Reviews over Juweliers


    Snelle bezorging

    Review over Ducett

    Een gepersonaliseerde sieraad besteld en de volgende dag al in huis. Ziet er super uit!

    De Doofpot

    Review over Schaap en Citroen

    Een “wish” gedaan voor Rolex maar ondertussen verkopen ze het zelfde model “unworn 2022” op de grijze markt.

    Ik heb bewijzen. Ik vraag ene Sander Hoogendorp om de eigenaar te willen spreken van SC, tot tevergeefs heb ik niets van de eigenaar gehoord maar de eigenaar geeft wel commentaar op andere revieuws. Het is nu1 maand geleden dat ik een revieuw schreef. Dus dan is ie ook op de hoogte.

    Ohja, de zogenaamde www.montro.com is maar een onderdeel. Die is eigenlijk niet te vinden op de grijze markt. Ze werken met andere account-namen op de grijze markt om mensen op verschillende benen willen zetten. Zo van :” wij doen het zoals het hoort, we doen het zoals Rolex het zegt via montro.com” maar ondertussen verkopen ze nieuw- ongedragen horloges op andere domein namen. Dat is de reden dat men geen order kan doen. Als je een “wens” doet bij ze dan maak je ze wakker en gaan ze het zelf verkopen wat eigenlijk voor de wenser is bedoeld. Ze verkopen in de winkel soms horloges waarbij mijn kontgat zelf groter is denk ik “26mm Datejust”. Niemand wilt ze kopen. Ze hebben ook juweliers zaken waar ze de horloges verkopen zoals Burger juwelier in Maastricht. Daar zijn 100x meer horloges te bevinden dan bij een zogenaamde retail. Ze gunnen niemand, alleen misgunnen.

    De vieuwers mogen zelf het juiste woord invullen over Schaap Citroën.



    Did a “wish” a couple months ago for Rolex but meanwhile they are selling the same model “unworn 2022” on the grey markt. I have prove. The owner is on the height about this, because he gives comments to another reviews and it’s now 1 month ago!!!! The website montro.com is a part of them. On the real grey months, it’s not exists that domain name. They’re using another domain multiple names, yes multiple! To people put on the wrong legs. So from:”We’re doing it on the Rolex way through montro.com.” They are selling new unworn watches on the grey market on another domain names outside Montro.com. That’s why nobody can’t do an order. And if you do a wish than you make them woke up and are selling the watch what’s suppose to be for the wisher . They are selling sometimes “26mm. Because nobody wants buy that. I think mine asshole is bigger than that model. Schaap Citroën manage another jewellers, for example the jeweller Burger in Maastricht. There are 100x more watches than a normal retailer. And Schaap Citroen haves more and more. They don’t favor anyone , they begrudge.



    The vieuwers can fill the right word about Schaap Citroën

    Sterke punten
    Alles in eigen zak steken

    Zwakke punten
    Dat ze consumenten blij maken

    Batterij vervangen

    Review over Van Velthoven Juweliers

    ik had mn batterij vervangen en nu zitten er 3 diepe krassen op mij horloge. En ben zo de winkel uitgestuurd!!! ppffff ik ga altijd netjes met mij horloge om heb hem al 10 jaar.Dus 1 ster voor de moeite..

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service

    Steentje uit ring

    Review over Siebel Juweliers

    Erg teleurgesteld en zal hier nooit meer een sierraad kopen. Meer als een maand geleden een ring gekocht waar steentje meteen van uit is. Omdat ze willen onderzoeken waar dit door komt is mn ring naar hoofdkantoor gestuurd en zou binnen 2 weken reactie krijgen. Tot op heden niks gehoord. 2x gebeld en zijn niet behulpzaam ik moet het afwachten. Schandalig dit. Het koste veel geld en heb nu niks. Ik raad Siebel niemand aan

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet klantvriendelijk

    Slechte kwaliteit

    Veel te duur

    ABSOLUTE TRAGEDY!

