Lucardi

Lucardi juwelier is de grootste juweliersketen in Nederland en met een landelijke dekking altijd dichtbij. Voor de laatste trends op het gebied van sieraden en horloges ben je bij Lucardi Juwelier aan het juiste adres. Hip en trendy zijn de sleutelwoorden, maar nog belangrijker is de betaalbare prijs. Lucardi Juwelier onderscheidt zich op een aantal punten van de traditionele juwelier. Het open winkelfront is zeer uitnodigend; je loopt er zo naar binnen. De winkels zijn zo ingericht dat je zelf je keuze kunt maken. De sieraden en horloges zijn overzichtelijk gepresenteerd in glazen vitrines. Vanzelfsprekend zijn er deskundige verkoopmedewerkers aanwezig om te adviseren en te assisteren.

Lucardi Reviews

    Nooit zaken mee doen

    Vreselijk! Komen beloftes niet na. Ik zit al een maand op mijn retourbedrag te wachten. Geen contact mogelijk

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Contact,betrouwbaarheid, terug betaling. Maken geen enkele belofte waar. Nooit iets kopen

    Slecht

    Klantenservice onbereikbaar en op email wordt niet gereageerd. Ik stuurde iets terug wat betaald is. al 2 weken geleden als retour bij hun binnengekomen, en nog niets terug ontvangen. Laatste keer lucardi voor mij.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Een hoop

    Slecht geschoten

    Mijn linker oor is goed geschoten qua cm ertussen (ik heb een 2e en 3e gaatje laten schieten) en bij mijn rechteroor zit er helemaal geen cm tussen mijn tweede en derde gaatje. Deze oorbellen schuiven praktisch over elkaar heen als ik ze in doe! Het is enorm slecht geschoten en t enige wat die medewerkster van lucardi de hele tijd zei was “ik schiet meerdere gaatjes op een dag ik weet hoe het moet” nou niet dus. Ik zou sterk afraden om bij lucard breda/Etten leur (want ze schiet bij beide zaken) je gaatjes te schieten.

    Zwakke punten
    Gaatjes verkeerd schieten, t ene oor heeft andere cm tussen de gaatjes dan de andere

    Besteld, betaald, maar niet geleverd.

    Mijn echtgenoot heeft een mooi kerstcadeau voor mij gekocht online. Deze had allang bezorgd moeten worden. Echter is dit tot op heden niet gebeurd, terwijl Lucardi het omgekeerde beweert. Mede kunnen wij via track en trace zien dat de producten nog steeds onderweg zijn.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Leveren niet.

    Super onvriendelijk geholpen

    Ik heb gisteren mijn 9-jarige dochter naar Lucardi in Almelo gebracht om gaatjes in haar oren te laten schieten. Kreeg een heel onvriendelijke verkoopster die dit in eerste instantie niet wide doen en later zich had bedacht en zonder enig uitleg en met een onvriendelijke houding dit alsnog wilde doen. Mijn dochter kreeg geen fijn gevoel bij deze verkoopster en toen besloten wij weg te gaan en de volgende dag het opnieuw te proberen in de hoop een vriendelijker verkoopster te treffen. Na de teleurstelling te hebben verwerkt zijn wij vandaag opnieuw naar Lucardi Almelo gegaan. Opnieuw werden wij teleurgesteld omdat er nu geen tijd voor zou zijn ivm de plotselinge sluiting van de winkels vanaf morgen. Complete onzin, er waren daar 3 personeelsleden en dan is er niet 1 die even 3 minuten tijd heeft om een meisje van 9 jaar te voorzien van gaatjes en oorbellen?? Echt grote onzin, mede omdat mijn man nog had gebeld of het met mogelijk was en er werd gezegd dat het zeker mogelijk was!!! Echt belachelijk maar waar het personeel daar wel goed in is is het teleurstellen van een 9-jarig meisje wat haar angst overwon en graag voor de kerst oorbellen wilde.

    Sterke punten
    Onvriendelijkheid

    Zwakke punten
    Arrogantie

    Beschadigd product ontvangen...

