Lucardi juwelier is de grootste juweliersketen in Nederland en met een landelijke dekking altijd dichtbij. Voor de laatste trends op het gebied van sieraden en horloges ben je bij Lucardi Juwelier aan het juiste adres. Hip en trendy zijn de sleutelwoorden, maar nog belangrijker is de betaalbare prijs. Lucardi Juwelier onderscheidt zich op een aantal punten van de traditionele juwelier. Het open winkelfront is zeer uitnodigend; je loopt er zo naar binnen. De winkels zijn zo ingericht dat je zelf je keuze kunt maken. De sieraden en horloges zijn overzichtelijk gepresenteerd in glazen vitrines. Vanzelfsprekend zijn er deskundige verkoopmedewerkers aanwezig om te adviseren en te assisteren.

Lucardi Reviews

    Bijzonder slechte service

    Ik wilde een enkelbandje 9 karaat in de aanbieding kopen, maar was niet op voorraad. 2 dagen voordat de aanbieding afliep was het product te verkrijgen.
    Daarom ben ik 2 dagen na mijn bericht naar de winkel geweest

    De luiken waren naar beneden met een briefje dat ze om 14.00 weer open zouden gaan.
    Heb gewacht tot 15.30 maar zonder succes
    Nu is de aanbieding niet meer geldig

    In de winkel kunnen ze me niet meer helpen omdat de aanbieding voorbij is en bij de klantenservice is de enige mogelijkheid om een nieuw account aan te maken. (wat heeft dat er nu weer mee te maken????) Als ik vraag naar een andere oplossing wordt ik niet meer te woord gestaan en wordt het gesprek beëindigd en ook mocht ik niet de naam van de medewerker van de klantenservice noteren.

    Kortom: je wordt gelokt met een aanbieding. Maar je kan het product pas daadwerkelijk kopen als de aanbieding voorbij is. En zo gaat dat wel vaker bij Lucardi

    Sterke punten
    prijs/kwaliteit

    Zwakke punten
    service

    Gaatje Schieten

    Heb in Groningen mijn 3e gaatje laten schieten. Linkerkant harstikke goed ggegaan goed geheeld geen last meer van. Rechterkant helemaal onstoken gaatje zo verpest dat de oorbel nu vast zit in mijn oorlel en niet meer in de voorkant van mijn gaatje zit. De knop van de oorbel is dus gewoon veelste klein of het gat in mn oor te groot. Achterkant helemaal vast aan mijn oor en de knopje van mijn oorbel nu vast zitten in mijn oor waardoor ik nu richtin de dokter moet voorkant al helemaal dichtgegroeid. Top dit!

    Zeer slechte service

    Zeer slechte service.
    De gouden ring van mijn dochter gebroken na een half jaar, die ze had gekregen met Kerst. Ze heeft deze ring alleen om in het weekend. Klantenservice gemaild wat te doen? Antwoord terug van Nurdan: helaas is de garantietermijn van 3 maanden verstreken. We kunnen niks meer voor u betekenen.
    Belachelijk, enige oplossing zou toch wel netjes zijn, maar nee hoor. Uiteindelijk geen reactie meer terug.

    Zwakke punten
    Geen service verlenen

    Zeer slechte kwaliteit en serv

    Leuke armbandjes gekocht voor onze dochters voor de bruiloft.

    Binnen een halve dag, tijdens de bruiloft zijn beide kapot gegaan.

    Hierover naar lucardi bericht gedaan, kreeg de melding dat het buiten de garantie tijd lag.

    Nog uitgelegd dat ik de sieraden tijdig heb gekocht, en ze dus een maand i de kast hebben gelegen.

    Ook hier geen boodschap aan, ik mag ze laten maken op eigen kosten.

    Echt zeer slecht en teleurstellend.

