Reviews over Juweliers


    Zeer klantonvriendelijk - Review over Jewel Card

    Door ziekte geen gebruik kunnen maken van de kaart. Nu ben ik die €100,- gewoon kwijt, geen empathie of medeleven voor mijn situatie, geen compensatie, niets. Puur bedrog. Dat geld hebben ze al binnen en lopen dus niets mis door mijn kaart te heractiveren. Zijn niet aangesloten bij het keurmerk voor cadeaukaarten, omdat ze dan niet zo schofterig er mee weg zouden komen. Klantenservice zeer slecht bereikbaar. Op de website staat reactie binnen 3 werkdagen, na 3 weken kreeg ik eindelijk een reactie na zelf nog 3x te hebben gemaild in die 3 weken wanneer er nu eens een antwoord komt. Kortom niet doen, zijn oplichters, beter geld geven, dat houdt zijn waarde wel.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice, niet aangesloten bij het keurmerk voor cadeaukaarten, niet bij iedere juwelier in te leveren

    Teleurstelling prima verholpen. - Review over Lucardi

    Op 4 oktober mooie ketting besteld. Die werd echter niet geleverd, de ketting bleek niet meer op voorraad te zijn. Ik was dus zeer verbaasd op 12 oktober te zien dat de ketting gewoon weer voor de originele prijs op de website stond. Nadat ik hierover gemaild heb met Lucardi hebben zij mij alsnog de ketting mét korting verkocht. Dat is pas goede service.

    Sterke punten
    Ze begrepen mijn standpunt en hebben mij goed geholpen.

    Zwakke punten
    Jammer dat ik hierover moest mailen, het was beter geweest als Lucardi zelf met het aanbod was gekomen.

    Ring als nieuw - Review over Juwelier Fred Helmer

    Een tijdje geleden heb ik een hele mooie ring gekregen van mijn vriend de avond voor mijn verjaardag. Hij was helaas iets te groot dus ben ik de dag erna naar Fred Helmer terug gegaan om deze kleiner te laten maken. Dit zou meer dan een week duren. Jammer, maar het was niet anders. Ik vertelde dat het mijn verjaardagscadeau was. Aan het einde van de dag kreeg ik een telefoontje van Fred Helmer, uw verjaardagscadeau is klaar hoor! Dat noem ik nou service! Van de week ben ik even teruggegaan omdat de steen van de ring een beetje dof was geworden door het constant handen wassen en handgel gebruiken. Ik kreeg een gouden tip, een beetje afwasmiddel op een tandenborstel en hij is weer als nieuw. Nou inderdaad, dit werkt super! Een juwelier met hele mooie sieraden, perfecte service en goede tips:-)!

    Zeer sechte service, slechte kwaliteit. - Review over Lucardi

    Horloge gekocht, in 2.5 week vier keer terug geweest omdat het bandje stuk ging. Uiteindelijk afgepoeierd met gebruikersschade. Er was geen vervangend bandje mogelijk, daar zit je dan met een horloge dat je niet meer kunt dragen en een verdrietig kind. Gelukkig bood de echte juwelier een oplossing.

    Sterke punten
    Gelikte presentatie.

    Zwakke punten
    Klantgerichtheid, service en kwaliteit.

    Zeer sechte service, slechte kwaliteit. - Review over Lucardi

    Horloge gekocht, in 2.5 week vier keer terug geweest omdat het bandje stuk ging. Uiteindelijk afgepoeierd met "gebruikersschade". Vervangend bandje was niet mogelijk, daar zit je dan met een horloge dat je niet meer kunt dragen en een verdrietig kind. Gelukkig bood de echte juwelier een oplossing.

    Sterke punten
    Gelikte presentatie.

    Zwakke punten
    Klantgerichtheid, kwaliteit en service.

    KLACHT!!! - Review over Siebel Juweliers

    ZE ZIJN LEUGENAARS, BIJ BESTELLING VAN EEN PRODUCT GEVEN ZE EEN ANDER PRIJS AAN DAN WAAR JE HET PRODUCT GAAT AFHALEN!

