Lucardi juwelier is de grootste juweliersketen in Nederland en met een landelijke dekking altijd dichtbij. Voor de laatste trends op het gebied van sieraden en horloges ben je bij Lucardi Juwelier aan het juiste adres. Hip en trendy zijn de sleutelwoorden, maar nog belangrijker is de betaalbare prijs. Lucardi Juwelier onderscheidt zich op een aantal punten van de traditionele juwelier. Het open winkelfront is zeer uitnodigend; je loopt er zo naar binnen. De winkels zijn zo ingericht dat je zelf je keuze kunt maken. De sieraden en horloges zijn overzichtelijk gepresenteerd in glazen vitrines. Vanzelfsprekend zijn er deskundige verkoopmedewerkers aanwezig om te adviseren en te assisteren.

Lucardi Reviews

    Lucardi Lisse slechte service

    Laatst oorbellen gekocht voor mijn 4 jarige dochter. Bij het afrekenen kregen we nog te horen; u heeft 3 maanden garantie op de achterkantjes. Na precies 1 week kwam onze dochter uit school en was er 1 oorbel weg. Ze heeft het zelf niet eens gemerkt, want ze werd gelijk verdrietig. Ik ben uiteraard teruggegaan naar Lucardi - Lisse, maar kreeg te horen dat ze niks voor mij kunnen doen. De garantie is alleen op het achterkantje als deze stuk is en dat moet je kunnen aantonen. Dit was gelijk het standaard antwoord.
    De medewerkster die ons de oorbellen had verkocht was op dat moment zelf ook aan het werk en beaamde dat zij het niet had mogen zeggen dat we 3 maanden garantie hebben op de achterkant. Maar het bleef erbij; we kunnen niks doen. Want wie zegt dat mijn dochter de oorbel niet zelf heeft uitgedaan. Mijn dochter is 4 jaar en kan/doet dit niet zelf!
    Ik was behoorlijk boos. € 20 voor K3 oorbellen, weggegooid?
    Vervolgens kwam de medewerkster met teksten dat zij niks kan doen, anders kan ze haar baan kwijtraken en dat is belangrijker voor haar dan ontevreden klanten, want ja zij heeft ook een gezin te onderhouden gaf ze aan. Ik wist niet wat ik hoorde.

    Vervolgens mij verhaal in een mail naar de klantenservice gestuurd. Het ergste vind ik de woorden van de medewerkster in de winkel. Zo ga je niet met klanten om. En hoe ze erbij stonden, het deed ze gewoon helemaal niks hoe ik me voelde of wat ik er van vond.

    Vandaag kreeg ik reactie van de klantenservice. Een standaard mail met de tekst: wat jammer om dit te vernemen.
    En met dezelfde tekst dat de garantie niet geld als oorbellen zijn verloren.
    Medewerkster Widia denkt om half 6 nog even snel een standaard mail eruit, zijn we daar ook weer vanaf.

    Dit sloeg voor mij echt alles. En is dan ook mijn reden voor deze zeer slechte beoordeling. Ik ga zelf nooit meer naar Lucardi, in geen enkele plaats. Wat een slechte service. En de medewerksters in Lisse staan er alleen maar om te moeten werken. De dame met groen haar hoort echt niet in een winkel te staan en met klanten te werken. Ik heb dit zelf echt nog nooit meegemaakt, maar ik raad het iedereen af om naar Lucardi te gaan!

    Bedrog.

    Prijzen die bij de sierraden staan zijn bij de kassa ineens veel meer.
    Staan we met een medewerker een ketting uit te zoeken. Zij pakt het sierraad uit de kast, waar heel duidelijk een bepaalde prijs bij staat. We lopen met de medewerker naar de kassa en plots is het sierraad veel duurder. Mededeling van de medewerker: "prijzen bij de kassa zijn leidend"
    Wat een mislukking deze winkel. Sierraad uiteraard niet genomen en naar een echte winkel gegaan.
    Naar mijn weten is de prijs bij het artikel de prijs die je moet betalen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slappe praatjes verkoopster
    Geen leidinggevende
    Geen verstand van wat ze verkopen

    Helft bestelling ontvangen!

