooie IWC dat zie ik wel zitten. 'S avonds netjes een dikke IWC klok uitgezocht van 24K (Samen hebben we het dus over een order van 56-57k) en dit naar de verkoper gemaild en toen bleef het stil. Na zelf nog twee keer gebeld te hebben kreeg ik dan toch eindelijk de verkoper aan de lijn, met de mededeling dat in de Rolex niet mocht kopen!
Wat een flut bedrijf. Ze doen absoluut niet wat ze beloven, zelfs al accepteer je een discutabel voorstel 1 op 1.
Sterke punten Nette winkel
Zwakke punten Houden zicht generlei aan de afspraken die ze notabene zelf met je maken
Voor kerst een armband cadeau gekregen, armband was niet mijn smaak dus terug naar de winkel om het retour te doen. Te horen gekregen dat ze geen geld teruggeven en ik alleen iets anders uitzoeken of een voucher waar een houdbaarheidsdatum op zat. Aangezien ze geen armbanden naar mijn zin hadden binnen het budget van de armband, heb ik maar een ketting uitgezocht omdat ik anders niks had. Ik heb de ketting midden januari uitgezocht en begin maart was deze al kapot, iets wat je niet verwacht van een ketting van 425,-. Dus de volgende dag meteen teruggegaan naar Siebel met de kapotte ketting, het zou worden opgestuurd naar het hoofdkantoor. Krijg ik 5 weken later een telefoontje dat de reparatie 70,- gaat kosten. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan aangezien ik de ketting minder dan 2 maanden heb gedragen en het belachelijk is dat een ketting maar zo kort mee gaat. Als de ketting na minder dan 2 maanden al uit elkaar valt hoe moet het dan wel niet zijn na een jaar? Van Siebel kreeg ik de reactie dat het draagschade is en dus niet onder hun garantie valt, erg makkelijk...Vervolgens sturen ze de ketting terug en moet je bij het ophalen van de ketting ook nog eens 20,- betalen voor de verzendkosten. Ik ben zuinig en netjes geweest op de ketting dus kan ik alleen maar concluderen dat het super slechte kwaliteit is. Ik voel me ontzettend opgelicht door deze winkel en ik raad ook niemand aan om hier ook maar iets te kopen.
Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie â¬30 tot â¬35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van â¬20 op de reparatie.
In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij â¬10 terug te geven.
Ik heb die â¬10 of â¬20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie â¬30 tot â¬35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van â¬20 op de reparatie.
In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij â¬10 terug te geven.
Ik heb die â¬10 of â¬20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
Aan de telefoon is mij gezegd, omdat ik een recent model Rolex wilde inruilen, dat ze die extra stap voor me zouden zetten en mij het gevraagde model zouden leveren. <br />
<br />
Echter in de juwelierszaak aangekomen, komen ze hun afspraken niet na. <br />
Dat het bod op mijn Rolex belachelijk laag was daar kan ik nog mee leven, maar dat ze vervolgens mij vertellen dat ik het gevraagde model niet voor de geadverteerde listprijs mee krijg, maar daar op een NIEUW geleverd horloge nog even 3000 euro bovenop rekenen ( let op, dit is bij de wet verboden ).<br />
<br />
Ik vraag me ook af, hoe de fabrikant Rolex denkt over de slinkse sjoemel praktijken die Schaap/Citroen uitvoert. <br />
<br />
Ik ben niet alleen zeer diep teleurgesteld, maar ook oprecht geschrokken dat zo een groot en bekend bedrijf, open kaart speelt over hun oplicht praktijken, en daar gewoon mee weg komen. <br />
<br />
Ik ben mijn vertrouwen compleet kwijt in dit bedrijf, en dat is erg jammer... <br />
Sterke punten Schaamteloosheid van de werknemers om zo in je gezicht extra geld te vragen bovenop de geadverteerde prijzen van de producten.
Zwakke punten Consumenten worden gelokt met valse beloftes<br />
Bracht horloge voor nieuwe batterij. Zelf maar eens gaan bellen, geen contact. Toen bleek dat ze de bayterij niet kunnen of willen vervangen. "Zit in de belmand" was enige reactie. Bellen was te veel moeite blijkbaar.
Dus nu ook nog geen nieuwe batterij
Sterke punten Geen idee
Zwakke punten Communicatie, hoe moeilijk is nieuwe batterij?
Wat een verschrikkelijk slechte service. Ik kocht een nieuw horloge dat vanaf dag 1 niet naar behoren bleek te werken.
Bij Siebel stuurden ze het naar de horlogemaker maar die zei dat er niets mis mee was.
Toen ik het weer ophaalde werkte het horloge (natuurlijk) nog steeds niet naar behoren.
In de winkel in Sittard wilde men van het oplossen van het nu slepende probleem niets weten. Zij sturen spullen alleen terug naar het hoofdkantoor en lossen zelf niets op. Het probleem moet vooral bij de klant blijven!