    Sterke punten
    GEEN!!!

    Zwakke punten
    ZE ZIJN NIET CORRECT TEGEN DE KLANT!!!

    SUPER ONBESCHOFT - Review over Brandfield

    lelijke sieraden VOOR MIJ NOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER BRANDFIELD!

    Sterke punten
    MENSEN BESTEL HIER NIET MEER IK HEB ZE GOED RIJK GEMAAKT ZOVEEL KEER BESTELT NU NIET MEER! GA NAAR DE LUCARDI IN MIJN OMGEVING

    Bezoek winkel Maastricht - Review over Schaap en Citroen

    Ik ben binnen gegaan om te kijken naar een Cartier Santos staal. De dame in kwestie haalde het horloge om te passen. Ik had tevens het idee dat ze er niet met de aandacht bij was. TIjdens het passen vroeg ik of hun ook occassoins hadden. Op dat moment vroeg een mannelijke collega of hij de doos erbij moest halen zodat ik ook de leren band kon zien. Zegt de verkoopster die ons hielp op een zeer misselijk en denigrerend toontje. Nee, deze meneer wilt een occassion, maar op zo’n arrogante manier. Alsof ik een of andere klaploper was. Dit was de eerste en zeker de laatste keer. Wat een arrogantie... bah.

    Sterke punten
    Geen idee, niet achter gekomen.

    Zwakke punten
    Bijzondere arrogante verkoopster die misschien weer eens een training moet volgen.

    verkeerd geleverde trouwringen - Review over Lucardi

    Super slechte service!! Nooit iets kopen hier, oplichters!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Service, garantie, coulance

    Oplichters nummer 1 van Nederland - Review over Lucardi

    2 Trouwringen gekocht. eerst onze ringmaat laten opmeten. konden in de winkel niks vinden in Utrecht. Vrouw daar zegt koop online kun je het in de winkel ophalen en eventueel ruilen. bestellen we 2 ringen doen ze 1 ring voor me vrouw in de kleinst mogelijke maat leveren. en dan zeggen dat wij het verkeerd besteld hebben. we hebben zwart op wit dat wij het goed besteld hebben. in geen 1 bevestiging staat de ringmaat. en toch komen ze ons niet tegemoet. Ja we kunnen weer voor 400 ringen bestellen en 10% korting krijgen. Nu naar een ECHTE juwelier geweest en die ringen waar wij 400 voor betaald hebben zijn nog geen 250 euro waard. holle ringen die volgens lucardi hand gemaakt worden.

    Sterke punten
    Ze hebben geen sterke punten.

    Zwakke punten
    Oplichters. geen communicatie. niks willen oplossen. niet mee willen denken. geen bereidheid om ook maar iets te willen betekenen voor een klant

    50% korting - Review over Lucardi

    Zeer slecht!Een collier van 9 karaat die mee loopt met de korting van 50% voor artikelen 9 karaat.Zag op de collier prijssticker toen ik het wou kopen verteld gezegd dat de aanbieding geldt voor de originele prijs.Ik ga ervan uit dat als een artikel met prijs staat dat je dan moet verkopen voor de geldende aanbieding.Medewerkers weten zelf niet.Krijg je alleen te horen de prijs is verkeerd.En daar kan je het mee doen.

    Sterke punten
    Na dit voorval geen één!

    Zwakke punten
    Zeer slechte medewerkers hebben totaal geen verstand van de branche waar ze in werken.