    Review over Brandfield

    ABSOLUTE TRAGEDY! I ordered an item for €250, not for 25 cents, 1 month and a half in advance, just so I can avoid any shipping issues. Money was withdrawn immediately. I got a broken link to the FedEx's website, which didn't show any progress on the status of the delivery. Contacted customer service to inform them of the lack of progress via e-mail. The response came back a couple of days later than the announced 3-workday response period, informing me that I should keep an eye on the link and if there is no progress in the next 10 working days to contact them again. Needless to dsay there was no progress. I e-mailed them again to ask for an update. No response was received, hence I sent another reminder and decided to start calling them on the announced phone number. I waited in a queue to be connected with one of their representatives for HOURS. They were "kind enough" to finally pick up the phone and told me that they will open a case with FedEx and call me back the same day. This obviously didn't happen. I called AGAIN, after losing another couple of WORKING hours and when they finally decided to pick up I was informed that there is no dispute opened, but the employee will open a dispute with high priority with FedEx and will call me 10000000000000% by the end of the next day. While waiting for a call I decided to contact FedEx. They had no clue that an order had been placed with them, nor a dispute or a high priority one. They didn't even recognise the link which I had been given to their platform, nor could they find the package by the supposed shipping number. As you can already conclude I didn't receive the promised callback bu Brandfield. I wrote anither big e-mail, informing them once again of the whole situation and the findings I made with FedEx - no reply to this day. On the following day I called once again, waited on hold for a long while until I was informed that the package is apparently lost and I can either order it once again, or request a refund. As I saw that they still have the chosen item in stock I asked for the support lady to re-send the order. After putting me on hold for about 5 minutes she told me that they don't have it, although I could clearly see what their website said. I didn't have any other option and I requested a refund. They couldn't give me an estimate time of arrival of the refund, giving me a time frame of 5-10 working days. The support lade was VERY ARROGANT and despite all the drama they caused and the lack of time for me to order the same item, which was a Christmas present, from another website she laughed and asked of there is anything else she could help me with.



    Would NOT recommend Brandfield to anyone for anything they could offer. INCOMPETENT, ARROGANT and HIGHLY PASSIVE with regards to THEIR mistakes.

    Sterke punten
    NONE

    Zwakke punten
    EVERYTHING, described in details above

    Slechtste bedrijf ooit!

    Review over Brandfield

    Slechtste bedrijf ooit.



    Expres daar besteld. Vrijdagochtend bestelling geplaatst met daarin zaterdag leveren (je kon leverdag zelf kiezen). Gelijk bevestiging gehad. Vrijdag geen track en trace, zaterdag geen track en trace. Whatsapp bericht gestuurd en geen reactie. Zondag reactie dat mijn vraag was verlopen, opnieuw vraag gestuurd. Zondagavond mail gekregen dat mijn bestelling was vertraagd, dat wist ik natuurlijk nog niet.. maandagochtend gebeld, 30 minuten in de wacht gestaan. Uiteindelijk toch een ‘medewerker’ aan de lijn gehad en die gaf aan dat ze er een spoedlevering van gingen maken en dat ik hem dan vandaag (dinsdag) zou ontvangen. En natuurlijk niks ontvangen en dus ook geen track en trace. Zojuist on 20:45 een mailtje ontvangen dat het product niet meer leverbaar is en ik mijn geld zo spoedig mogelijk geretourneerd zal krijgen.

    Leuk als dit een cadeautje voor afgelopen zaterdag is.

    Bedankt voor de goede service Brandfield, vreselijk.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Leveringen

    Slechte kwaliteit en klantense

    Review over Brandfield

    Artikel binnen twee maanden al kapot. Klantenservice denkt niet mee en troggelt alleen maar geld af!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Wat een ongelooflijk slecht

    Review over Siebel Juweliers

    Heb iets besteld bij dit bedrijf niet gekregen

    Wat er was afgebeeld en ook nog meer betaald dan normaal zeer slecht bedrijf zal er ook nooit meer iets kopen en ook tegen niemand zeggen daar moet je iets kopen

    Sterke punten
    Geen sterke punten onbeschoft bedrijf .

    Zwakke punten
    Als is slecht

    !!!!!!Let op Pandora!!!!!!

    Review over Jewel Card

    2 kaarten gekocht voor mijn schoondochters zodat ze zelf bij de juwelier een bedeltje van Pandora kunnen kopen voor hun verjaardag.

    Ze benoemen zelfs Pandora op hun website. Bij Pandora zelf kun je deze bon niet inleveren en blijkt dat de aangesloten juweliers helemaal geen bedeltjes verkopen en als ze al sieraden van Pandora verkopen dit niet onder de 200 euro te verkrijgen is.

    Nou lekker dan. Ze zeggen dat dit duidelijk op hun site vermeld staat. Nou niet dus.

    Sterke punten
    Aan de telefoon zijn ze correct.

    Zwakke punten
    Slechte informatie op hun website over Pandora.