Dit is wat men bij Siebel SERVICE noemt.
Tot nu toe is het in ieder geval meer dan waardeloos.
Wordt vervolgd.
Met vriendelijke groet
Hub Steins
Datum van ervaring: 25 maart 2023
Sterke punten Het probleem bij de klant neerleggen en vooral doen of je gek bent
Zwakke punten Nul inlevingsvermogen en problemen oplossen
Na 5 dagen een dameshorloge van Danisch Design te hebben gekocht bij Siebel Leeuwarden ging het bandje daarvan stuk. In overleg met Leeuwarden zijn we bij Siebel Groningen(woonplaats) geweest. Daar kregen we te horen dat er geen garantie viel op band en glas. Als we dit in Leeuwarden te horen hadden gekregen dan had ik geen Danisch Design horloge gekocht. Toch werd mijn horloge in Groningen opgestuurd en moet ik daar 8 weken op wachten.
Met oud goud met een hoge emotionele waarde kwamen wij in de winkel. Na ons verhaal te hebben verteld werden wij attent gemaakt op de ringen van Touche. Met een fantastisch idee over de uitvoering van de ring verlieten wij de winkel. Vandaag de ring opgehaald en het is werkelijk prachtig geworden! Wij zijn heel blij met het inlevend vermogen van juwelier Ettema. Er is een nieuw draagbaar sieraad gemaakt met wederom een hoge emotionele waarde. Dank aan het team van Ettema en dank Bas Verdonk (van Touche).
Ik heb een ring gekocht bij Lucardi op 28-10-2022 t.w.v. 150 euro!!! en op 06-01-2023 terug gegaan omdat het steentje spontaan uit de ring was gevallen.
De medewerker bij de Lucardi te Arnhem vertelde mij dat er geen garantie zat op de ring want ik had de ring naast een andere ring gedragen en dan verbuigt de ring en vervalt de garantie. Belachelijk die regel heb ik NOG NOOIT gehoord.
dit is geen reëele eis om garantie te verlenen op een steentje die uit een ring valt na 2 maanden.
Na de medewerker dit duidelijk te hebben gemaakt heeft ze beloofd er een steentje in te zetten dit was op 6-01-2023 welke ik op 16-01-2023 kon ophalen echter toen ik daar kwam zat er in de ring tot mijn stomme verbazing geen zirkonia steen zoals bij aankoop maar een ieniemienie nep glassteentje.
Het hele design van de ring is hiermee uit ze verband je moet het steentje echt zoeken.
De medewerker kon er niks aan doen behalve een andere collega whatsappen na 30 minuten te hebben gewacht werd mij verteld dat ik 21 januari maar terug moest komen. Ik heb verzocht mij te bellen met een oplossing dit was akkoord en ik zou 21 januari worden gebeld dit is echter niet gebeurd dus ben ik maar weer langs gegaan. De reden dat ik niet was gebeld was volgens de medewerker omdat het druk was. ( tsja dat is spijtig maar afspraak lijkt me afspraak ik ben immers ook klant) nou fijn ik ben dus WEEER voor niks gegaan want ze kon niks doen ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor.
Ook hier kreeg ik geen enkele oplossing na te hebben aangegeven dat het een ondeugdelijk product betreft en dat ik graag het bewijslast tegemoet zie waaruit blijkt dat ik schuldig ben aan het defect. Geen enkele reactie meer. JA JE LEEST HET GOED LUCARDI REAGEERT GEWOON NIET MEER. En de ring? Die heb ik ook niet. Weg 150 euro en ring!!!
PAS OP!!!! Kijk heel goed uit voor je iets koopt bij LUCARDI want garantie heb je NIET!!
Brandfield is a terrible company and the staff are not polite.
The smartwatch that I bought come with a defect and I was not able to charge it. I returned the watch to the company and their answer was that they will send the watch the Brand and if the defect is not part of the Warranty I will need to pay for the arrange. To me is unacceptable to buy an item with a defect and after need to pay them to fix it
armband voor mijn vriendin gehaald, 3x raden mensen?? jah ze leveren me een LEGE doos ZONDER armband ? en dan zeg je er wat van , ze poeieren je gewoon af. EINDSTAND GELD WEG EN NIKS GELEVERD.
In de winkel ging het prima en heel vriendelijk. Na de aankoop werd het heel droevig. Wegens priveomstandigheden wilde ik mijn aankoop de volgende dag retourneren, maar dat was alleen mogelijk als ik er â�ì3.500 bij in zou schieten. Ronduit belachelijk!<br />
<br />
Aanpassing na een week:<br />
Na een klachtenmail hebben ze het uiteindelijk toch keurig opgelost en mocht het horloge terug! Dat is dan toch nog goed afgelopen!