    Bizar slechte asociale klantenservice - Review over Brandfield

    Samsung smartwatch 46mm spec. Edition Kijk uit wanneer je een smartwatch bij Brandfield koopt. In dit geval de Samsung Smartwatch 46mm. Volgens Samsung kan je ermee zwemmen. 8 dagen oud horloge in contact geweest met water. Doet niks meer. Geen garantie, omdat ze claimen stof en spatwaterdicht, terwijl zelfs Samsung aangeeft je kan ermee zwemmen onder bepaalde omstandigheden. Oh ja ik kan hem laten repareren, maar wel eigen kosten. Volgens Samsung zelf zou dit een garantieverhaal moeten zijn, en zeker met een horloge van 8 dagen oud en behandeld zoals beschreven in het meer dan 140 pagina s pdf bestand die Brandfield (en Samsung) geven hoe te gebruiken, waar letterlijk instaat "kan worden gebruikt in ONDIEP water" Echt,.... jullie zouden een officiële dealer van Samsung zijn. Misschien raadzaam om dan ook in de leer te gaan bij Samsung "Hoe ga ik met klanten en klachten om". TIP, mensen, rechtstreeks kopen bij Samsung, daar weten ze wat KLANTENSERVICE is en weten ze ook waar ze over praten. W A T E R D I C H T

    Sterke punten
    Sterkte punten? GEEN IDEE, HEBBEN ZE DIE? DIT WAS DE EERSTE ERVARING, MAAR OOK GELIJK DE LAATSTE.

    Zwakke punten
    ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE

    Topper! - Review over Lucardi

    Eerst hebben we verlovingsring in Weert gekocht. Uitermate deskundig en vriendelijk geholpen. De ring was NL niet in eindhoven voorradig. Nu de trouwringen in eindhoven opgehaald. Wederom super vakkundig en vriendelijk geholpen (door Judith) en ook weer goeie service geboden mbt de verlovingsring. Die eerst door val beschadigd was en werd opgeknapt en nu toch iets kleiner gemaakt moet worden. Al met al een bijzonder goede kwaliteit/prijsverhouding en mensen die nog weten wat klantvriendelijkheid en service betekent. Soms moet je wat langer wachten, maar dat is het dan ook wel waard.

    Sterke punten
    Klantvriendelijkheid, geduld, vakkennis

    Zwakke punten
    Drukte in de winkel en soms lang wachten

    Nooit meer Siebel! - Review over Siebel Juweliers

    Siebel Juweliers NOOIT MEER!!! Siebel Juweliers altijd een begrip geweest met een goede naam. Kocht daar mijn spullen graag. Maar dat is nu definitief klaar!!!! Ik kocht een gouden ring om mijn vrouw ten huwelijk te vragen. Hele mooie met een rij Diamantjes.. Helaas was de ring te klein en zijn we samen terug gegaan naar Siebel in Almere. Ze hadden geen maat groter en konden deze niet bestellen?? Hoe dan??? Een juwelier kan toch ten alle tijden een grotere maat bestellen?????? Maar nee mij Siebel dus Niet, we moesten maar doen met wat ze hadden. Ik wilde mijn geld terug. Dit kreeg ik niet krijg alleen maar een cadeaubon van het aankoop bedrag.( Dit staat overigens nergens vermeld en is ook nooit gezegd) Zij VERPLICHTEN mij dus om alsnog een sieraad te kopen. Uiteindelijk een andere ring uitgekozen. Deze moest uit een ander filiaal komen. Dit heeft ruim een week geduurd!! We wisten dat deze na binnenkomst alsnog vermaakt zou moeten worden. Maar niet dat daar weer extra kosten bij komen. Al met al dacht je een mooie ring te hebben voor €140, maar door de extra kosten zit je gewoon op €200. Lijkt wel oplichterij!! Te belachelijk voor woorden!!! Ondertussen zijn we 3 weken verder en nog steeds geen ring. Leuk hoor een ring voor je aanzoek kopen. NOOIT MAAR OOK ECHT NOOIT MEER SIEBEL. Wat een walgelijke zaak

    Compliment - Review over Lucardi

    Lucardi is een winkel die kwalitatief goede sieraden levert/verkoopt tegen schappelijke prijzen. Ik ben dan ook al jaren klant voor verschillende sieraden.

    Sterke punten
    Goed prijs kwaliteit verhouding

    Zwakke punten
    Helaas zijn de actie voorwaarden niet altijd duidelijk vermeld.