    De tijd kwijt

    Review over Lucardi

    Horloge zaterdagmiddag met Black Friday besteld met de verwachting dat het maandag geleverd zal worden. Maandagavond: Niets en tussentijds geen contact met mij opgenomen. Ge-mailed met de vraag hoe het met mijn order zit. Dinsdag: reactie op de mail dat het door drukte nog niet is verzonden (begrijpelijk). Woensdag: Artikel is ineens niet meer op voorraad, mijn order word geannuleerd. Lucardi winkels door het hele land hebben het wel letterlijk overal op voorraad, maar het is niet mogelijk om het via een winkel te laten opsturen of zelfs op te halen. Nu is de actie voorbij en heb ik niets (wat naar mijn vermoeden opzet is om onderuit de korting te komen). Uit principe nu elders voor dezelfde prijs besteld, met dit bedrijf doe ik geen zaken meer.

    Zwakke punten
    Communicatie & klantgerichtheid

    Na 3 weken nog geen geld terug

    Review over Brandfield

    7 november heeft Brandfield bevestigd dat ze mijn retour hebben ontvangen, maar tot vandaag nog steeds geen geld terug ontvangen. Al 2 mails gestuurd, maar daar wordt ook niet op gereageerd.

    Belabberde klantenservice

    Zwakke punten
    Geen klantenservice

    Top.

    Review over Young & Free Jewelry

    De volgende dag bestelling al binnen. Wat een top kwaliteit, top service. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

    Sterke punten
    Snelle levering, topkwaliteit

    Waardeloos!!

    Review over Jewel Card

    Cadeau gekregen, nergens te verzilveren. Website waar aangesloten juweliers op staan is niet up to date, juweliers bestaan niet meer (failliet). Zonde van het geld, zeker als je deze kaart cadeau hebt gekregen. Stelletje oplichters.

    Sterke punten
    Geen enkele ster waard. Waardeloos bedrijf.

    Zwakke punten
    Geen enkele ster waard. Waardeloos bedrijf.

    Rolex datejust kopen

    Review over Schaap en Citroen

    Mijn vrouw had een droom en dat was een Rolex om haar pols de datejust 31mm met champagne plaat en diamanten en goud/oystersteel, uiteraard op Rolex.com haar configuratie gemaakt.

    Op naar De Rolexstore in Rotterdam, we hadden vakantie dus alle tijd om een mooie uit te zoeken en te bestellen.

    Aangekomen in de Rolexstore eerst een uitbrander gekregen van de beveiligster die op een indringende toon zei "u moet van de deur afblijven meneer, die gaat automatisch open"!

    Oke,oke rustig aan hoor mevrouw, dat staat nergens....

    De ontvangst van een wat oudere dame ging goed en netjes, behalve dat ze even onze kleding scande bij binnenkomst, van boven naar beneden....(dat had ik gelijk in de gaten), maar dat geheel terzijde.

    Plaats genomen, en wat modellen bekeken en merkte dat mevrouw erg ongeïnteresseerd over kwam, gelukkig hadden we ons goed voorbereid, en wisten al het een en het ander over de mogelijkheden.

    Het model wat mijn vrouw graag wilde hebben hadden ze op het moment niet, wel in een filiaal, gezien wij toch vakantie hadden wilde ze dat wel voor ons over laten komen, erg vriendelijk overigens.

    Graag was het antwoord van mijn vrouw, en spraken af dat we gebeld werden als hij binnen was.

    U raad het al...nooit meer wat van gehoord, dat gaf zo een raar gevoel dat mijn vrouw er ook een beetje klaar mee was, dat je voor dik 12k een horloge komt kopen en zo behandeld wordt. Afin,

    we verlieten de winkel met het geld nog in de zak en een raar gevoel, vooral mijn vrouw.

    Voor haar hoefde het niet meer, dan maar weer een Breitling. Is dit nu een premium winkel? Bij Nespresso wordt je beter geholpen.

    Een jaar later begon het toch weer een beetje te kriebelen en via een collega van mij met de zelfde ervaring in Rotterdam op zijn advies maar eens een afspraak in Amsterdam gemaakt, bij Damiaan van Dijk. Hij had zijn Rolex bij hem besteld en was prima geholpen.

    Wij er naar toe en inderdaad, keurig geholpen door Damiaan en haar keuze kunnen maken en een prachtige Rolex voor mijn vrouw besteld.

    Alleen 6 maanden levertijd, nou dat had ik inmiddels begrepen, en was geen probleem.

