• Enorm slechte ervaring met de service van Brandfield. Ik wil mijn pakketje retourneren omdat de maat van een armband in het echt veel kleiner is dan op de website. Vervolgens retourneer ik deze naar hun antwoordnummer, maar wordt het pakketje afgeleverd op een heel ander adres. Conclusie: pakketje weg. Dus ik bel de klantenservice, ik sta 15 minuten lang in de wacht en krijg constant te horen dat ik de eerstvolgende ben. Na 15 minuten wordt zonder pardon de verbinding verbroken. Hebben zij er over nagedacht dat er mensen zijn die niet onbeperkt bellen hebben? Of zelfs nog per minuut betalen. Wat ongelofelijk klantonvriendelijk om zonder pardon de verbinding te verbreken. Dan moet je maar mailen zegt het bandje. Vervolgens staat op de website dat ook daar momenteel niet op gereageerd wordt vanwege de drukt. Brandfield: waar is mijn pakketje? Neem je telefoon op. Ik bestel nooit meer iets bij jullie. Wat zijn jullie klantonvriendelijk!!!!

    Sterke punten
    NIKS

    Zwakke punten
    ALLES

    Door Rianne op 10 december 2019 Reageer

  • Duur Omega horloge (eur3500) gekocht dat al na enige jaren niet blijkt te functioneren; echter net na de garantieperiode van Omega. Schaap Citroen verschuilt zich achter fabrikant. Zeer duur horloge van zogenaamde kwaliteitsleverancier blijkt dus weinig waard te zijn. Service Schaap Citroen zeer matig. Advies niet meer heen gaan: duurkoop is slechtkoop!

    Sterke punten
    NVT

    Zwakke punten
    Schaap Citroen claimt kwaliteit en service te leveren. Als het er echt op aan komt is men niet thuis. Je wordt op een nette manier naar de uitgang geleid. Klanten die een probleem hebben daar hebben ze weinig mee.

    Door Frank op 3 december 2019 Reageer

  • In de afgelopen tijd heb ik juwelier/klokkenmaker Draaijer 3x bezocht en geraadpleegd. Twee oude klokken laten reviseren, een ring laten verkleinen en een nieuwe gekocht. Erg fijn dat er in de provincie nog zo'n allround vakman is. Alle rust, alle tijd voor je en bovenal vakmanschap.

    Sterke punten
    Vakmanschap, prettige benadering, uitnodigende winkel.

    Zwakke punten
    Heb ik niet kunnen vinden, jammer dat hij niet in de stad zit.

    Door BW op 30 november 2019 Reageer

  • Ik raad af om hier ooit iets te kopen, After Sales is superslecht. Door onze dochter gekochte armband van € 70.00 is via PostNL retour gestuurd omdat deze niet vermaakt kon worden. Kon niet door de winkel in Groningen worden terug genomen want dan zou het te lang duren voordat de armband in centraal magazijn was en zou deze buiten periode van terugsturen vallen.....
    Armband is nooit gedragen en als nieuw in originele verpakking geretourneerd. Melding via knullige mail ontvangen dat "horloge" wegens schade niet terug genomen kon worden. Na aandringen foto's ontvangen van de schade. Deze is absoluut niet voor het terugsturen ontstaan. Pakketje is daar na ontvangst paar dagen weg geweest....Hele zaak in aantal mailwisselingen uit de de doeken gedaan en als reactie hierop een aantal knullige geknipte en geplakte emailtjes gekregen van maar liefst 5 verschillende personen van "klantenservice" waarin men uiteindelijk aangeeft de armband terug te zullen sturen en een code geeft voor maar liefst € 5.00 korting bij een bestelling vanaf € 49.95.

    J.Mink

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplossend vermogen

    Door J.Mink op 13 november 2019 Reageer (2 reacties)

  • Twee weken geleden zijn wij naar Lucardi Zoetermeer gegaan om onze trouwringen uit te zoeken. Wat een geweldige service hebben wij gekregen. De zeer vriendelijke jongedame nam de tijd om ons te helpen met de maten van de ringen. Na twee weken konden wij onze ringen ophalen. Ook nu weer geholpen door dezelfde jongedame. Wij hebben niets dan lof over de service van Lucardi Zoetermeer
    Lieve Tara, dank je wel.

    Sterke punten
    Geweldig vriendelijk, vakkundig personeel.

    Zwakke punten
    Helaas te weinig personeel, maar zelfs tijdens grote drukte werken de dames met een glimlach op hun gezicht.