    Ik had een kerstcadeau online besteld een heren horloge van Pulsar met gravure. Toen ik hem binnen kreeg stonden eerst de voor en achterkant verkeerd. Heb ik recht laten zetten in het Lucardi filiaal in Barneveld met bescherming en al. Kwam ik thuis haalde ik de bescherming eraf bleek dat er door de gravure een dikke kras zat en aan de zeikant ook nog 3. Toen heb ik met de klantenservice contact opgezocht zeggen ze dat ze niks voor me kunnen doen, omdat het online is gekocht. Toen heb ik het filiaal nog gebeld maar zij kunnen het ook niet reparen, omdat de medewerker die het horloge had recht gezet heeft gezegt dat er niks beschadigd aan is en nu heb ik een beschadig product die ik nu als cadeau moet geven. Heb altijd veel gekocht bij Lucardi maar zijn mij als klant nu echt kwijt. Klanten service is heel onvriendelijk en eigenlijk kan je helemaal niks als je product binnen krijgt die kapot is omdat het woord tegen woord is. Ik ben nog niet klaar met Lucardi en neem verdere actie voor een redelijk product.

    Lucardi echt bagger

    Lucardi echt bagger. Zaterdag 5 december drie kettingen besteld met 20% weekend korting. Aangegeven dat ik deze donderdag zou willen ontvangen omdat diegene die het ontvangt als cadeau dan niet thuis is. Heb het product betaald, en er was voldoende voorraad op de website. Je kunt er dan vanuit gaan dat mijn bestelling dan wordt gereserveerd, want heb tenslotte al betaald en aangegeven deze later te willen ontvangen. Vervolgens krijg ik een mail dat het uitverkocht is, ik het geld terug krijg. Een mail gestuurd of ik dan alsnog een alternatief kan aanschaffen mét de korting die ik in het weekend had gekregen, want het was tenslotte niet mijn schuld dat mijn bestelling (lees reservering) is verkocht aan iemand anders. Dit was niet mogelijk. Zou nu dus omdat Lucardi een grove fout maakt €9 euro meer moeten betalen voor een alternatief die hetzelfde kostte met die korting. Voor mij geen Lucardi meer, er is altijd wel weer wat als ik bij hun bestel.

    Terug brengen

    Heb een ring terug gebracht,verkoopster had nog geen kasgeld Ok�. \\r\\nZij vroeg mag ik het op u bank storten Ok� mag.\\r\\nVolgende dag stond er niks op,even bellen en chatten.\\r\\n Wordt mij verteld dat het 10 dagen duurt, waarom zegt zij dit niet\\r\\nhad het anders niet zo geaccepteerd.

    Nooit meer iets kopen bij Lucardi

    Lucardi bedankt voor de service. Oorbellen gekocht eind juli en 3 dagen geleden gaan deze stuk. Top service gehad, not! Niet omruilen maar 3 weken wachten om het te solderen tegen 12 euro. 😏 nogmaals echt een top service. Mail je klantenservice krijg je nog een slapper antwoord. Advies. Ga naar de lokale juwelier en niet naar Lucardi. Ook niet als je door corona gebonden bent aan vakantie in NL. 🤬. Lucardi wat laat je je kennen in deze periode, en dan ook nog een medewerkster alleen laten staan zodat er 3 rijen dik staan en en je personeel geen tijd heeft voor de klant(en). #schaamje #nulservice #klantvaldood #ikdenkalleenaanmezelf 🤨🤨🤨🤨

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lucardi bedankt voor de service. Oorbellen gekocht eind juli en 3 dagen geleden gaan deze stuk. Top service gehad, not! Niet omruilen maar 3 weken wachten om het te solderen tegen 12 euro. 😏 nogmaals echt een top service. Mail je klantenservice krijg je nog een slapper antwoord. Advies. Ga naar de lokale juwelier en niet naar Lucardi. Ook niet als je door corona gebonden bent aan vakantie in NL. 🤬. Lucardi wat laat je je kennen in deze periode, en dan ook nog een medewerkster alleen laten staan zodat er 3 rijen dik staan en en je personeel geen tijd heeft voor de klant(en). #schaamje #nulservice #klantvaldood #ikdenkalleenaanmezelf 🤨🤨🤨🤨

    Teleurstelling prima verholpen.

    Op 4 oktober mooie ketting besteld. Die werd echter niet geleverd, de ketting bleek niet meer op voorraad te zijn. Ik was dus zeer verbaasd op 12 oktober te zien dat de ketting gewoon weer voor de originele prijs op de website stond. Nadat ik hierover gemaild heb met Lucardi hebben zij mij alsnog de ketting mét korting verkocht. Dat is pas goede service.

    Sterke punten
    Ze begrepen mijn standpunt en hebben mij goed geholpen.