    Bestelling door gegeven!
    Werd Super Snel geleverd!
    Maar, de helft zat er maar in!
    Doosje helemaal nagekeken, maar het bestelde artikel zat er niet in, Helaas!
    Een hoop toestanden krijg je dan. Waar je niet om vraagt, helaas!
    Je moet dan een rechtsgeldigformulier invullen, anders moet je maar zien, of je het artikel nog krijgt, na 2 dagen, gaan vragen, of ze de papieren hebben ontvangen, met het bericht, dat ik het artikel terug betaald kreeg, hoewel ik liever het artikel had ontvangen!
    Helaas!
    Maar het artikel wat er wel in zat, zeg er mooi uit!

    Sterke punten
    Snelle verzending!

    Zwakke punten
    Het niet correct verpakken/verzenden!

    Zilveren Oorringen niet geleve

    Slechte winkel, oorringen besteld en leuk doosje om ze in te bewaren
    Het doos heb ik ontvangen maar géén oorringen! Na hun onderzoek wat bestond uit een foto waar het ringdoosje in lag met een set oorbellen vonden zij aan de hand van de foto dat ik beter moest kijken in de doos en helaas ze konden er verder ook niets aan doen!??
    Schandalig is mijn geld van blik of zo? Ik zou er niets bestellen service is slecht. Ik voel me opgelicht wat een pech wie runt zo een bedrijf?
    Afijn ben toch €30 lichter heel jammer

    Sterke punten
    Ze hebben overal een pasklaar antwoord op in eigen voordeel

    Zwakke punten
    Ze snappen niet hoe ze hele kleine kwetsbare pakketjes moeten versturen. Iets wat 6 centimeter en 4 cm groot is versturen ze in een doos van 17x18 cm duhh

    Zeer slechte kwaliteit

    1 april creolen met steentjes gekocht. Ondertussen drietal x gedragen en er ontbreken al kleine steentjes. Heel fijne gaatjes en je ziet nu zwarte puntjes. Slechts 3 maand garantie. Niet aan te raden. Er zijn betere juwelen

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Slechte kwaliteit en geen afterservice

    Zeer slechte kwaliteit

    1 april creolen met steentjes gekocht. Ondertussen drietal x gedragen en er ontbreken al kleine steentjes. Heel fijne gaatjes en je ziet nu zwarte puntjes. Slechts 3 maand garantie. Niet aan te raden. Er zijn betere juwelen

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Slechte kwaliteit en geen afterservice

    Klantenservice

    Februari ring en 2 armbandjes gekocht verleden week werd een armbandje zilver i.p.v goud, klantenservice bericht gestuurd waarop ik als antwoord kreeg de 3 maanden garantie zijn voorbij jammer, vervolgens mail gestuurd dat er wel een colance voor was helaas ook niet.
    Beste mensen koop a.u.b niets bij LUCARDI HET NEP EN DE SERVICE IS ZEER SLECHT.

    Sterke punten
    Je iets verkopen wat nep is

    Zwakke punten
    Geen service van klantenservice

    Ring gekocht Lucardi Arnhem

    Ik heb een ring gekocht bij Lucardi op 28-10-2022 t.w.v. 150 euro!!! en op 06-01-2023 terug gegaan omdat het steentje spontaan uit de ring was gevallen.
    De medewerker bij de Lucardi te Arnhem vertelde mij dat er geen garantie zat op de ring want ik had de ring naast een andere ring gedragen en dan verbuigt de ring en vervalt de garantie. Belachelijk die regel heb ik NOG NOOIT gehoord.
    dit is geen reëele eis om garantie te verlenen op een steentje die uit een ring valt na 2 maanden.
    Na de medewerker dit duidelijk te hebben gemaakt heeft ze beloofd er een steentje in te zetten dit was op 6-01-2023 welke ik op 16-01-2023 kon ophalen echter toen ik daar kwam zat er in de ring tot mijn stomme verbazing geen zirkonia steen zoals bij aankoop maar een ieniemienie nep glassteentje.
    Het hele design van de ring is hiermee uit ze verband je moet het steentje echt zoeken.
    De medewerker kon er niks aan doen behalve een andere collega whatsappen na 30 minuten te hebben gewacht werd mij verteld dat ik 21 januari maar terug moest komen. Ik heb verzocht mij te bellen met een oplossing dit was akkoord en ik zou 21 januari worden gebeld dit is echter niet gebeurd dus ben ik maar weer langs gegaan. De reden dat ik niet was gebeld was volgens de medewerker omdat het druk was. ( tsja dat is spijtig maar afspraak lijkt me afspraak ik ben immers ook klant) nou fijn ik ben dus WEEER voor niks gegaan want ze kon niks doen ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor.
    Ook hier kreeg ik geen enkele oplossing na te hebben aangegeven dat het een ondeugdelijk product betreft en dat ik graag het bewijslast tegemoet zie waaruit blijkt dat ik schuldig ben aan het defect. Geen enkele reactie meer. JA JE LEEST HET GOED LUCARDI REAGEERT GEWOON NIET MEER. En de ring? Die heb ik ook niet. Weg 150 euro en ring!!!

