Lucardi juwelier is de grootste juweliersketen in Nederland en met een landelijke dekking altijd dichtbij. Voor de laatste trends op het gebied van sieraden en horloges ben je bij Lucardi Juwelier aan het juiste adres. Hip en trendy zijn de sleutelwoorden, maar nog belangrijker is de betaalbare prijs. Lucardi Juwelier onderscheidt zich op een aantal punten van de traditionele juwelier. Het open winkelfront is zeer uitnodigend; je loopt er zo naar binnen. De winkels zijn zo ingericht dat je zelf je keuze kunt maken. De sieraden en horloges zijn overzichtelijk gepresenteerd in glazen vitrines. Vanzelfsprekend zijn er deskundige verkoopmedewerkers aanwezig om te adviseren en te assisteren.

Lucardi Reviews

  • Eerst hebben we verlovingsring in Weert gekocht. Uitermate deskundig en vriendelijk geholpen. De ring was NL niet in eindhoven voorradig. Nu de trouwringen in eindhoven opgehaald. Wederom super vakkundig en vriendelijk geholpen (door Judith) en ook weer goeie service geboden mbt de verlovingsring. Die eerst door val beschadigd was en werd opgeknapt en nu toch iets kleiner gemaakt moet worden. Al met al een bijzonder goede kwaliteit/prijsverhouding en mensen die nog weten wat klantvriendelijkheid en service betekent. Soms moet je wat langer wachten, maar dat is het dan ook wel waard.

    Sterke punten
    Klantvriendelijkheid, geduld, vakkennis

    Zwakke punten
    Drukte in de winkel en soms lang wachten

    Door Els op 11 augustus 2020 Reageer
  • Lucardi is een winkel die kwalitatief goede sieraden levert/verkoopt tegen schappelijke prijzen. Ik ben dan ook al jaren klant voor verschillende sieraden.

    Sterke punten
    Goed prijs kwaliteit verhouding

    Zwakke punten
    Helaas zijn de actie voorwaarden niet altijd duidelijk vermeld.

    Door Jesaya op 17 juli 2020 Reageer
  • Ik heb 3 online bestellingen gedaan. Alle 3 gingen er dingen mis. Bij de ene miste 1 artikel. Bij de andere zat er een andere dan de bestelde armband. En ik heb meerdere defect ontvangen. En 1 armband in de verkeerde maat! LUCARDI 👎🏾👎🏾👎🏾 WAT EEN ONGELOOFLIJK SLECHTE KLANTENSERVICE. Ik mail naar de klantensevice, hun reactie: ga langs een winkel Ik zeg: ik ben mindervalide en de lucardi is rolstoelonvriendelijk. Lucardi: oke stuur dan een foto Ik stuur 3 foto's van de armband. Zegt lucardi: dit lijkt op de foto ee andere armband te zijn. Laat iemand anders met de armband naar de winkel gaan. Zo kwetsend! Geen excuses. Geen enkele keer. En dan mij niet geloven terwijl ik bewijs opstuur! BESTEL NOOIT BIJ LUCARDI. DIT IS DE 3E KEER DAT MIJN BESTELLING MIS GAAT! VERKEERDE ARTIKELEN, EEN ARTIKEL ONTBREEKT ÉN KAPOTTE ARTIKELEN!

    Zwakke punten
    Klant ontvriendelijk.

    Door Nancy op 19 juni 2020 Reageer
  • ketting gekocht met twee schijven met naam, binnen gekregen na maanden en te laat voor Moederdag, ketting te dun en te kort alles was minuscuul klein namen niet eens leesbaar en in die tijd ettelijke rekeningen via after pay en boete omdat ik te laat betaal het was nog niet eens binnen! kon het dunne draadje wat ketting heet alleen terug sturen maar ben benieuwd of ik geld verrekend krijg en de boete kwijtgescholden contact met After pay is onmogelijk met Lucardi zeer moeilijk. afbestellen omdat het langer dan beloofd duren wordt gewoon genegeerd een vreselijk bedrijf

    Zwakke punten
    slechte communicatie, opdringerigere After pay , zwakke sieraden, boete terwijl je niets binnen heb aan bedenkingstijd doen ze niet mails dat ik het niet meer wil hebben negeren ze volkomen

    Door Muisje op 7 juni 2020 Reageer
  • Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Door Natasja op 19 mei 2020 Reageer
  • Mooi cadeautje besteld om iemand te troosten die het heel moeilijk heeft nu. Het paste zo goed. Zo toepasselijk. De letters op de armband kloppen bij aflevering helaas niet. Er is er 1 letter weggevallen. En net de letter van haar stilgeboren kindje. De ontvanger heeft me een foto gestuurd. Ik heb wel goed besteld. Het staat in de bevestiging. Dit is echter niet voldoende ‘bewijs’ voor Lucardi. En de foto ook niet. De armband moet teruggestuurd worden en pas na ontvangst gaan ze een nieuwe bestellen. Dat duurt weer 4 weken De mailwissseling is kort en standaard. Een fatsoenlijke aanhef kan er niet eens vanaf. Ga ik vragen of ze mijn cadeautje zelf wil terugsturen. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Alsof ze al niet genoeg aan haar hoofd heeft met al haar verdriet. Lekker blijven hangen in de procedures Lucardi. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

    Sterke punten
    Veel keus. Voor elk budget.