Een âwishâ gedaan voor Rolex maar ondertussen verkopen ze het zelfde model âunworn 2022â op de grijze markt.
Ik heb bewijzen. Ik vraag ene Sander Hoogendorp om de eigenaar te willen spreken van SC, tot tevergeefs heb ik niets van de eigenaar gehoord maar de eigenaar geeft wel commentaar op andere revieuws. Het is nu1 maand geleden dat ik een revieuw schreef. Dus dan is ie ook op de hoogte.
Ohja, de zogenaamde www.montro.com is maar een onderdeel. Die is eigenlijk niet te vinden op de grijze markt. Ze werken met andere account-namen op de grijze markt om mensen op verschillende benen willen zetten. Zo van :â wij doen het zoals het hoort, we doen het zoals Rolex het zegt via montro.comâ maar ondertussen verkopen ze nieuw- ongedragen horloges op andere domein namen. Dat is de reden dat men geen order kan doen. Als je een âwensâ doet bij ze dan maak je ze wakker en gaan ze het zelf verkopen wat eigenlijk voor de wenser is bedoeld. Ze verkopen in de winkel soms horloges waarbij mijn kontgat zelf groter is denk ik â26mm Datejustâ. Niemand wilt ze kopen. Ze hebben ook juweliers zaken waar ze de horloges verkopen zoals Burger juwelier in Maastricht. Daar zijn 100x meer horloges te bevinden dan bij een zogenaamde retail. Ze gunnen niemand, alleen misgunnen.
De vieuwers mogen zelf het juiste woord invullen over Schaap Citroën.
Did a âwishâ a couple months ago for Rolex but meanwhile they are selling the same model âunworn 2022â on the grey markt. I have prove. The owner is on the height about this, because he gives comments to another reviews and itâs now 1 month ago!!!! The website montro.com is a part of them. On the real grey months, itâs not exists that domain name. Theyâre using another domain multiple names, yes multiple! To people put on the wrong legs. So from:âWeâre doing it on the Rolex way through montro.com.â They are selling new unworn watches on the grey market on another domain names outside Montro.com. Thatâs why nobody canât do an order. And if you do a wish than you make them woke up and are selling the watch whatâs suppose to be for the wisher . They are selling sometimes â26mm. Because nobody wants buy that. I think mine asshole is bigger than that model. Schaap Citroën manage another jewellers, for example the jeweller Burger in Maastricht. There are 100x more watches than a normal retailer. And Schaap Citroen haves more and more. They donât favor anyone , they begrudge.
The vieuwers can fill the right word about Schaap Citroën
ik had mn batterij vervangen en nu zitten er 3 diepe krassen op mij horloge. En ben zo de winkel uitgestuurd!!! ppffff ik ga altijd netjes met mij horloge om heb hem al 10 jaar.Dus 1 ster voor de moeite..
Erg teleurgesteld en zal hier nooit meer een sierraad kopen. Meer als een maand geleden een ring gekocht waar steentje meteen van uit is. Omdat ze willen onderzoeken waar dit door komt is mn ring naar hoofdkantoor gestuurd en zou binnen 2 weken reactie krijgen. Tot op heden niks gehoord. 2x gebeld en zijn niet behulpzaam ik moet het afwachten. Schandalig dit. Het koste veel geld en heb nu niks. Ik raad Siebel niemand aan
ABSOLUTE TRAGEDY! I ordered an item for â¬250, not for 25 cents, 1 month and a half in advance, just so I can avoid any shipping issues. Money was withdrawn immediately. I got a broken link to the FedEx's website, which didn't show any progress on the status of the delivery. Contacted customer service to inform them of the lack of progress via e-mail. The response came back a couple of days later than the announced 3-workday response period, informing me that I should keep an eye on the link and if there is no progress in the next 10 working days to contact them again. Needless to dsay there was no progress. I e-mailed them again to ask for an update. No response was received, hence I sent another reminder and decided to start calling them on the announced phone number. I waited in a queue to be connected with one of their representatives for HOURS. They were "kind enough" to finally pick up the phone and told me that they will open a case with FedEx and call me back the same day. This obviously didn't happen. I called AGAIN, after losing another couple of WORKING hours and when they finally decided to pick up I was informed that there is no dispute opened, but the employee will open a dispute with high priority with FedEx and will call me 10000000000000% by the end of the next day. While waiting for a call I decided to contact FedEx. They had no clue that an order had been placed with them, nor a dispute or a high priority one. They didn't even recognise the link which I had been given to their platform, nor could they find the package by the supposed shipping number. As you can already conclude I didn't receive the promised callback bu Brandfield. I wrote anither big e-mail, informing them once again of the whole situation and the findings I made with FedEx - no reply to this day. On the following day I called once again, waited on hold for a long while until I was informed that the package is apparently lost and I can either order it once again, or request a refund. As I saw that they still have the chosen item in stock I asked for the support lady to re-send the order. After putting me on hold for about 5 minutes she told me that they don't have it, although I could clearly see what their website said. I didn't have any other option and I requested a refund. They couldn't give me an estimate time of arrival of the refund, giving me a time frame of 5-10 working days. The support lade was VERY ARROGANT and despite all the drama they caused and the lack of time for me to order the same item, which was a Christmas present, from another website she laughed and asked of there is anything else she could help me with.