    Waardeloze service

    Heb tijdens korting dagen een dure ring besteld bij Lucardi. Door een fout van de postlevering is deze retourgestuurd in plaats van dat de ring bij mij thuis geleverd is. Vervelend en ergerlijk, maar je denkt dat het dan alsnog wel opgelost wordt door Lucardi, ik bedoel je betaald namelijk een hoop geld voor een product... toch?? Nou helaas omdat het product retour ging zou ik een nieuwe bestelling moeten plaatsen maar uiteraard zonder de 50% korting. Met hele hoge uitzondering konden ze wel kijken of ze de ring konden onderscheppen en met een kleine kans zouden ze deze dan nogmaals opsturen. 1.5 week later nog steeds niks vernomen.. ieder andere webshop had een nieuwe bestelling opgestuurd en de ring later in een retourproces verwerkt. Was er helemaal klaar mee dus voor geld terug gevraagd, maar dit krijg ik blijkbaar ook pas als ze de ring weer binnen hebben!! Dus nu maar afwachten of ik überhaupt mijn geld terug krijg..

    Nooit meer Lucardi voor mij, klant zijn betekend daar niks..

    oneerlijk handelen

    Let op bij Lucardi. Ze bedotten je. Bij het inleveren van een horloge voor een nieuwe batterij wordt gezegd, ook bij opsturen, dat het slechts de prijs van een batterij kost. Bij afhalen wordt er zomaar 150% bovenop gezet. De filiaalhoudster daarop aangesproken ( die overigens) dat zelf had verteld gaat uiteraard in de onnozele stand. Dus ook van mij 1 ster en geen klant meer van Lucardi

    Verlovingsring mist steentje en wordt niet vergoed omdat het al een keer gemaakt is!

    Lieve mensen,
    Een waarschuwing; KOOP NIKS KOSTBAARS BIJ LUCARDI! Slechte service en slechte kwaliteit van de sieraden!

    Op 24 juni 2020 heeft mijn man een witgouden, diamanten verlovingsring gekocht bij de Lucardi winkel. Echter, binnen twee maanden was er al een steentje uitgevallen. We zijn teruggegaan naar de winkel en hebben op 17 augustus 2020 na overleg uiteindelijk een nieuwe ring gekregen. Tot zover goede service.

    Echter, in oktober 2021 viel het ons op dat er weer een steentje uit was gevallen. We zijn terug gegaan naar de winkel en de medewerkster gaf aan eerst te moeten overleggen met het hoofdkantoor. Een paar weken later kregen we een voicemail met het bericht: de ring is al een keer vergoed, dus we kunnen niets voor u doen. Dit werd later nog per mail vanuit het hoofdkantoor bevestigd.

    Het is echt een slechte service dat de ring niet vergoed of gemaakt wordt nadat er zo snel alweer een steentje is uitgevallen. Dat zegt ook iets over de kwaliteit van de producten die verkocht worden bij de Lucardi lijkt mij..

    We zijn erg teleurgesteld in de service van Lucardi en zouden niemand aanraden er sieraden te kopen!

    Graag delen zodat iedereen op de hoogte is van de slechte service van Lucardi!

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Slechte service, slechte kwaliteit van de producten

    Slechte service

    Oorbellen besteld met diamantjes ( geen winkel bij mij in de buurt), binnen een week was er al 1 van de diamantjes af gevallen. Contact opgenomen met Lucardi, verhaal gedaan, foto mee gestuurd en gevraagd hoe ze dit op gaan lossen. Het antwoord was dat ik maar naar de winkel moest komen dan konden ze het maken, benoemd het niet voor niks te hebben laten opsturen, toen werd gezegd dat ik het terug moest sturen ( kost mij verzendkosten). Al met al heb ik het zelf maar gelijmd aangezien er geen oplossing komt vanuit Lucardi en ik zo helaas een dure aankoop heb gedaan. Slechte kwaliteit en slechte service.

    Sterke punten
    Slechte service

    Zwakke punten
    Niet goed geld terug geld ook niet.