    Door Caroline op 18 oktober 2019 Reageer

  • Na in de eerste instantie een beetje teleurgesteld te zijn omdat er een paar dingen niet helemaal naar mijn zin gingen met de reparatie van mijn panerai la bomba azul? Ben ik na een coulance regeling helemaal om. De dame (patricia)die het in behandeling nam heeft mijn negatieve ervaring tot een super positief einde gebracht.
    Chapeu zo zouden alle retailers moeten zijn.
    Ik blijf zeker klant.

    Sterke punten
    Behulpzaam,netjes en een perfecte aftersales.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Panerai op 9 oktober 2019 Reageer

  • Intussen al heel wat keren in de winkel op de Binnenweg 11 in Heemstede geweest om het beoogde sieraad te vinden.
    En elke keer hierin geslaagd mede door de vriendelijke en professionele benadering van de verschillende medewerkers.
    Niet opdringerig en genoeg tijdnemend voor jou.
    Hierdoor ga ik graag terug naar deze juwelier!
    Je zoekt samen naar het sieraad waar je jaren van zult genieten.Dat is mijn ervaring.

    Topzaak!

    Sterke punten
    *Klantvriendelijkheid
    *service
    *kwaliteit

    Door Philip Brand op 6 oktober 2019 Reageer

  • Belachelijke service! Slechte kwaliteit sieraden. 2x in 3 weken ketting gebroken! 1ste keer netjes een nieuwe gekregen, 2de keer konden ze niets betekenen en zeer onvriendelijk te woord gestaan! Ik kom hier noooooit meer!

    Sterke punten
    Lage prijzen

    Zwakke punten
    Communicatie
    Kwaliteit
    Service

    Door Sanne op 3 oktober 2019 Reageer

  • Prettig, vakkundig en wat ouder personeel stond er in het filiaal. Ik wilde een gouden geboorte armbandje voor mijn pasgeboren kleindochter. Ik ben prima geholpen en ik mocht wachten op het graveren, dus stond met netjes ingepakt armbandje binnen een half uur weer buiten. Prima service van de dames in Vlissingen.

    Sterke punten
    Ontzettend vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel.

    Zwakke punten
    Soms weinig personeel in de winkel, daardoor een lange wachttijd. (ze helpen wel, zelfs met drukte, met een glimlach)

    Door Cindy op 10 september 2019 Reageer

  • Wolters Juweliers Emmen is alsof je in een fout "verborgen cameraprogramma" bent beland, wat echter realiteit blijkt te zijn.
    Ellenlange ellende om een Seikohorloge gerepareerd te krijgen.( hij is officieel Seikodealer!)
    De toon is voortdurend naar. De eigenaar "repareert"voor 59,-. maar het horloge loopt gelijk al nog steeds niet goed. Wolters zegt "dat ik van een automatisch uurwerk niet kan verwachten dat-ie zuiver loopt."Het ligt aan mijn manier van dragen".
    Seiko Nederland die deze ellende hoort biedt herhaaldelijk aan dat zij het zelf willen repareren maar Wolters wil geen geld teruggeven aan mij zodat ik naar Seiko Nederland kan voor reparatie, terwijl de reparatie niets heeft uitgehaald!
    Onderhand is tijdens die "reparatie"ook nog m'n wijzerplaat beschadigd.
    Na 13 (!!) maanden is-ie klaar. Ik weet dat niet omdat Wolters weigert mijn voicemail in te spreken. ( "dat doen we nooit")
    Ik had dus 13 maanden lang dagelijks moeten checken welke nummers mij misschien gebeld hebben....
    Bij het ophalen geen uitleg wat er is gerepareerd en ook geen bewijs of bon zodat ik geen garantie kan aantonen op deze reparatie.
    Een enorme nare en horkerige manier van doen door deze eigenaar. Een hondse behandeling.
    Een schande als Seiko dealer.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.








    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen 59,-.teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) Afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in".
    (alsof jr, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gerepareerd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen 59,-.teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) Afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in".
    (alsof jr, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gerepareerd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Seiko Nederland gebeld die vroegen het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep."
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.
    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen foto.
    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    (het horloge had altijd perfect gelopen.)
    Er moest een nieuw uurwerk in volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.
    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)
    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc.
    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.
    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….
    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters accepteerde de kassabon niet: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam)
    Dat zakje had ik niet meer... thuis alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Mijn anderhalf jaar oud kwaliteits horloge liep na stoten onzuiver.
    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Ik naar Wolters Juweliers Emmen.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters zei dat hij de kassabon niet accepteerde: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam, mijn naam er met de hand op geschreven evenals de aanvankelijke klacht: “Seiko loopt niet goed”.)
    Dat zakje had ik niet meer. Naar huis en alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus een foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het letterlijke papieren zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Ik had een kwaliteitshorloge vanuit het buitenland gekocht: een Seiko automatisch horloge.
    Een prachtige klok en hij liep anderhalf jaar perfect.
    Totdat ik ‘m een keer stootte en hij onzuiver ging lopen.