Would NOT recommend Brandfield to anyone for anything they could offer. INCOMPETENT, ARROGANT and HIGHLY PASSIVE with regards to THEIR mistakes.
Sterke punten NONE
Zwakke punten EVERYTHING, described in details above
Expres daar besteld. Vrijdagochtend bestelling geplaatst met daarin zaterdag leveren (je kon leverdag zelf kiezen). Gelijk bevestiging gehad. Vrijdag geen track en trace, zaterdag geen track en trace. Whatsapp bericht gestuurd en geen reactie. Zondag reactie dat mijn vraag was verlopen, opnieuw vraag gestuurd. Zondagavond mail gekregen dat mijn bestelling was vertraagd, dat wist ik natuurlijk nog niet.. maandagochtend gebeld, 30 minuten in de wacht gestaan. Uiteindelijk toch een âmedewerkerâ aan de lijn gehad en die gaf aan dat ze er een spoedlevering van gingen maken en dat ik hem dan vandaag (dinsdag) zou ontvangen. En natuurlijk niks ontvangen en dus ook geen track en trace. Zojuist on 20:45 een mailtje ontvangen dat het product niet meer leverbaar is en ik mijn geld zo spoedig mogelijk geretourneerd zal krijgen.
Leuk als dit een cadeautje voor afgelopen zaterdag is.
Bedankt voor de goede service Brandfield, vreselijk.
Wat er was afgebeeld en ook nog meer betaald dan normaal zeer slecht bedrijf zal er ook nooit meer iets kopen en ook tegen niemand zeggen daar moet je iets kopen
Sterke punten Geen sterke punten onbeschoft bedrijf .
Bijzonder slecht
Review over Schaap en CitroenNa netjes telefonisch een afspraak gemaakt te hebben, leuk met een vriend naar S&C in Den Bosch om te kijken of er een toekomstige relatie kan worden opgebouwd. Ik als horloge gek, die de afgelopen 4 maanden al 14 prachtige klokjes her en der had gekocht voor mijn verzameling, wilde dit keer toch voor iets spectaculairder gaan.
Eenmaal daar aangekomen een nette ontvangst en een leuk gesprek met de verkoper. Tijdens het gesprek mocht ik precies vertellen wat ik zocht, dus zo gezegd zo gedaan. Een Rolex Daytona, geelgoud, oysterfelx, geen voorkeur voor de plaat. Komt de verkoper vervolgens aan met een Omega, waarbij ik denk dat komt in de verste verte niet in de buurt maar goed. Even verder gepraat over het horloge e.d., blijkt de verkoper ineens wel over het horloge te beschikken en hij is nog in huis ook.
Na samen het horloge bekeken te hebben moet de verkoper even het hoofdkantoor bellen om te kijken of ik het horloge mag kopen. Ik weet ook dat dit horloge een markwaarde heeft die ver boven de list gaat dus prima. En jawel de verkoper komt terug met een prijs voor het horloge, maar daarbij komt ook de laptop op tafel met een advertentie van Chrono24. "Kijk dit is het horloge waard, dus ik kan hem je niet voor de aangeboden prijs verkopen zonder dat je meer bij me koopt" zegt de verkoper. Oké, dat snap ik helemaal, dus waar zit je aan te denken? 17k aan gouden juwelen is het antwoord. Nou daar zit ik dus niet op te wachten, dus ik vraag kan ik er geen ander (niet Rolex) horloge bij kopen dan?
Wederom overleg met het hoofdkantoor en ik zou het later op de dag te horen krijgen. Netjes een telefoontje later waarin de verkoper zegt dat het ook 15K aan juwelen mag zijn of een IWC van 20K. Nogmaals verteld dat ik geen juwelen wil, maar een mooie IWC dat zie ik wel zitten. 'S avonds netjes een dikke IWC klok uitgezocht van 24K (Samen hebben we het dus over een order van 56-57k) en dit naar de verkoper gemaild en toen bleef het stil. Na zelf nog twee keer gebeld te hebben kreeg ik dan toch eindelijk de verkoper aan de lijn, met de mededeling dat in de Rolex niet mocht kopen!
Wat een flut bedrijf. Ze doen absoluut niet wat ze beloven, zelfs al accepteer je een discutabel voorstel 1 op 1.