    Zwakke punten
    Slechte service.

    Door Natasja op 19 mei 2020 Reageer
  • Gouden graveerplaatje besteld met inscriptie geboorte en sterfdatum zou gegraveerd worden alleen jaartallen vermeld en naam van vrouw verkeerd lettertype zou 2 dagen langer duren had hem de de dag erop al bezorgd gekregen. Dit zijn gevoelige zaken waar volkomen aan voorbij word gegaan geen klantgevoel alleen maar omzet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service

    Door G F op 11 april 2020 Reageer
  • Binnen 8 maanden miste ik al een diamantje. Garantie ja half jaar. Terwijl op de site staat goud diamanten 1 jaar. Al met al waardeloos! Als jullie niet achter jullie sieraden staan qua kwaliteit verkoop die rommel dan ook niet. Las op fb al dat ik helaas niet de enige ben met dit probleem. Wees dus gewaarschuwd en kijk ergens anders waar ze wel achter hun producten staan!

    Zwakke punten
    Waardeloos slechte kwaliteit

    Door Hannah op 19 maart 2020 Reageer
  • Zijn telefonisch niet bereikbaar als je ze nodig hebt en melden dit niet op het antwoordapparaat. Kunnen vragen omtrent je Lucardi kaart niet beantwoorden. Kortingscodes werken niet. Sieraden breken meteen doormidden of gaan na 1 keer dragen al kapot.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Zoals hier boven vermeld. Verkopen ook erg veel goedkope spullen die meteen kapot gaan.Dus sowieso goed kijken of de kwaliteit wel goed is voor je wat koopt. Zeker niet al te goedkooe dingen kopen. Heb je niets aan. Gaat toch meteen stuk.

    Door Alexandra op 10 maart 2020 Reageer
  • Zijn telefonisch niet bereikbaar als je ze nodig hebt en melden dit niet op het antwoordapparaat. Kunnen vragen omtrent je Lucardi kaart niet beantwoorden. Kortingscodes werken niet. Sieraden breken meteen doormidden of gaan na 1 keer dragen al kapot.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Zoals hier boven vermeld. Verkopen ook erg veel goedkope spullen die meteen kapot gaan.Dus sowieso goed kijken of de kwaliteit wel goed is voor je wat koopt. Zeker niet al te goedkooe dingen kopen. Heb je niets aan. Gaat toch meteen stuk.

    Door Akexandra op 10 maart 2020 Reageer
  • Armandje gekocht, bij thuiskomst zag ik dat de sluiting niet goed dicht kon. Hiermee terug geweest, maar werd weer naar huis gestuurd met de mededeling dat dit normaal is en geen kwaad kan. Vervolgens het armandje dus wel kwijt geraakt... Opnieuw terug gegaan naar de winkel, maar werd totaal geen gehoor aan gegeven.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slecht product Slechte service

    Door C op 20 februari 2020 Reageer
  • Armandje gekocht, bij thuiskomst zag ik dat de sluiting niet goed dicht kon. Hiermee terug geweest, maar werd weer naar huis gestuurd met de mededeling dat dit normaal is en geen kwaad kan. Vervolgens het armandje dus wel kwijt geraakt... Opnieuw terug gegaan naar de winkel, maar werd totaal geen gehoor aan gegeven.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slecht product Slechte service

    Door C op 20 februari 2020 Reageer
  • Heel onvriendelijk behandeld lucardi heerhugowaard zilverenarmbandje gekregen voor mijn verjaardag dus geen bon na nog geen 3 mnd al stuk ik terug omdat ik geen bon had werd er niks mee gedaan !! Zag dat het armbandje € 20 had gekost ! Hele slechte ervaring rijker en een armbandje waar ik niks meer mee kan en wat is het voor zo grote zaak dat wat ze zeggen een kleine moeite om een nieuw armbandje te geven !!! Lucardi mag wel eens aan klantvriendelijheid en service in de leer gaan !!

    Sterke punten
    Helemaal niks

    Zwakke punten
    Leren klantvriendelijk !!!