    PAS OP!!!! Kijk heel goed uit voor je iets koopt bij LUCARDI want garantie heb je NIET!!

    KOOP NIET OPLICHTERS !!!!!

    armband voor mijn vriendin gehaald, 3x raden mensen?? jah ze leveren me een LEGE doos ZONDER armband ? en dan zeg je er wat van , ze poeieren je gewoon af. EINDSTAND GELD WEG EN NIKS GELEVERD.
    1 tip koop OVERAL maar NIET BIJ LUCARDI!!!

    De tijd kwijt

    Horloge zaterdagmiddag met Black Friday besteld met de verwachting dat het maandag geleverd zal worden. Maandagavond: Niets en tussentijds geen contact met mij opgenomen. Ge-mailed met de vraag hoe het met mijn order zit. Dinsdag: reactie op de mail dat het door drukte nog niet is verzonden (begrijpelijk). Woensdag: Artikel is ineens niet meer op voorraad, mijn order word geannuleerd. Lucardi winkels door het hele land hebben het wel letterlijk overal op voorraad, maar het is niet mogelijk om het via een winkel te laten opsturen of zelfs op te halen. Nu is de actie voorbij en heb ik niets (wat naar mijn vermoeden opzet is om onderuit de korting te komen). Uit principe nu elders voor dezelfde prijs besteld, met dit bedrijf doe ik geen zaken meer.

    Zwakke punten
    Communicatie & klantgerichtheid

    Bijzonder slechte service

    Ik wilde een enkelbandje 9 karaat in de aanbieding kopen, maar was niet op voorraad. 2 dagen voordat de aanbieding afliep was het product te verkrijgen.
    Daarom ben ik 2 dagen na mijn bericht naar de winkel geweest

    De luiken waren naar beneden met een briefje dat ze om 14.00 weer open zouden gaan.
    Heb gewacht tot 15.30 maar zonder succes
    Nu is de aanbieding niet meer geldig

    In de winkel kunnen ze me niet meer helpen omdat de aanbieding voorbij is en bij de klantenservice is de enige mogelijkheid om een nieuw account aan te maken. (wat heeft dat er nu weer mee te maken????) Als ik vraag naar een andere oplossing wordt ik niet meer te woord gestaan en wordt het gesprek beëindigd en ook mocht ik niet de naam van de medewerker van de klantenservice noteren.

    Kortom: je wordt gelokt met een aanbieding. Maar je kan het product pas daadwerkelijk kopen als de aanbieding voorbij is. En zo gaat dat wel vaker bij Lucardi

    Sterke punten
    prijs/kwaliteit

    Zwakke punten
    service

    Gaatje Schieten

    Heb in Groningen mijn 3e gaatje laten schieten. Linkerkant harstikke goed ggegaan goed geheeld geen last meer van. Rechterkant helemaal onstoken gaatje zo verpest dat de oorbel nu vast zit in mijn oorlel en niet meer in de voorkant van mijn gaatje zit. De knop van de oorbel is dus gewoon veelste klein of het gat in mn oor te groot. Achterkant helemaal vast aan mijn oor en de knopje van mijn oorbel nu vast zitten in mijn oor waardoor ik nu richtin de dokter moet voorkant al helemaal dichtgegroeid. Top dit!

    Zeer slechte service

    Zeer slechte service.
    De gouden ring van mijn dochter gebroken na een half jaar, die ze had gekregen met Kerst. Ze heeft deze ring alleen om in het weekend. Klantenservice gemaild wat te doen? Antwoord terug van Nurdan: helaas is de garantietermijn van 3 maanden verstreken. We kunnen niks meer voor u betekenen.
    Belachelijk, enige oplossing zou toch wel netjes zijn, maar nee hoor. Uiteindelijk geen reactie meer terug.