Sterke punten
Nette winkel
Zwakke punten
Houden zicht generlei aan de afspraken die ze notabene zelf met je maken
Schandalig
Review over Siebel JuweliersVoor kerst een armband cadeau gekregen, armband was niet mijn smaak dus terug naar de winkel om het retour te doen. Te horen gekregen dat ze geen geld teruggeven en ik alleen iets anders uitzoeken of een voucher waar een houdbaarheidsdatum op zat. Aangezien ze geen armbanden naar mijn zin hadden binnen het budget van de armband, heb ik maar een ketting uitgezocht omdat ik anders niks had. Ik heb de ketting midden januari uitgezocht en begin maart was deze al kapot, iets wat je niet verwacht van een ketting van 425,-. Dus de volgende dag meteen teruggegaan naar Siebel met de kapotte ketting, het zou worden opgestuurd naar het hoofdkantoor. Krijg ik 5 weken later een telefoontje dat de reparatie 70,- gaat kosten. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan aangezien ik de ketting minder dan 2 maanden heb gedragen en het belachelijk is dat een ketting maar zo kort mee gaat. Als de ketting na minder dan 2 maanden al uit elkaar valt hoe moet het dan wel niet zijn na een jaar? Van Siebel kreeg ik de reactie dat het draagschade is en dus niet onder hun garantie valt, erg makkelijk...Vervolgens sturen ze de ketting terug en moet je bij het ophalen van de ketting ook nog eens 20,- betalen voor de verzendkosten. Ik ben zuinig en netjes geweest op de ketting dus kan ik alleen maar concluderen dat het super slechte kwaliteit is. Ik voel me ontzettend opgelicht door deze winkel en ik raad ook niemand aan om hier ook maar iets te kopen.
Sterke punten
De schuld bij de klant neerleggen
Oplichting praktijken
Reparatie horloge
Review over Siebel JuweliersIk bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie â¬30 tot â¬35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van â¬20 op de reparatie.
Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor â¬145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde â¬30 tot â¬35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de â¬20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het nÃet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij â¬10 terug te geven.
Ik heb die â¬10 of â¬20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
Geen Siebel meer voor mij!
Datum van ervaring: 16 mei 2023
Reparatie horloge
Review over Siebel JuweliersIk bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie â¬30 tot â¬35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van â¬20 op de reparatie.
Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor â¬145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde â¬30 tot â¬35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de â¬20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het nÃet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij â¬10 terug te geven.
Ik heb die â¬10 of â¬20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
Geen Siebel meer voor mij!
Datum van ervaring: 16 mei 2023
Circus
Review over JuwelierGassanGassan diamonds/ Amsterdam, Rolex afdeling is vergelijkbaar met circus afdeling. Vooral de blanke dame die daar werkt
Sterke punten
Arrogantie
Zwakke punten
Lief
Met omgekeerde maag de winkel uit
Review over Schaap en CitroenVandaag in Groningen geweest op afspraak.<br />
<br />
Aan de telefoon is mij gezegd, omdat ik een recent model Rolex wilde inruilen, dat ze die extra stap voor me zouden zetten en mij het gevraagde model zouden leveren. <br />
<br />
Echter in de juwelierszaak aangekomen, komen ze hun afspraken niet na. <br />
Dat het bod op mijn Rolex belachelijk laag was daar kan ik nog mee leven, maar dat ze vervolgens mij vertellen dat ik het gevraagde model niet voor de geadverteerde listprijs mee krijg, maar daar op een NIEUW geleverd horloge nog even 3000 euro bovenop rekenen ( let op, dit is bij de wet verboden ).<br />
<br />
Ik vraag me ook af, hoe de fabrikant Rolex denkt over de slinkse sjoemel praktijken die Schaap/Citroen uitvoert. <br />
<br />
Ik ben niet alleen zeer diep teleurgesteld, maar ook oprecht geschrokken dat zo een groot en bekend bedrijf, open kaart speelt over hun oplicht praktijken, en daar gewoon mee weg komen. <br />
<br />
Ik ben mijn vertrouwen compleet kwijt in dit bedrijf, en dat is erg jammer... <br />
Sterke punten
Schaamteloosheid van de werknemers om zo in je gezicht extra geld te vragen bovenop de geadverteerde prijzen van de producten.
Zwakke punten
Consumenten worden gelokt met valse beloftes<br />
Het bedrijf komt gemaakte afspraken niet na<br />
Slinkse handelspraktijken
Super mooie ringen
Review over Punte JuwelierBij juwelier Punte heel prettig geholpen aan twee prachtige spanninga liefdes ringen. Ook daar een prachtig certina horloge gekocht.
Een zaak met een mooie collectie en kundig personeel.