    Oorbellen besteld

    Oorbellen besteld! Op de site staat voor 9 uur besteld volgende dag in huis! En gegarandeerd voor kerst in huis! Nou snap ik dat het wat drukker kan zijn maar als ik woensdag bestel verwacht ik het wel vrijdag!! en niet maandag na kerst! Dan had ik het zelf wel opgehaald... maar dat is nu ook te laat! Laatste keer dat ik wat koop hier!! Bagger bedrijf.. maak er dan geen reclame voor en zet het niet op de site

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice! En levering!

    Verschrikkelijk lelijke graveur

    Mijn man heeft voor mij een ketting besteld met graveur. Je kiest iets uit en gaat er van uit dat het op de afbeelding lijkt wat je gekozen hebt. Dit is dus niet t geval. Het lijkt er niet eens een klein beetje op. Het is grof, dik en niet netjes gegraveerd.. bizar gewoon. Nu heeft Lucardi zich ingedekt door er onder te schrijven. Het is een indicatie en kan verschillen van de werkelijkheid. Echt te gek voor woorden dat ze een ketting voor zoveel geld, zo hebben verpest. En ho maar dat je nog reactie krijgt op je 2de mail.

    Zwakke punten
    Geen reactie meer en geen goede service. Lelijke graveur, ik raad niemand aan om daar je ketting te laten graveren!!!

    Geloof je nog in wonderen

    Belofte maakt schuld zegt het spreekwoord, hebben ze nog nooit van gehoord. Vandaag besteld, morgen in huis, vergeet het maar.

    Sterke punten
    1 ster is nog teveel

    Zwakke punten
    Beloftes nakomen

    Zeer slechte levering en service

    Maken hun belofte iet waar en liegen alles aan elkaar

    Sterke punten
    goed in afspraken niet nakomen

    Zwakke punten
    alles

    Slechte klantenservice

    In tegenstelling tot de vriendelijke service in de fysieke winkel is de klantenservice (chat/mail/telefonisch) uitermate onbevredigend. Een ring moest besteld, zodat je een emailadres doorgeeft voor contact. Tevens klantenkaart meegekregen voor spaarpunten. Als je dan eerst de klantenkaart registreert met hetzelfde emailadres, en je probeert daarna met ditzelfde emailadres een klantenpagina te realiseren, dan blijkt dat niet meer te lukken, want op allerhande manieren is dit mailadres compleet geblokkeerd om ook maar iets te regelen. (Bv. de bestelprocedure van de ring te volgen) \\r\\nAls je dit aankaart bij de klantenservice wordt je of niet goed geholpen of men luistert/leest niet wat er gevraagd wordt, maar het ergste is, men komt niet met een oplossing. Als je dan logischerwijs enigszins geïrriteerd reageert, kun je een onprettige tegenreactie tegemoet zien, bv. in een zeer lange afsluitende mail waarin mij gewezen wordt op onvriendelijke terminologie, wat eigenlijk bij nalezing best wel meeviel.

    Sterke punten
    Winkel personeel klantvriendelijk.

    Zwakke punten
    Klantenservice onbekwaam, en snel op de teentjes getrapt.

    Flutarmband

    leren armband gekocht met zogenaamd stevige magnetische sluiting.
    Binnen 2 weken al verloren !
    Conclusie : Lucardi verkoopt flut armband

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Reactie na klacht : vervelend dat u hem verloren hebt.

    Geen service en verkopen rommel

    Een half jaar geleden heb ik hier een armband voor mijn moeder besteld. De armband is niet vaak gedragen en toch gaat hij nu al kapot bij de sluiting. Ik lees online dat dit vaker een probleem is. Lucardi geeft totaal geen service om dit op te lossen. Online sturen ze je naar de winkel en in de winkel zeggen ze: ja we kunnen het maken maar het gaat zo weer kapot dan. Met andere woorden: de verkoopster weet dat het troep is. Ik raad andere af om hier sieraden te kopen.