    Zwakke punten
    Jammer dat ik hierover moest mailen, het was beter geweest als Lucardi zelf met het aanbod was gekomen.

    Zeer sechte service, slechte kwaliteit.

    Horloge gekocht, in 2.5 week vier keer terug geweest omdat het bandje stuk ging. Uiteindelijk afgepoeierd met gebruikersschade. Er was geen vervangend bandje mogelijk, daar zit je dan met een horloge dat je niet meer kunt dragen en een verdrietig kind. Gelukkig bood de echte juwelier een oplossing.

    Sterke punten
    Gelikte presentatie.

    Zwakke punten
    Klantgerichtheid, service en kwaliteit.

    Zeer sechte service, slechte kwaliteit.

    Horloge gekocht, in 2.5 week vier keer terug geweest omdat het bandje stuk ging. Uiteindelijk afgepoeierd met "gebruikersschade". Vervangend bandje was niet mogelijk, daar zit je dan met een horloge dat je niet meer kunt dragen en een verdrietig kind. Gelukkig bood de echte juwelier een oplossing.

    Sterke punten
    Gelikte presentatie.

    Zwakke punten
    Klantgerichtheid, kwaliteit en service.

    verkeerd geleverde trouwringen

    Super slechte service!! Nooit iets kopen hier, oplichters!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Service, garantie, coulance

    Oplichters nummer 1 van Nederland

    2 Trouwringen gekocht. eerst onze ringmaat laten opmeten. konden in de winkel niks vinden in Utrecht. Vrouw daar zegt koop online kun je het in de winkel ophalen en eventueel ruilen. bestellen we 2 ringen doen ze 1 ring voor me vrouw in de kleinst mogelijke maat leveren. en dan zeggen dat wij het verkeerd besteld hebben. we hebben zwart op wit dat wij het goed besteld hebben. in geen 1 bevestiging staat de ringmaat. en toch komen ze ons niet tegemoet. Ja we kunnen weer voor 400 ringen bestellen en 10% korting krijgen. Nu naar een ECHTE juwelier geweest en die ringen waar wij 400 voor betaald hebben zijn nog geen 250 euro waard. holle ringen die volgens lucardi hand gemaakt worden.

    Sterke punten
    Ze hebben geen sterke punten.

    Zwakke punten
    Oplichters. geen communicatie. niks willen oplossen. niet mee willen denken. geen bereidheid om ook maar iets te willen betekenen voor een klant

    50% korting

    Zeer slecht!Een collier van 9 karaat die mee loopt met de korting van 50% voor artikelen 9 karaat.Zag op de collier prijssticker toen ik het wou kopen verteld gezegd dat de aanbieding geldt voor de originele prijs.Ik ga ervan uit dat als een artikel met prijs staat dat je dan moet verkopen voor de geldende aanbieding.Medewerkers weten zelf niet.Krijg je alleen te horen de prijs is verkeerd.En daar kan je het mee doen.

    Sterke punten
    Na dit voorval geen één!

    Zwakke punten
    Zeer slechte medewerkers hebben totaal geen verstand van de branche waar ze in werken.

    Topper!

    Eerst hebben we verlovingsring in Weert gekocht. Uitermate deskundig en vriendelijk geholpen. De ring was NL niet in eindhoven voorradig. Nu de trouwringen in eindhoven opgehaald. Wederom super vakkundig en vriendelijk geholpen (door Judith) en ook weer goeie service geboden mbt de verlovingsring. Die eerst door val beschadigd was en werd opgeknapt en nu toch iets kleiner gemaakt moet worden. Al met al een bijzonder goede kwaliteit/prijsverhouding en mensen die nog weten wat klantvriendelijkheid en service betekent. Soms moet je wat langer wachten, maar dat is het dan ook wel waard.

    Sterke punten
    Klantvriendelijkheid, geduld, vakkennis

    Zwakke punten
    Drukte in de winkel en soms lang wachten

    Compliment

    Lucardi is een winkel die kwalitatief goede sieraden levert/verkoopt tegen schappelijke prijzen. Ik ben dan ook al jaren klant voor verschillende sieraden.

    Sterke punten
    Goed prijs kwaliteit verhouding

    Zwakke punten
    Helaas zijn de actie voorwaarden niet altijd duidelijk vermeld.