    Door Marja de Jongslrchte op 29 januari 2020 Reageer
  • mijn dochter werd in Februari 2019 50 jaar en ik kocht voor haar bij Lucardi oneline een bicolor armband,Bij levering niet in een leuk doosje of zo,nee in een klein plastic zakje.Na 4 maanden viel het armbandje uit het niets van haar pols af.Geen nood even gebeld naar lucardi,maar die deelde haar mee dat ze naar een winkel moest gaan voor reparatie. Nu is er in Zaandam een lucardi winkel,maar die konden volgens de medewerkster de reparatie niet uitvoeren en de armband moest opgestuurd worden en verder vertelde de medewerkster dat de garantie was verlopen, na 4 maanden????. tevens kon de medewerkster niet vertellen wat de reparatie en opsturen ging kosten. Mijn dochter ging hiermee niet akkoord .Zij is in totaal naar 5 juweliers gegaan om de armband te laten repareren, 4 waagden zich hier niet aan vanwege in hun ogen de slechte kwaliteit van de armband, één juwelier heeft de armband dan toch gerepareerd, maar verloop van tijd brak de armband weer uit het niets en op een andere plaats,de juwelier heeft hem nogmaals gerepareerd en u raad het al tenderde maal brak de armband en weer op een andere plaats uit het niets. Toen heb ik als vader en AOWer.(de prijs van de armband was voor mij een rib uit mijn lijf) een heel boze brief aangetekend met de armband als inhoud gestuurd naar het hoofdkantoor in Den Haag, met de mededeling dat zij hun rotzooi terug kregen en ik mijn geldelijk verlies nam zo als is, wel de rekening meegestuurd. Net voor Kerst krijg ik mail van lucardi dat ze natuurlijk alles betreuren en dat zij nog nooit klachten hadden gehad van de betreffende armband en dat zij de aankoopsom terug gingen betalen,wat inderdaad ook gebeurd is(dit is in ieder geval een pluspunt). Maar wat ik mij nu afvraag, als de betreffend armband zo goed is en nog nooit klachten zijn geweest, waarom betaal je dan de koopsom terug en stuur je geen nieuwe armband, dat geeft toch te denken over die armband

    Sterke punten
    terug betalen van de koopsom 11 maanden na aankoop

    Zwakke punten
    slecht service in de winkel in Zaandam en geen deskundig personeel tevens slechte service voor op het sturen van een duur armband in een plastic zakje

    Door Hemling op 6 januari 2020 Reageer
  • Heb een armbandje gekocht na 3 weken kapot Geen garantie viel niet ovef te praten.Maak kosten 50 euro voor een armbandje van 100 euro.Hun zullen 25euro betalen maar ik ben het er niet mee eens.Ik wil een duurdere kopen met korting of gratis gemaakt hebben.

    Zwakke punten
    Geen garantie

    Door Maria van Dijk op 23 december 2019 Reageer
  • Ringen besteld en betaald.. bij ophalen bleken ze te klein te zijn terwijl ik een eigen ring had meegegeven.. kunnen ze niks aan doen en dikke doei was het.. ze ging gewoon de volgende klant al helpen! echt beschamend!

    Sterke punten
    Geen idee. Kan niks verzinnen!

    Zwakke punten
    Slechte service, niet behulpzaam, en zooooo niet vriendelijk!

    Door Kim op 21 december 2019 Reageer
  • Ringen besteld en betaald.. bij ophalen bleken ze te klein te zijn terwijl ik een eigen ring had meegegeven.. kunnen ze niks aan doen en dikke doei was het.. ze ging gewoon de volgende klant al helpen! echt beschamend! Ik wilde 1 ster geven maar dan komt de review niet door!

    Sterke punten
    Geen idee. Kan niks verzinnen!

    Zwakke punten
    Slechte service, niet behulpzaam, en zooooo niet vriendelijk!

    Door Kim op 21 december 2019 Reageer
  • Ringen besteld en betaald.. bij ophalen bleken ze te klein te zijn terwijl ik een eigen ring had meegegeven.. kunnen ze niks aan doen en dikke doei was het.. ze ging gewoon de volgende klant al helpen! echt beschamend!

    Sterke punten
    Geen idee. Kan niks verzinnen!

    Zwakke punten
    Slechte service, niet behulpzaam, en zooooo niet vriendelijk!

    Door Kim op 21 december 2019 Reageer
  • Ringen besteld en betaald.. bij ophalen bleken ze te klein te zijn terwijl ik een eigen ring had meegegeven.. kunnen ze niks aan doen en dikke doei was het.. ze ging gewoon de volgende klant al helpen! echt beschamend!

    Sterke punten
    Geen idee. Kan niks verzinnen!