    Nooit is bestellen

    Ik heb ze 1 ster gegeven omdat, dit verplicht is maar dit bedrijf verdient helemaal geen ster! Ik heb een graveerde hanger besteld deze was niet gegraveerd maar gelaserd met als resultaat dat het zilver compleet wit is geworden. Lucardi geeft in de 1ste mail aan dat dit veroorzaakt is omdat hij is gelaserd en niet is gegraveerd als ik daarop aangeef dat ik hem wel gegraveerd zou willen hebben ipv gelaserd zeggen ze in eens dat hij wel gegraveerd is en willen niets doen. Ook wordt aangegeven door lucardi als ik in zou zoomen op hun voorbeeld fotos ik duidelijk zou zien dat het wit zou zijn. Om nog een keer na te kijken heb ik ingezoomt op de foto waarop ik het nog niet kon zien. Als ik dit bij hun aangeef met daarbij de vraag of het uberhaut normaal is dat ik moet inzoomen op een voorbeeld foto om een realistische beeld te krijgen krijg ik geen reactie van hun!

    Zwakke punten
    Levering van kwaliteit
    Klant vriendelijkheid
    Oplossen van het probleem

    Zeer ontevreden

    Het armbandje werdt snel geleverd. Iets te snel misschien, het gekozen lettertype voor de gravure was onjuist. De naam van mijn dochter stond scheef op het armbandje.
    Hier mijn teleurstelling over geuit via een mail met foto's en tekst. Het antwoord wat ik kreeg kwam met andere woorden op neer niet zeuren, dit is het en we doen er niks mee. Zeer slechte klantenservice

    Sterke punten
    Producten worden snel geleverd.

    Zwakke punten
    Communicatie 0
    Klanten tevredenheid 0
    Ronduit slecht

    Super slechte service

    Mijn mk horloge naar Lucardi gebracht voor een nieuwe batterij. Ze hebben mijn horloge gesloopt en in de kleine lettertjes staat dat als ze hem slopen de kosten voor eigen rekening zijn. Verder moest het hele gesprek gevoerd worden met een erg jonge medewerker zonder werkervaring. De manager bleef haar vervolgens maar op en neer sturen met verhalen die ze aan mij door kon geven. Vervolgens nog erg onvriendelijke mailtjes achteraan gekregen. Ik en mijn familie komen hier iniedergeval nooit meer terug

    Klantonvriendelijk

    Vandaag vrijdag om 17.00u in de rij om een horloge te kopen. We wisten precies welke. Dus het bezoekje hoefde niet lang te duren. Er stond wel een rij . Wij sloten ons aan en waren als 4e aan de beurt. Maar klanten bleven erg lang in de winkel. Om 17.26 kwam een medewerkster naar buiten om te zeggen helaas Julie gaan niet meer gejolpen worden. Echt nadat we dus 26 minuten hebben gewacht. NIemand vh personeel heeft in die 26 minuten de moeite genomen om ons op de hoogte te stellen dat er niemand meer geholpen gaat worden. Sterker nog die dames maakten gewoon het metalen luik dicht. Erg onbeschoft en arrogant. Alle 6 klanten die nog stonden te wachten hebben gezegd Lucardi NOOIT MEER!!!\\r\\nBIJ DEZE DUS!!!\\r\\n\\r\\nTrouwens 1 ster is nog te veel.\\r\\n

    Sterke punten
    Sterke???

    Zwakke punten
    Heb je nog even???

    Zeer slechte kwaliteit en klantenservice

    Zeer slecht. Ik had een ringetje besteld voor mijn dochter. Na enkele weken was het helemaal verbogen en vielen de steentjes eruit. Bij de klantenservice werd ik direct in een zeer onbeschofte mail beschuldigd dat er iets mee gebeurd was en dat ik daarover niet eerlijk was. Naar aanleiding van mijn reactie daarop, ontving ik een nog onbeschoftere mail met daarin de tekst Laat dat duidelijk wezen. Deze werd later geprobeerd te corrigeren door een andere mail zonder die tekst.