    Ook de communicatie met Damiaan tijdens het informeren van de levering verliep uitstekend en soepel, net zo vriendelijk en professioneel als bij de aankoop.

    (behalve een keer dat ik na 6 maanden naar de Rolexstore in Adam belde en vroeg naar de bestel status, toen kon de persoon (niet Damiaan) zonder mijn naam en type klokje te vragen al gelijk zeggen nee hoor die is er nog niet, kan nog maanden duren)…heel apart.

    Kortom na 8 maanden het horloge was binnen, en we konden de volgende dag hem al komen ophalen, helaas niet bij Damiaan, maar bij zijn collega Emile Vis, Keurige ontvangst, en een zeer prettig persoon, een echte gastheer, ik mocht zelfs een Rolex Submariner passen, maar helaas niet kopen....

    Vertelde uitgebreid over het horloge en legde alles haarfijn uit, ja daar krijg je echt een premium gevoel van, flesje champagne erbij erg leuk.

    Mijn vrouw blij, ik blij.

    Beste Schaap & Citroen, deze 2 kerels zijn vakmensen! koester die, het zijn dit soort enthousiaste gastheren die je winkel maken, of breken….Er komt een tijd je je klant broodnodig hebt.

    Sterke punten
    Ze hebben personeel die het snappen dat ze in een Rolex store werken.

    Zwakke punten
    Ze hebben ook personeel die het niet snappen dat ze in een Rolex store werken.

    Filiaal Maastricht

    Review over Schaap en Citroen

    Super geholpen door dhr van Osch & zijn collega Sam . Zeer klantgericht , oprecht moeite doen om mee te denken en de aankoop van een item tot een feestje te maken .

    Sterke punten
    Klantgericht , eerlijk advies , relatiemanagement en aftersales . Service op maat bij reparaties en meedenken met klant .

    Toewijzing Rolex Explorer Two Tone

    Review over Schaap en Citroen

    Geluksgevoel + realisatie is niet vanzelfsprekend bij één snelle bestelling + toewijzingen van de <br />

    Tudor Black Bay zilver 36 mm +<br />

    Rolex Explorer Two Tone 36 mm .<br />

    Het is één compleet grootte verrassing gerealiseerd cq gegund aan mij door bij aanbevelingswinkel <br />

    verkoper Ben Oudendorp , <br />

    Schaap & Citroen te Maastricht. <br />

    Ben zeer blij + kreeg hierdoor n gelukkig gevoel deze horloges te mogen ontvangen. <br />

    <br />

    Dankt + met vriendelijke groetend <br />

    Frederik

    Sterke punten
    Goed ontvangen + uitleg gekregen <br />

    voor de bestelling van de horloges.

    Zwakke punten
    Geen

    Bijzonder slechte service

    Review over Lucardi

    Ik wilde een enkelbandje 9 karaat in de aanbieding kopen, maar was niet op voorraad. 2 dagen voordat de aanbieding afliep was het product te verkrijgen.

    Daarom ben ik 2 dagen na mijn bericht naar de winkel geweest



    De luiken waren naar beneden met een briefje dat ze om 14.00 weer open zouden gaan.

    Heb gewacht tot 15.30 maar zonder succes

    Nu is de aanbieding niet meer geldig



    In de winkel kunnen ze me niet meer helpen omdat de aanbieding voorbij is en bij de klantenservice is de enige mogelijkheid om een nieuw account aan te maken. (wat heeft dat er nu weer mee te maken????) Als ik vraag naar een andere oplossing wordt ik niet meer te woord gestaan en wordt het gesprek beëindigd en ook mocht ik niet de naam van de medewerker van de klantenservice noteren.



    Kortom: je wordt gelokt met een aanbieding. Maar je kan het product pas daadwerkelijk kopen als de aanbieding voorbij is. En zo gaat dat wel vaker bij Lucardi

    Sterke punten
    prijs/kwaliteit

    Zwakke punten
    service

    Horloge nakijken

    Review over Juwelier Ettema

    Niet goed

    Zwakke punten
    Dat ze de afspraak niet nakomen

    Gaatje Schieten

    Review over Lucardi

    Heb in Groningen mijn 3e gaatje laten schieten. Linkerkant harstikke goed ggegaan goed geheeld geen last meer van. Rechterkant helemaal onstoken gaatje zo verpest dat de oorbel nu vast zit in mijn oorlel en niet meer in de voorkant van mijn gaatje zit. De knop van de oorbel is dus gewoon veelste klein of het gat in mn oor te groot. Achterkant helemaal vast aan mijn oor en de knopje van mijn oorbel nu vast zitten in mijn oor waardoor ik nu richtin de dokter moet voorkant al helemaal dichtgegroeid. Top dit!