Sterke punten
Collectie, klantvriendelijkheid
Zwakke punten
Geen
Goed
Review over Siebel JuweliersHeel erg slecht groetjes van Nancy en Arend
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze zijn niet klant vriendelijk en ze nemen je niet serieus
Goed
Review over Siebel JuweliersHeel erg slecht groetjes van Nancy en Arend
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze zijn niet klant vriendelijk en ze nemen je niet serieus
Slechte service
Review over Siebel JuweliersBracht horloge voor nieuwe batterij. Zelf maar eens gaan bellen, geen contact. Toen bleek dat ze de bayterij niet kunnen of willen vervangen. "Zit in de belmand" was enige reactie. Bellen was te veel moeite blijkbaar.
Dus nu ook nog geen nieuwe batterij
Sterke punten
Geen idee
Zwakke punten
Communicatie, hoe moeilijk is nieuwe batterij?
Waardeloze service!!
Review over Siebel JuweliersWaardeloze service; negatieve ster is nodig!!
Jammer dat ik geen negatieve ster uit kan delen!
Wat een verschrikkelijk slechte service. Ik kocht een nieuw horloge dat vanaf dag 1 niet naar behoren bleek te werken.
Bij Siebel stuurden ze het naar de horlogemaker maar die zei dat er niets mis mee was.
Toen ik het weer ophaalde werkte het horloge (natuurlijk) nog steeds niet naar behoren.
In de winkel in Sittard wilde men van het oplossen van het nu slepende probleem niets weten. Zij sturen spullen alleen terug naar het hoofdkantoor en lossen zelf niets op. Het probleem moet vooral bij de klant blijven!
Dit is wat men bij Siebel SERVICE noemt.
Tot nu toe is het in ieder geval meer dan waardeloos.
Wordt vervolgd.
Met vriendelijke groet
Hub Steins
Datum van ervaring: 25 maart 2023
Sterke punten
Het probleem bij de klant neerleggen en vooral doen of je gek bent
Zwakke punten
Nul inlevingsvermogen en problemen oplossen
Siebel en Danisch Design waard
Review over Siebel JuweliersNa 5 dagen een dameshorloge van Danisch Design te hebben gekocht bij Siebel Leeuwarden ging het bandje daarvan stuk. In overleg met Leeuwarden zijn we bij Siebel Groningen(woonplaats) geweest. Daar kregen we te horen dat er geen garantie viel op band en glas. Als we dit in Leeuwarden te horen hadden gekregen dan had ik geen Danisch Design horloge gekocht. Toch werd mijn horloge in Groningen opgestuurd en moet ik daar 8 weken op wachten.
Ongelofelijk, niet meedenkend, niet meelevend.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Slechte service
Touche ring laten maken
Review over Juwelier EttemaMet oud goud met een hoge emotionele waarde kwamen wij in de winkel. Na ons verhaal te hebben verteld werden wij attent gemaakt op de ringen van Touche. Met een fantastisch idee over de uitvoering van de ring verlieten wij de winkel. Vandaag de ring opgehaald en het is werkelijk prachtig geworden! Wij zijn heel blij met het inlevend vermogen van juwelier Ettema. Er is een nieuw draagbaar sieraad gemaakt met wederom een hoge emotionele waarde. Dank aan het team van Ettema en dank Bas Verdonk (van Touche).
Sterke punten
Meedenken
Ring gekocht Lucardi Arnhem
Review over LucardiIk heb een ring gekocht bij Lucardi op 28-10-2022 t.w.v. 150 euro!!! en op 06-01-2023 terug gegaan omdat het steentje spontaan uit de ring was gevallen.
De medewerker bij de Lucardi te Arnhem vertelde mij dat er geen garantie zat op de ring want ik had de ring naast een andere ring gedragen en dan verbuigt de ring en vervalt de garantie. Belachelijk die regel heb ik NOG NOOIT gehoord.
dit is geen reëele eis om garantie te verlenen op een steentje die uit een ring valt na 2 maanden.
Na de medewerker dit duidelijk te hebben gemaakt heeft ze beloofd er een steentje in te zetten dit was op 6-01-2023 welke ik op 16-01-2023 kon ophalen echter toen ik daar kwam zat er in de ring tot mijn stomme verbazing geen zirkonia steen zoals bij aankoop maar een ieniemienie nep glassteentje.
Het hele design van de ring is hiermee uit ze verband je moet het steentje echt zoeken.
De medewerker kon er niks aan doen behalve een andere collega whatsappen na 30 minuten te hebben gewacht werd mij verteld dat ik 21 januari maar terug moest komen. Ik heb verzocht mij te bellen met een oplossing dit was akkoord en ik zou 21 januari worden gebeld dit is echter niet gebeurd dus ben ik maar weer langs gegaan. De reden dat ik niet was gebeld was volgens de medewerker omdat het druk was. ( tsja dat is spijtig maar afspraak lijkt me afspraak ik ben immers ook klant) nou fijn ik ben dus WEEER voor niks gegaan want ze kon niks doen ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor.