    Sterke punten
    Vriendelijke dames in de winkel

    Zwakke punten
    Kwaliteit product en klantenservice

    Zeer slecht product en hele slecht service

    Ik had een naamketting besteld bij Lucardi, maar toen ik em thuis kreeg leek het er erg op dat er geen India stond maar Inda. Ik heb het aan verschillende mensen laten zien en die zeiden allemaal dat er Inda stond en geen India. Als je goed kijkt en je weet dat het India moest wezen dan zie je dat de kleine i in de letter d zit. Dus totaal mislukt. Contact met Lucardi opgenomen en die vonden dat er wel India stond (ja duh, die zullen wat anders zeggen) Kreeg een mailtje van ze dat hun oordeel was dat het prima in orde is zo en ze niets voor ons konden doen. Wat een slechte service, ik hoop dat veel mensen deze reviews lezen en vooral niets bestellen bij Lucardi. U bent gewaarschuwd. Jammer dat ik minstens 1 ster moet geven, zelf dat is nog veel te veel.

    Sterke punten
    Totaal niets....

    Zwakke punten
    Kost me uren om dat op te schrijven...

    Oplichters

    Ik had mat/glans oorringen besteld. Krijg totaal verkeerde oorringen grote met kristal. Meteen retour gedaan op 20 januari 2021. Nog geen reactie gehad en nog geen geld terug. Niet bij Lucardi bestellen. Service is bar slecht!!!! Oplichters

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters.

    Slechte service

    ⚠️OPGEPAST Bestel NIET via Lucardi Online!!! Als het niet goed is kun je weken wachten op je geld OF FLUITEN NAAR JE GELD⚠️
    4 weken geleden heeft onze dochter een bestelling geplaatst bij Lucardi online algemeen ( winkels zijn immers niet open). Binnen een dag hadden we het product in huis. Supersnel! MAAR.....Armband was veel te groot. Retour gestuurd netjes via DHL. Nu zijn we drie weken verder en heeft ze haar geld nog steeds niet terug. Van het kastje naar de muur wordt ze gestuurd en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Schandalig!!!

    Sterke punten
    Als er gekocht moet worden gaat het supersnel

    Zwakke punten
    Geld retour als product niet in orde is.
    Niet telefonisch bereikbaar
    Slechte service!

    Helix scheef gezet!

    Tijdje terug mijn helix laten zetten (linker oor) bij lucardi. Werd super vriendelijk geholpen in het filiaal in Amersfoort. Helaas is mijn helix hartstikke scheef gezet. De achterkant zit wel bijna een halve centimeter lager dan de voorkant!!
    Ik zag dat ze toevallig ook helix zetten en wou toch mijn 4e gaatje laten zetten aan beide kanten (die trouwens wel mooi gezet zijn en goed zijn genezen) en dacht ik kan net zo makkelijk de helix dan ook meteen daar doen. Slechte keuze want is heel scheef! Ook zeker niet waard voor de prijs.
    Nu heb ik ook het geluk dat piercings bij mij vaak goed genezen en ik het risico dus durfde te nemen het niet bij een officiële piercer te doen. Voor de mensen die dit niet hebben of niet weten zal ik altijd adviseren naar een gediplomeerd piercer te gaan!
    Ook ik ga voor een piercing in vervolg toch maar gewoon naar de piercer waar ik degene in mijn rechter oor ook heb gezet.

    Nooit zaken mee doen

    Vreselijk!
    Komen beloftes niet na. Ik zit al een maand op mijn retourbedrag te wachten. Geen contact mogelijk

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Contact,betrouwbaarheid, terug betaling. Maken geen enkele belofte waar. Nooit iets kopen


Bezoek Lucardi

Schrijf je eigen review