    Zwakke punten
    Geen service verlenen

    Zeer slechte kwaliteit en serv

    Leuke armbandjes gekocht voor onze dochters voor de bruiloft.

    Binnen een halve dag, tijdens de bruiloft zijn beide kapot gegaan.

    Hierover naar lucardi bericht gedaan, kreeg de melding dat het buiten de garantie tijd lag.

    Nog uitgelegd dat ik de sieraden tijdig heb gekocht, en ze dus een maand i de kast hebben gelegen.

    Ook hier geen boodschap aan, ik mag ze laten maken op eigen kosten.

    Echt zeer slecht en teleurstellend.

    Waardeloze service

    Heb tijdens korting dagen een dure ring besteld bij Lucardi. Door een fout van de postlevering is deze retourgestuurd in plaats van dat de ring bij mij thuis geleverd is. Vervelend en ergerlijk, maar je denkt dat het dan alsnog wel opgelost wordt door Lucardi, ik bedoel je betaald namelijk een hoop geld voor een product... toch?? Nou helaas omdat het product retour ging zou ik een nieuwe bestelling moeten plaatsen maar uiteraard zonder de 50% korting. Met hele hoge uitzondering konden ze wel kijken of ze de ring konden onderscheppen en met een kleine kans zouden ze deze dan nogmaals opsturen. 1.5 week later nog steeds niks vernomen.. ieder andere webshop had een nieuwe bestelling opgestuurd en de ring later in een retourproces verwerkt. Was er helemaal klaar mee dus voor geld terug gevraagd, maar dit krijg ik blijkbaar ook pas als ze de ring weer binnen hebben!! Dus nu maar afwachten of ik überhaupt mijn geld terug krijg..

    Nooit meer Lucardi voor mij, klant zijn betekend daar niks..

    oneerlijk handelen

    Let op bij Lucardi. Ze bedotten je. Bij het inleveren van een horloge voor een nieuwe batterij wordt gezegd, ook bij opsturen, dat het slechts de prijs van een batterij kost. Bij afhalen wordt er zomaar 150% bovenop gezet. De filiaalhoudster daarop aangesproken ( die overigens) dat zelf had verteld gaat uiteraard in de onnozele stand. Dus ook van mij 1 ster en geen klant meer van Lucardi

    Verlovingsring mist steentje en wordt niet vergoed omdat het al een keer gemaakt is!

    Lieve mensen,
    Een waarschuwing; KOOP NIKS KOSTBAARS BIJ LUCARDI! Slechte service en slechte kwaliteit van de sieraden!

    Op 24 juni 2020 heeft mijn man een witgouden, diamanten verlovingsring gekocht bij de Lucardi winkel. Echter, binnen twee maanden was er al een steentje uitgevallen. We zijn teruggegaan naar de winkel en hebben op 17 augustus 2020 na overleg uiteindelijk een nieuwe ring gekregen. Tot zover goede service.

    Echter, in oktober 2021 viel het ons op dat er weer een steentje uit was gevallen. We zijn terug gegaan naar de winkel en de medewerkster gaf aan eerst te moeten overleggen met het hoofdkantoor. Een paar weken later kregen we een voicemail met het bericht: de ring is al een keer vergoed, dus we kunnen niets voor u doen. Dit werd later nog per mail vanuit het hoofdkantoor bevestigd.

    Het is echt een slechte service dat de ring niet vergoed of gemaakt wordt nadat er zo snel alweer een steentje is uitgevallen. Dat zegt ook iets over de kwaliteit van de producten die verkocht worden bij de Lucardi lijkt mij..

    We zijn erg teleurgesteld in de service van Lucardi en zouden niemand aanraden er sieraden te kopen!

    Graag delen zodat iedereen op de hoogte is van de slechte service van Lucardi!

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Slechte service, slechte kwaliteit van de producten

    Slechte service

    Oorbellen besteld met diamantjes ( geen winkel bij mij in de buurt), binnen een week was er al 1 van de diamantjes af gevallen. Contact opgenomen met Lucardi, verhaal gedaan, foto mee gestuurd en gevraagd hoe ze dit op gaan lossen. Het antwoord was dat ik maar naar de winkel moest komen dan konden ze het maken, benoemd het niet voor niks te hebben laten opsturen, toen werd gezegd dat ik het terug moest sturen ( kost mij verzendkosten). Al met al heb ik het zelf maar gelijmd aangezien er geen oplossing komt vanuit Lucardi en ik zo helaas een dure aankoop heb gedaan. Slechte kwaliteit en slechte service.