    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Ik naar Wolters Juweliers Emmen.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters zei dat hij de kassabon niet accepteerde: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam, mijn naam er met de hand op geschreven evenals de aanvankelijke klacht: “Seiko loopt niet goed”.)
    Dat zakje had ik niet meer. Naar huis en alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus een foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het letterlijke papieren zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer


  • Ik had een kwaliteitshorloge vanuit het buitenland gekocht: een Seiko automatisch horloge.
    Een prachtige klok en hij liep anderhalf jaar perfect.
    Totdat ik ‘m een keer stootte en hij onzuiver ging lopen.

    Seiko Nederland gebeld die aangaf dat Wolters Juweliers in Emmen een officiële dealer was.
    Ik naar Wolters Juweliers Emmen.
    Dit werd een begin van een meer dan een jaar durende horrorstory met de eigenaar Wolters als centraal dieptepunt.

    Wolters Juweliers Emmen ging het horloge repareren en ik betaalde de rekening: 59,-.
    Na een dag merkte ik dat het horloge nog steeds niet correct liep.
    Ook zat er een duidelijke beschadiging onder het glas, op de wijzerplaat, opgelopen bij de reparatie.
    Ik terug met horloge en de kassabon.
    Wolters zei dat hij de kassabon niet accepteerde: ik moest het zakje aanleveren waarin het horloge aan mij was meegegeven. (papieren zakje met firmanaam, mijn naam er met de hand op geschreven evenals de aanvankelijke klacht: “Seiko loopt niet goed”.)
    Dat zakje had ik niet meer. Naar huis en alles overhoop gehaald: zakje gevonden in de papierbak.
    Ik woon niet in Emmen dus een foto gemaakt en Wolters gebeld dat ik de foto zou mailen. Dat werd niet geaccepteerd: het moest het letterlijke papieren zakje zijn….en geen “foto”.

    Ik naar Wolters, mét papieren zakje, die zei “dat ik niet kon verwachten dat een automatisch uurwerk perfect liep; het hing van leeftijd van het horloge af en hoe ik hem droeg”.
    Ik meldde dat hij sinds de aankoop anderhalf jaar geleden, altijd perfect had gelopen en dat het horloge vrijwel nieuw was.

    “Er moest een nieuw uurwerk in” volgens Wolters.
    Vreemd voor een vrijwel nieuw horloge wat door stoten nu afwijkt.
    Op mijn herhaalde vragen over de beschadiging op de wijzerplaat reageerde hij pertinent niet en ik heb dit daarom maar een paar maal herhaald om duidelijk te maken dat dit toch een probleem was.

    Onderhand herhaalde malen contact gehad met Seiko Nederland, die erg behulpzaam was en vroeg het horloge naar hen op te sturen dan zouden zij het zelf repareren.( ze dachten ook al te weten wat de oorzaak was omdat na stoten dit vaker voorkwam bij een automatisch uurwerk.)

    Ook Wolters juweliers was mij zat toen ik niet accepteerde dat “de wijze waarop ik het horloge droeg” van invloed was op de afwijkende tijd. En ik niet accepteerde dat het normaal zou zijn dat het horloge afweek.
    Hij wilde graag dat ik het horloge maar kwam ophalen, (“Prima, u komt het dus vanmiddag halen hé!!”)maar wilde geen geld teruggeven voor de betaalde “reparatie” die niks had uitgehaald.
    Door het terugnemen zou ik mijn geld, 59,-.euro kwijt zijn.
    Etc. etc.

    Uiteindelijk zou ik gebeld worden als het nieuwe uurwerk was binnengekomen van Seiko uit Japan.
    Die leverde niet (nagevraagd bij Seiko Nederland: dat klopte)
    Eindeloos gebeld naar Wolters Juweliers zonder resultaat (“We gaan natuurlijk niet iedere dag een container die op zee is in de gaten houden”) en uiteindelijk maar afgesproken dat Wolters Juweliers mij zou bellen met een bericht op de voicemail.