Ook hier kreeg ik geen enkele oplossing na te hebben aangegeven dat het een ondeugdelijk product betreft en dat ik graag het bewijslast tegemoet zie waaruit blijkt dat ik schuldig ben aan het defect. Geen enkele reactie meer. JA JE LEEST HET GOED LUCARDI REAGEERT GEWOON NIET MEER. En de ring? Die heb ik ook niet. Weg 150 euro en ring!!!
PAS OP!!!! Kijk heel goed uit voor je iets koopt bij LUCARDI want garantie heb je NIET!!
Don't buy anything is Brandfie
Review over BrandfieldBrandfield is a terrible company and the staff are not polite.
The smartwatch that I bought come with a defect and I was not able to charge it. I returned the watch to the company and their answer was that they will send the watch the Brand and if the defect is not part of the Warranty I will need to pay for the arrange. To me is unacceptable to buy an item with a defect and after need to pay them to fix it
KOOP NIET OPLICHTERS !!!!!
Review over Lucardiarmband voor mijn vriendin gehaald, 3x raden mensen?? jah ze leveren me een LEGE doos ZONDER armband ? en dan zeg je er wat van , ze poeieren je gewoon af. EINDSTAND GELD WEG EN NIKS GELEVERD.
1 tip koop OVERAL maar NIET BIJ LUCARDI!!!
Hele slechte dienstverlening
Review over Schaap en CitroenIn de winkel ging het prima en heel vriendelijk. Na de aankoop werd het heel droevig. Wegens priveomstandigheden wilde ik mijn aankoop de volgende dag retourneren, maar dat was alleen mogelijk als ik er â�ì3.500 bij in zou schieten. Ronduit belachelijk!<br />
<br />
Aanpassing na een week:<br />
Na een klachtenmail hebben ze het uiteindelijk toch keurig opgelost en mocht het horloge terug! Dat is dan toch nog goed afgelopen!
Snelle bezorging
Review over DucettEen gepersonaliseerde sieraad besteld en de volgende dag al in huis. Ziet er super uit!
De Doofpot
Review over Schaap en CitroenEen âwishâ gedaan voor Rolex maar ondertussen verkopen ze het zelfde model âunworn 2022â op de grijze markt.
Ik heb bewijzen. Ik vraag ene Sander Hoogendorp om de eigenaar te willen spreken van SC, tot tevergeefs heb ik niets van de eigenaar gehoord maar de eigenaar geeft wel commentaar op andere revieuws. Het is nu1 maand geleden dat ik een revieuw schreef. Dus dan is ie ook op de hoogte.
Ohja, de zogenaamde www.montro.com is maar een onderdeel. Die is eigenlijk niet te vinden op de grijze markt. Ze werken met andere account-namen op de grijze markt om mensen op verschillende benen willen zetten. Zo van :â wij doen het zoals het hoort, we doen het zoals Rolex het zegt via montro.comâ maar ondertussen verkopen ze nieuw- ongedragen horloges op andere domein namen. Dat is de reden dat men geen order kan doen. Als je een âwensâ doet bij ze dan maak je ze wakker en gaan ze het zelf verkopen wat eigenlijk voor de wenser is bedoeld. Ze verkopen in de winkel soms horloges waarbij mijn kontgat zelf groter is denk ik â26mm Datejustâ. Niemand wilt ze kopen. Ze hebben ook juweliers zaken waar ze de horloges verkopen zoals Burger juwelier in Maastricht. Daar zijn 100x meer horloges te bevinden dan bij een zogenaamde retail. Ze gunnen niemand, alleen misgunnen.
De vieuwers mogen zelf het juiste woord invullen over Schaap Citroën.
Did a âwishâ a couple months ago for Rolex but meanwhile they are selling the same model âunworn 2022â on the grey markt. I have prove. The owner is on the height about this, because he gives comments to another reviews and itâs now 1 month ago!!!! The website montro.com is a part of them. On the real grey months, itâs not exists that domain name. Theyâre using another domain multiple names, yes multiple! To people put on the wrong legs. So from:âWeâre doing it on the Rolex way through montro.com.â They are selling new unworn watches on the grey market on another domain names outside Montro.com. Thatâs why nobody canât do an order. And if you do a wish than you make them woke up and are selling the watch whatâs suppose to be for the wisher . They are selling sometimes â26mm. Because nobody wants buy that. I think mine asshole is bigger than that model. Schaap Citroën manage another jewellers, for example the jeweller Burger in Maastricht. There are 100x more watches than a normal retailer. And Schaap Citroen haves more and more. They donât favor anyone , they begrudge.
The vieuwers can fill the right word about Schaap Citroën
Sterke punten
Alles in eigen zak steken
Zwakke punten
Dat ze consumenten blij maken
Batterij vervangen
Review over Van Velthoven Juweliersik had mn batterij vervangen en nu zitten er 3 diepe krassen op mij horloge. En ben zo de winkel uitgestuurd!!! ppffff ik ga altijd netjes met mij horloge om heb hem al 10 jaar.Dus 1 ster voor de moeite..