    Zwakke punten
    Slechte service, niet behulpzaam, en zooooo niet vriendelijk!

    Door Kim op 21 december 2019 Reageer
  • Twee weken geleden zijn wij naar Lucardi Zoetermeer gegaan om onze trouwringen uit te zoeken. Wat een geweldige service hebben wij gekregen. De zeer vriendelijke jongedame nam de tijd om ons te helpen met de maten van de ringen. Na twee weken konden wij onze ringen ophalen. Ook nu weer geholpen door dezelfde jongedame. Wij hebben niets dan lof over de service van Lucardi Zoetermeer Lieve Tara, dank je wel.

    Sterke punten
    Geweldig vriendelijk, vakkundig personeel.

    Zwakke punten
    Helaas te weinig personeel, maar zelfs tijdens grote drukte werken de dames met een glimlach op hun gezicht.

    Door Caroline op 18 oktober 2019 Reageer
  • Belachelijke service! Slechte kwaliteit sieraden. 2x in 3 weken ketting gebroken! 1ste keer netjes een nieuwe gekregen, 2de keer konden ze niets betekenen en zeer onvriendelijk te woord gestaan! Ik kom hier noooooit meer!

    Sterke punten
    Lage prijzen

    Zwakke punten
    Communicatie Kwaliteit Service

    Door Sanne op 3 oktober 2019 Reageer
  • Prettig, vakkundig en wat ouder personeel stond er in het filiaal. Ik wilde een gouden geboorte armbandje voor mijn pasgeboren kleindochter. Ik ben prima geholpen en ik mocht wachten op het graveren, dus stond met netjes ingepakt armbandje binnen een half uur weer buiten. Prima service van de dames in Vlissingen.

    Sterke punten
    Ontzettend vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel.

    Zwakke punten
    Soms weinig personeel in de winkel, daardoor een lange wachttijd. (ze helpen wel, zelfs met drukte, met een glimlach)

    Door Cindy op 10 september 2019 Reageer
  • Aankoop via bol.com Ze beloven van alles via hun retourinstructies zoals gratis omruilen in de winkel. maar komen hun beloftes niet na terwijl je aan alle voorwaarden voldoet. als je dan naar de winkel zelf gaat op 31-12-2017 in terneuzen en ze zien dat me dochter het gesprek opneemt kan het in een keer wel en vandaag krijg ik weer mail van jullie dat het niet mogelijk is. wel weten wat je wilt he lucardi en geen loze beloftes maken aub

    Door Peter op 2 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 30 november 2016 kocht mijn man voor mij een ketting met hanger en een oorbellen setje. Op 20 december ging ik naar bed en viel de ketting kapot uit mijn kleding. Het hangertje was kwijt. In de winkel kreeg ik te horen dat er geen garantie was en dat ik het maar gewoon opnieuw moest kopen. Het was maar €40. Verder was het logisch dat het kettinkje was gebroken, want ik droeg een sjaal. Het maken van het kettinkje kostte €15, dus ik kreeg het advies gewoon alles nog een keer te kopen. Want het kettinkje los kostte misschien wel minder dan € 15! Mijn eindconclusie is: KOOP NOOIT IETS BIJ LUCARDI.

    Sterke punten
    landelijk veel winkels met goedkoop, onprofessioneel persoon.

    Zwakke punten
    geen service, niet meedenken van persoon, geen garantie.

    Door Monique op 8 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • (opgelost via KLACHT.nl Lucardi, 200 euro teruggekregen, en het diamantje er niet in ) Gisteren trouwringen uitgezocht, ik zei nog mn vriendin wil 1 met een zo klein mogelijk diamantje, liefst zonder, de verkoopster zei niets. uiteindelijk mooie ring uitgezocht met klein diamantje 799 euro. komen we thuis kijken op de website staan de trouwringen per paar op voor 599 zonder diamantje in damesring ipv 799 ik de volgende ochtend meteen de winkel bellen, ik zeg ik wil de dames ring graag zonder diamantje want dan zijn ze 599, zegt de winkeldame ik bel hoofdkantoor om te zien wat er mogelijk is, ze belt terug, helaas niets te veranderen. ik bel zelf hoofdkantoor, was nog wel mogelijk ringen waren nog niet gemaakt maar moest ik 100 euro !!! anuleringskosten betalen omdat ik de order wijzigde, Klantvriendelijkheid ho maar!!!

    Sterke punten
    groot asorti

    Zwakke punten
    oneerlijk niet klantvriendelijk en oplossingsgericht

    Door Riksten op 16 oktober 2015 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Lucardi

Schrijf je eigen review



JuweliersNederland.nl

Op JuweliersNederland.nl lees je reviews over alle juweliers van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw juwelier ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Juweliers