    Zeer slechte service

    Review over Lucardi

    Zeer slechte service.

    De gouden ring van mijn dochter gebroken na een half jaar, die ze had gekregen met Kerst. Ze heeft deze ring alleen om in het weekend. Klantenservice gemaild wat te doen? Antwoord terug van Nurdan: helaas is de garantietermijn van 3 maanden verstreken. We kunnen niks meer voor u betekenen.

    Belachelijk, enige oplossing zou toch wel netjes zijn, maar nee hoor. Uiteindelijk geen reactie meer terug.

    Zwakke punten
    Geen service verlenen

    Horloge nakijken

    Review over Juwelier Ettema

    Afgelopen vrijdag 12 augustus 2 horloges weg gebracht om na te laten kijken of dat ze het nog deden zaterdag 13 augustus terug gegaan bleek er één er niet meer te doen de andere zomaar zonder dat ik iets afgesproken had er nieuwe baterijen in gezet te hebben had op zijn minst een belletje afgekund of dat wel nodig was :dit hoort niet zo

    Zeer slechte kwaliteit en serv

    Review over Lucardi

    Leuke armbandjes gekocht voor onze dochters voor de bruiloft.



    Binnen een halve dag, tijdens de bruiloft zijn beide kapot gegaan.



    Hierover naar lucardi bericht gedaan, kreeg de melding dat het buiten de garantie tijd lag.



    Nog uitgelegd dat ik de sieraden tijdig heb gekocht, en ze dus een maand i de kast hebben gelegen.



    Ook hier geen boodschap aan, ik mag ze laten maken op eigen kosten.



    Echt zeer slecht en teleurstellend.

    Bye bye Siebel

    Review over Siebel Juweliers

    Recent op een doordeweekse dag bij beide Utrecht Siebelvestigingen binnen gelopen. Als enige klant bij de ene vestiging en bij de andere vestiging was er nog één klant. In beide gevallen na 3 minuten staren naar een Citizen horloge ben ik weggelopen. In beide vestigingen werd ik door beide verkoopdames niet geholpen. Bye bye for ever Siebel.

    Sterke punten
    Mooie zaak

    Zwakke punten
    Je wordt niet geholpen

    Ring Deja Vu horloge verbogen

    Review over Christianne Dings

    Deja Vu horloge achtergelaten voor een nieuwe batterij. Na paar weken(!!) Wachten was batterij geplaatst. Iets met het achterklepje wat niet wilde sluiten?? Vreemd verhaal. Bij thuiskomst zag ik dat de bovenste sier ring volledig is verbogen. Wat een ongelooflijk slechte service van een juwelier die doorgaans goed wordt beoordeeld. Een Deja Vu horloge bestaat uit het klokje en de mogelijkheid om zowel de vanden als de sierringen te wisselen. Dubio: zó jammer dat je niet meer bestaat. Was bij jou nooit gebeurd!!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Niet eerlijk tegenover klant, ging voir batterij, kreeg een horloge terug met verbogen sierring! En dan niets hierover melden naar klant.

    Waardeloze service

    Review over Lucardi

    Heb tijdens korting dagen een dure ring besteld bij Lucardi. Door een fout van de postlevering is deze retourgestuurd in plaats van dat de ring bij mij thuis geleverd is. Vervelend en ergerlijk, maar je denkt dat het dan alsnog wel opgelost wordt door Lucardi, ik bedoel je betaald namelijk een hoop geld voor een product... toch?? Nou helaas omdat het product retour ging zou ik een nieuwe bestelling moeten plaatsen maar uiteraard zonder de 50% korting. Met hele hoge uitzondering konden ze wel kijken of ze de ring konden onderscheppen en met een kleine kans zouden ze deze dan nogmaals opsturen. 1.5 week later nog steeds niks vernomen.. ieder andere webshop had een nieuwe bestelling opgestuurd en de ring later in een retourproces verwerkt. Was er helemaal klaar mee dus voor geld terug gevraagd, maar dit krijg ik blijkbaar ook pas als ze de ring weer binnen hebben!! Dus nu maar afwachten of ik überhaupt mijn geld terug krijg..



    Nooit meer Lucardi voor mij, klant zijn betekend daar niks..