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte service
Steentje uit ring
Review over Siebel JuweliersErg teleurgesteld en zal hier nooit meer een sierraad kopen. Meer als een maand geleden een ring gekocht waar steentje meteen van uit is. Omdat ze willen onderzoeken waar dit door komt is mn ring naar hoofdkantoor gestuurd en zou binnen 2 weken reactie krijgen. Tot op heden niks gehoord. 2x gebeld en zijn niet behulpzaam ik moet het afwachten. Schandalig dit. Het koste veel geld en heb nu niks. Ik raad Siebel niemand aan
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk
Slechte kwaliteit
Veel te duur
ABSOLUTE TRAGEDY!
Review over BrandfieldABSOLUTE TRAGEDY! I ordered an item for â¬250, not for 25 cents, 1 month and a half in advance, just so I can avoid any shipping issues. Money was withdrawn immediately. I got a broken link to the FedEx's website, which didn't show any progress on the status of the delivery. Contacted customer service to inform them of the lack of progress via e-mail. The response came back a couple of days later than the announced 3-workday response period, informing me that I should keep an eye on the link and if there is no progress in the next 10 working days to contact them again. Needless to dsay there was no progress. I e-mailed them again to ask for an update. No response was received, hence I sent another reminder and decided to start calling them on the announced phone number. I waited in a queue to be connected with one of their representatives for HOURS. They were "kind enough" to finally pick up the phone and told me that they will open a case with FedEx and call me back the same day. This obviously didn't happen. I called AGAIN, after losing another couple of WORKING hours and when they finally decided to pick up I was informed that there is no dispute opened, but the employee will open a dispute with high priority with FedEx and will call me 10000000000000% by the end of the next day. While waiting for a call I decided to contact FedEx. They had no clue that an order had been placed with them, nor a dispute or a high priority one. They didn't even recognise the link which I had been given to their platform, nor could they find the package by the supposed shipping number. As you can already conclude I didn't receive the promised callback bu Brandfield. I wrote anither big e-mail, informing them once again of the whole situation and the findings I made with FedEx - no reply to this day. On the following day I called once again, waited on hold for a long while until I was informed that the package is apparently lost and I can either order it once again, or request a refund. As I saw that they still have the chosen item in stock I asked for the support lady to re-send the order. After putting me on hold for about 5 minutes she told me that they don't have it, although I could clearly see what their website said. I didn't have any other option and I requested a refund. They couldn't give me an estimate time of arrival of the refund, giving me a time frame of 5-10 working days. The support lade was VERY ARROGANT and despite all the drama they caused and the lack of time for me to order the same item, which was a Christmas present, from another website she laughed and asked of there is anything else she could help me with.
Would NOT recommend Brandfield to anyone for anything they could offer. INCOMPETENT, ARROGANT and HIGHLY PASSIVE with regards to THEIR mistakes.
Sterke punten
NONE
Zwakke punten
EVERYTHING, described in details above
Slechtste bedrijf ooit!
Review over BrandfieldSlechtste bedrijf ooit.
Expres daar besteld. Vrijdagochtend bestelling geplaatst met daarin zaterdag leveren (je kon leverdag zelf kiezen). Gelijk bevestiging gehad. Vrijdag geen track en trace, zaterdag geen track en trace. Whatsapp bericht gestuurd en geen reactie. Zondag reactie dat mijn vraag was verlopen, opnieuw vraag gestuurd. Zondagavond mail gekregen dat mijn bestelling was vertraagd, dat wist ik natuurlijk nog niet.. maandagochtend gebeld, 30 minuten in de wacht gestaan. Uiteindelijk toch een âmedewerkerâ aan de lijn gehad en die gaf aan dat ze er een spoedlevering van gingen maken en dat ik hem dan vandaag (dinsdag) zou ontvangen. En natuurlijk niks ontvangen en dus ook geen track en trace. Zojuist on 20:45 een mailtje ontvangen dat het product niet meer leverbaar is en ik mijn geld zo spoedig mogelijk geretourneerd zal krijgen.
Leuk als dit een cadeautje voor afgelopen zaterdag is.
Bedankt voor de goede service Brandfield, vreselijk.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Leveringen
Slechte kwaliteit en klantense
Review over BrandfieldArtikel binnen twee maanden al kapot. Klantenservice denkt niet mee en troggelt alleen maar geld af!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Wat een ongelooflijk slecht
Review over Siebel JuweliersHeb iets besteld bij dit bedrijf niet gekregen
Wat er was afgebeeld en ook nog meer betaald dan normaal zeer slecht bedrijf zal er ook nooit meer iets kopen en ook tegen niemand zeggen daar moet je iets kopen
Sterke punten
Geen sterke punten onbeschoft bedrijf .
Zwakke punten
Als is slecht