    Sterke punten
    Slechte service

    Zwakke punten
    Niet goed geld terug geld ook niet.

    Oorbellen besteld

    Oorbellen besteld! Op de site staat voor 9 uur besteld volgende dag in huis! En gegarandeerd voor kerst in huis! Nou snap ik dat het wat drukker kan zijn maar als ik woensdag bestel verwacht ik het wel vrijdag!! en niet maandag na kerst! Dan had ik het zelf wel opgehaald... maar dat is nu ook te laat! Laatste keer dat ik wat koop hier!! Bagger bedrijf.. maak er dan geen reclame voor en zet het niet op de site

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice! En levering!

    Verschrikkelijk lelijke graveur

    Mijn man heeft voor mij een ketting besteld met graveur. Je kiest iets uit en gaat er van uit dat het op de afbeelding lijkt wat je gekozen hebt. Dit is dus niet t geval. Het lijkt er niet eens een klein beetje op. Het is grof, dik en niet netjes gegraveerd.. bizar gewoon. Nu heeft Lucardi zich ingedekt door er onder te schrijven. Het is een indicatie en kan verschillen van de werkelijkheid. Echt te gek voor woorden dat ze een ketting voor zoveel geld, zo hebben verpest. En ho maar dat je nog reactie krijgt op je 2de mail.

    Zwakke punten
    Geen reactie meer en geen goede service. Lelijke graveur, ik raad niemand aan om daar je ketting te laten graveren!!!

    Geloof je nog in wonderen

    Belofte maakt schuld zegt het spreekwoord, hebben ze nog nooit van gehoord. Vandaag besteld, morgen in huis, vergeet het maar.

    Sterke punten
    1 ster is nog teveel

    Zwakke punten
    Beloftes nakomen

    Zeer slechte levering en service

    Maken hun belofte iet waar en liegen alles aan elkaar

    Sterke punten
    goed in afspraken niet nakomen

    Zwakke punten
    alles

    Slechte klantenservice

    In tegenstelling tot de vriendelijke service in de fysieke winkel is de klantenservice (chat/mail/telefonisch) uitermate onbevredigend. Een ring moest besteld, zodat je een emailadres doorgeeft voor contact. Tevens klantenkaart meegekregen voor spaarpunten. Als je dan eerst de klantenkaart registreert met hetzelfde emailadres, en je probeert daarna met ditzelfde emailadres een klantenpagina te realiseren, dan blijkt dat niet meer te lukken, want op allerhande manieren is dit mailadres compleet geblokkeerd om ook maar iets te regelen. (Bv. de bestelprocedure van de ring te volgen) \\r\\nAls je dit aankaart bij de klantenservice wordt je of niet goed geholpen of men luistert/leest niet wat er gevraagd wordt, maar het ergste is, men komt niet met een oplossing. Als je dan logischerwijs enigszins geïrriteerd reageert, kun je een onprettige tegenreactie tegemoet zien, bv. in een zeer lange afsluitende mail waarin mij gewezen wordt op onvriendelijke terminologie, wat eigenlijk bij nalezing best wel meeviel.

    Sterke punten
    Winkel personeel klantvriendelijk.

    Zwakke punten
    Klantenservice onbekwaam, en snel op de teentjes getrapt.

    Flutarmband

    leren armband gekocht met zogenaamd stevige magnetische sluiting.
    Binnen 2 weken al verloren !
    Conclusie : Lucardi verkoopt flut armband

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Reactie na klacht : vervelend dat u hem verloren hebt.

    Geen service en verkopen rommel

    Een half jaar geleden heb ik hier een armband voor mijn moeder besteld. De armband is niet vaak gedragen en toch gaat hij nu al kapot bij de sluiting. Ik lees online dat dit vaker een probleem is. Lucardi geeft totaal geen service om dit op te lossen. Online sturen ze je naar de winkel en in de winkel zeggen ze: ja we kunnen het maken maar het gaat zo weer kapot dan. Met andere woorden: de verkoopster weet dat het troep is. Ik raad andere af om hier sieraden te kopen.


Bezoek Lucardi

Schrijf een review