    Slechte klantenservice - Review over Lucardi

    Ik heb 3 online bestellingen gedaan. Alle 3 gingen er dingen mis. Bij de ene miste 1 artikel. Bij de andere zat er een andere dan de bestelde armband. En ik heb meerdere defect ontvangen. En 1 armband in de verkeerde maat! LUCARDI 👎🏾👎🏾👎🏾 WAT EEN ONGELOOFLIJK SLECHTE KLANTENSERVICE. Ik mail naar de klantensevice, hun reactie: ga langs een winkel Ik zeg: ik ben mindervalide en de lucardi is rolstoelonvriendelijk. Lucardi: oke stuur dan een foto Ik stuur 3 foto's van de armband. Zegt lucardi: dit lijkt op de foto ee andere armband te zijn. Laat iemand anders met de armband naar de winkel gaan. Zo kwetsend! Geen excuses. Geen enkele keer. En dan mij niet geloven terwijl ik bewijs opstuur! BESTEL NOOIT BIJ LUCARDI. DIT IS DE 3E KEER DAT MIJN BESTELLING MIS GAAT! VERKEERDE ARTIKELEN, EEN ARTIKEL ONTBREEKT ÉN KAPOTTE ARTIKELEN!

    Zwakke punten
    Klant ontvriendelijk.

    koop ellende - Review over Lucardi

    ketting gekocht met twee schijven met naam, binnen gekregen na maanden en te laat voor Moederdag, ketting te dun en te kort alles was minuscuul klein namen niet eens leesbaar en in die tijd ettelijke rekeningen via after pay en boete omdat ik te laat betaal het was nog niet eens binnen! kon het dunne draadje wat ketting heet alleen terug sturen maar ben benieuwd of ik geld verrekend krijg en de boete kwijtgescholden contact met After pay is onmogelijk met Lucardi zeer moeilijk. afbestellen omdat het langer dan beloofd duren wordt gewoon genegeerd een vreselijk bedrijf

    Zwakke punten
    slechte communicatie, opdringerigere After pay , zwakke sieraden, boete terwijl je niets binnen heb aan bedenkingstijd doen ze niet mails dat ik het niet meer wil hebben negeren ze volkomen

    Teleurstellende ervaring. - Review over Lucardi

    Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Mooi cadeautje besteld maar wat een teleurstellende ervaring! - Review over Lucardi

    Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Nul service bij defect horloge tandwieltje - Review over Siebel Juweliers

    Een jaar geleden een horloge gekocht bij de Siebel webshop. Na twee keer het kroonwieltje te hebben gebruikt (= 1x zomertijd en 1x keer wintertijd instellen) is het tandwieltje uit het horloge gevallen. Bij benadering van de webshop is het antwoord dat het gemaakt kan worden tegen kosten die bijna 50% van de nieuw-waarde zijn. Reden: kroonwieltje valt niet onder het uurwerk en daarmee niet onder de garantie. Hoe kan een tandwieltje op een horloge geen onderdeel van het uurwerk zijn?! En hoe kun je dit verkopen als juwelier zijnde en binnen het jaar valt het kroonwieltje uit het horloge? Wat voor kwaliteit verkoop je dan? Vervolgens klacht ingediend en nooit reactie gehad.. Mijn advies, als je toch naar een juwelier gaat omdat je kwaliteit wil kopen, ga dan naar NIET naar Siebel!

    Zwakke punten
    Kwaliteit producten, service/ garantie verlening

    SC geeft niets om normale consument. - Review over Schaap en Citroen

    Ik zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    SC geeft niets om normale consument. - Review over Schaap en Citroen

    Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren. In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.) Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    S&C geeft niets om normale consument. - Review over Schaap en Citroen

    Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren. In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.) Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    S&C geeft niets om normale consument, doet alleen zaken met louche handelaren - Review over Schaap en Citroen

    Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren. In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.) Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan. Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex. Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.

    Waardeloos - Review over Lucardi

    Gouden graveerplaatje besteld met inscriptie geboorte en sterfdatum zou gegraveerd worden alleen jaartallen vermeld en naam van vrouw verkeerd lettertype zou 2 dagen langer duren had hem de de dag erop al bezorgd gekregen. Dit zijn gevoelige zaken waar volkomen aan voorbij word gegaan geen klantgevoel alleen maar omzet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service