    13 maanden later (!!!) belde ik vorige week zelf maar weer. Juwelier Wolters: “ja hoor, het ligt klaar”.
    Ik vroeg waarom hij mij niet gebeld had en een bericht had ingesproken. Wolter: “Wij spreken nóóit een voicemail in, heeft u geen nummermelder?”
    (alsof, 13 maanden lang, dagelijks alle nummers gaat scannen of misschien Wolters Juweliers er tussen zit…..)
    Horloge meegenomen, zonder uitleg van Wolters juweliers wat er gebeurd was (uurwerk inderdaad vervangen? Of tóch nog gerepareerd?); géén nieuwe bon als garantiebewijs, zodat als het horloge niet goed loopt ik geen enkel bewijs heb….

    Het is alsof je in een héél fout “verborgen camera”-programma bent terechtgekomen en dat je ieder moment hoopt: “Dit is een grap!”
    Maar niet heus.
    Maar een eigenaar als een asociale en passief-agressieve hork.
    Ik mijd dit bedrijf als de pest.




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    niet "zwak"maar ronduit ongelofelijk slecht

    Door Bakker op 16 augustus 2019 Reageer

  • Jullie zijn echte boeven! Er is geld betaald (100 euro voor een cadeaukaart) Het geld staat bij jullie op een balansrekening als een schuld. Nu zijn wij 14 dagen te laat met het inleveren van de bon. En dan is hij volgens jullie niets meer waard! Oplichterij met een marge van 100%. Jullie worden gefinancierd door mensen die een cadeaubon bij jullie kopen. Een jaar lang werken jullie met dat geld en dan uiteindelijk zeggen dat het niet meer beschikbaar is! Ik heb er geen goed woord voor over! Tip! Geef mensen maar gewoon geld. Veel minder leuk, maar beter voor je portemonnee!! Bah!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Weinig verkooppunten

    Door Adil Idrissi op 25 juli 2019 Reageer

  • Normaal gesproken ben ik niet iemand die social media opzoekt om gal te spuwen. Maar wat is Siebel Breda een vreselijke juwelier!

    Kennelijk zijn mondelinge overeenkomsten en wederzijds respect en vertrouwen geen waarden meer van deze tijd. Het lijkt mij dat als je nadrukkelijk de afspraak maakt dat je eerst een prijsopgave wilt ontvangen voordat er een reparatie plaatsvindt, je dit ook mag verwachten. Nee, in plaats van het nakomen van deze afspraak, wordt de reparatie gewoon uitgevoerd en wordt er daarna van je verwacht dat je de kosten betaalt. Als de medewerker dan vervolgens ook nog voor mij gaat beslissen dat het “toch maar een klein bedrag is”, dan ga je echt heel erg in mijn allergie zitten! Wanneer ik me dan probeer te beroepen op de mondelinge overeenkomst, wordt er gezegd dat ze mijn ring terug zullen sturen om de reparatie ongedaan te maken. Dus, in andere woorden: dan ben ik mijn ring weer drie weken kwijt zodat ze er een diamant uit kunnen slopen? Echt niet! Dit klinkt mij behoorlijk als een wurgovereenkomst in de oren.

    En dan in het kader van empathie tonen: niks. Het enige wat er gezegd is, is dat ze er niks aan kunnen doen en dat het is misgegaan omdat het systeem eruit lag. Het spijt me zeer, maar de dame zou het er op het briefje bijschrijven. Volgens mij het je hier geen CRM-systeem voor nodig en verloopt e-mail via een online databank met back-up.

    Als een dergelijke overeenkomst niet eens nageleefd kan worden, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik deze zaak mijn waardevolle spullen nooit meer toevertrouw. In mijn ogen, lever je dan alles behalve service en kwaliteit als juwelier zijnde!

    Door Mayra op 4 juli 2019 Reageer

  • 2 weken terug zaterdags bij schaap citroen Utrecht horloge gekocht aangegeven dat deze geschikt moet zijn om mee te zwemmen, de verkoopster nam veel tijd voor ons en onze kleinste dochter was er bij aanwezig welke werd voorzien van limonade. Uiteindelijk horloge uitgezocht, kwam er naar 2 dagen achter toen ik zat te lezen op de site (horloge nog niet gedragen is voor mijn verjaardag welke pas week later dan de koop is) dat deze maar 3 atm is dit is zowel ons zelf als de verkoopster ontschoten door dat we gezellig met elkaar diverse horloges hebben bekeken en dit cruciale punt zijn vergeten. Dinsdags erna gelijk gebeld naar winkel en wordt super vriendelijk behandeld, afspraak voor aanstaande vrijdag gemaakt. Horloge terug gegeven en ander horloge gekocht wat wel aan onze eisen voldoet de verkoopster en het hele team.was ongelooflijk vriendelijk werden zelfs getrakteerd op iets lekkers bij de koffie. Ik wil langs deze weg mijn welgemeende lof uitspreken voor deze vestiging en medewerkers welke hun vak en omgang met mensen echt begrijpen. En kan deze vesting zeker aanraden begrijp dat misschien niet iedereen deze ervaring heeft maar wij zeker wel kom hier zeker terug wanneer wij weer iets willen kopen