    Slechte klantenservice

    Ik heb 3 online bestellingen gedaan. Alle 3 gingen er dingen mis. Bij de ene miste 1 artikel. Bij de andere zat er een andere dan de bestelde armband. En ik heb meerdere defect ontvangen. En 1 armband in de verkeerde maat! LUCARDI 👎🏾👎🏾👎🏾 WAT EEN ONGELOOFLIJK SLECHTE KLANTENSERVICE. Ik mail naar de klantensevice, hun reactie: ga langs een winkel Ik zeg: ik ben mindervalide en de lucardi is rolstoelonvriendelijk. Lucardi: oke stuur dan een foto Ik stuur 3 foto's van de armband. Zegt lucardi: dit lijkt op de foto ee andere armband te zijn. Laat iemand anders met de armband naar de winkel gaan. Zo kwetsend! Geen excuses. Geen enkele keer. En dan mij niet geloven terwijl ik bewijs opstuur! BESTEL NOOIT BIJ LUCARDI. DIT IS DE 3E KEER DAT MIJN BESTELLING MIS GAAT! VERKEERDE ARTIKELEN, EEN ARTIKEL ONTBREEKT ÉN KAPOTTE ARTIKELEN!

    Zwakke punten
    Klant ontvriendelijk.

    koop ellende

    ketting gekocht met twee schijven met naam, binnen gekregen na maanden en te laat voor Moederdag, ketting te dun en te kort alles was minuscuul klein namen niet eens leesbaar en in die tijd ettelijke rekeningen via after pay en boete omdat ik te laat betaal het was nog niet eens binnen! kon het dunne draadje wat ketting heet alleen terug sturen maar ben benieuwd of ik geld verrekend krijg en de boete kwijtgescholden contact met After pay is onmogelijk met Lucardi zeer moeilijk. afbestellen omdat het langer dan beloofd duren wordt gewoon genegeerd een vreselijk bedrijf

    Zwakke punten
    slechte communicatie, opdringerigere After pay , zwakke sieraden, boete terwijl je niets binnen heb aan bedenkingstijd doen ze niet mails dat ik het niet meer wil hebben negeren ze volkomen

    Teleurstellende ervaring.

    Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Mooi cadeautje besteld maar wat een teleurstellende ervaring!

    Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Waardeloos

    Gouden graveerplaatje besteld met inscriptie geboorte en sterfdatum zou gegraveerd worden alleen jaartallen vermeld en naam van vrouw verkeerd lettertype zou 2 dagen langer duren had hem de de dag erop al bezorgd gekregen. Dit zijn gevoelige zaken waar volkomen aan voorbij word gegaan geen klantgevoel alleen maar omzet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service

    Ring van 300 euro

    Binnen 8 maanden miste ik al een diamantje. Garantie ja half jaar. Terwijl op de site staat goud diamanten 1 jaar. Al met al waardeloos! Als jullie niet achter jullie sieraden staan qua kwaliteit verkoop die rommel dan ook niet. Las op fb al dat ik helaas niet de enige ben met dit probleem. Wees dus gewaarschuwd en kijk ergens anders waar ze wel achter hun producten staan!

    Zwakke punten
    Waardeloos slechte kwaliteit

    Er gaat teveel mis

    Zijn telefonisch niet bereikbaar als je ze nodig hebt en melden dit niet op het antwoordapparaat. Kunnen vragen omtrent je Lucardi kaart niet beantwoorden. Kortingscodes werken niet. Sieraden breken meteen doormidden of gaan na 1 keer dragen al kapot.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Zoals hier boven vermeld. Verkopen ook erg veel goedkope spullen die meteen kapot gaan.Dus sowieso goed kijken of de kwaliteit wel goed is voor je wat koopt. Zeker niet al te goedkooe dingen kopen. Heb je niets aan. Gaat toch meteen stuk.

    Er gaat teveel mis

    Zijn telefonisch niet bereikbaar als je ze nodig hebt en melden dit niet op het antwoordapparaat. Kunnen vragen omtrent je Lucardi kaart niet beantwoorden. Kortingscodes werken niet. Sieraden breken meteen doormidden of gaan na 1 keer dragen al kapot.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Zoals hier boven vermeld. Verkopen ook erg veel goedkope spullen die meteen kapot gaan.Dus sowieso goed kijken of de kwaliteit wel goed is voor je wat koopt. Zeker niet al te goedkooe dingen kopen. Heb je niets aan. Gaat toch meteen stuk.


Bezoek Lucardi

Schrijf je eigen review