    Sterke punten
    Service , klantvriendelijkheid , assortiment

    Zwakke punten
    Geen kunnen vinden

    Door Tevreden kla op 15 juni 2019 Reageer

  • De trouwring van mijn man is geweldig vermaakt door draaijer ik ben er erg blij mee.

    Sterke punten
    Komt afspraken na en tegen een mooie prijs gemaakt

    Door De vries op 9 mei 2019 Reageer

  • Vandaag SC in Den Haag gegaan om een IWC te kopen. Verkoopster had geen idee waar ik het over had, een Pilot met blauwe wijzerplaat, daar had zij nooitvan gehoord !!! Zij moets dit opzoeken” ik kreeg wel koffie aangeboden. Na 15 min. wachten ben ik maar weggegaan daar deze verkoopster nog steeds aan het kijken was of het gevraagde model aanwezig. Vreselijk, mij zien ze daar niet meer, gelukkig kan ik mijn geld ook elders uitgeven.

    Sterke punten
    Koffie

    Zwakke punten
    Verkoopster met GEEN kennus van zaken

    Door Arthur op 9 maart 2019 Reageer

  • Voor 21e verjaardag van onze zoon bij S&C een mooie Tudor uitgezocht. Hij kreeg een budget van 2000 eu en alles daarboven moest hij zelf betalen. Gekozen voor fysieke winkel met goede dealerreputatie omdat uitgegaan wordt van service, pleZierige aanschafmoment maar ook dat je er vanuit mag gaan dat zij marktconform in prijs zijn. Echter na aanschaf, aan vrienden online laten zien welke het is geworden en tot grote schrik zien dat dit soort koehandel markt is (redelijk naief van ons blijkt). Bij gerenomeerde veilig betalen online shops met garanties etc, 30% goedkoper. Nogmaals wij wij willen retailer graag meer betalen voor extra service etc maar 30% goedkoper is naar consument niet te verantwoorden. Op de tapijtenmarkt weet je dat er onderhandeld wordt maar niet in winkels die zich zo “exclusief” presenteren. Dag erna gebeld met Amsterdam S&C en aangegeven dat we hier wel moeite mee hebben, mede gelet op feit dat wij dus nul korting hebben gekregen op adviesprijs. Vanzelfsprekend ons zelf te verwijten dat wij dit niet zijn aangegaan, waren nl in veronderstelling dat prijsverschil niet dusdanig verschillend zou zijn. Enfin zij geven natuurlijk aan dat zij nooiiit onderhandelen .... en koop is koop. Juridisch helemaal juist en niks tegen in te brengen. Echter nasmaak blijft en voelt niet goed. Zelf voornemens om een nieuwe Rolex te kopen maar wat motiveert mij om zoveel extra te betalen en tegelijkertijd van dealer nergens in beloond te worden? Dat er (ordinair) onderhandeld wordt / of dat je klant iets meegeeft.... wordt nooit gedaan, aldus S&c maar dit is erg ongeloofwaardig..... gelet op de vele reacties uit direkte omgeving. Enfin zoals zoon zegt; wijze les. Eerst nachtje slapen en nog eens goed bedenken wat het je waard is. Ik ben groot voorstander om fysieke winkels te steunen maar als dit soort A merken zulke prijsverschillen veroorzaken, kan je helaas niks anders doen dan simpelweg online shoppen. S&c amsterdam pc hooftstraat houdt voet bij stuk, doen nooit aan onderhandelingen..... en helaas voor zoonlief is 650,- euro teveel betaald op een horloge van 2800 eur. Jammer en drukt wel beetje kadomoment. Groet Catelijn

    Sterke punten
    Mooie brede collectie

    Zwakke punten
    Prijs niet te verantwoorden

    Door Bordens op 15 januari 2019 Reageer


JuweliersNederland.nl

Op JuweliersNederland.nl lees je reviews over alle juweliers van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw juwelier ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!