Siebel Juweliers

Siebel Juweliers is al 100 jaar een begrip in Nederland. Met 36 vestigingen door heel Nederland, een Mega Outlet in Amsterdam en een webshop is Siebel Juweliers voor iedereen toegankelijk. Bij ons vindt u een brede collectie horloges, sieraden en trouw/relatieringen. Siebel Juweliers staat bekend om de goede service en klantgerichtheid. Vanuit een traditionele klassieke juwelier heeft Siebel Juweliers de ontwikkeling gemaakt om zich als juwelier ook te kunnen onderscheiden in de juweliersbranche. Door de open en toegankelijke winkels en deskundig personeel is Siebel Juweliers al meerdere keren bekroond door klanten als beste juweliersketen. Juweliers

Siebel Juweliers Reviews

    Geen reactie

    21-02-'24 mail met vraag/klacht gestuurd via de Siebel site. Op de site wordt aangegeven dat er binnen 2 dagen gereageerd wordt, de zelde dag ontvangst mail ontvangen dat er binnen 4 werkdagen een reactie wordt gegeven op mijn vraag/klacht. Ondertussen is het 02-03-'24 en nog geen reactie gekregen van Siebel.

    Sterke punten
    Winkel redelijk in de buurt.

    Zwakke punten
    Slecht informatie in de winkel geven, niet met de klant mee willen denken.

    Kapotte Horloge band.

    We hebben ons kapotte horloge terug gevraagd en na 2 dagen een mail we konden het ophalen.was het dan niet opgestuurd??
    Wel met nog steeds kapotte band maar we hebben het weer..Lucardie heeft het gemaakt niet gratis maar na 10 min weer klaar..5 weken moeten wachten..

    Sterke punten
    Verkoop

    Zwakke punten
    Klant is een melkkoe.

    Dames horloge half jaar oud..

    Na een half jaar bandje stuk.in begin januari naar de winkel gebracht.kregen na 3 weken nog geen reactie.langsgegaan niet klaar maar ze zouden bellen.twee weken later weer langs gegaan.nog steeds niks.we hebben gezegd we willen nu hem terug.kon even duren want het was opgestuurd.twee dagen later bericht we konden hem ophalen..wel ongerepareerd..

    Sterke punten
    Zou het niet meer weten

    Zwakke punten
    Reeds genoemd

    Dames horloge half jaar oud..

    Na een half jaar bandje stuk.in begin januari naar de winkel gebracht.kregen na 3 weken nog geen reactie.langsgegaan niet klaar maar ze zouden bellen.twee weken later weer langs gegaan.nog steeds niks.we hebben gezegd we willen nu hem terug.kon even duren want het was opgestuurd.twee dagen later bericht we konden hem ophalen..wel ongerepareerd..

    Sterke punten
    Zou het niet meer weten

    Zwakke punten
    Reeds genoemd

    Kansloze service heeft dit bedrijf

    Wat een kansloos bedrijf is dit. Ze hebben een zogenaamd retour beleid maar kunnen dit niet eens zelf volgen. Je koopt een duur horloge en die is defect waardoor je hem volgens hun eigen retourbeleid wil om ruilen en ze zeggen dood leuk nee sorry die moeten we opsturen. Geld is weer binnen en ze doen niets voor je zelf niet eens hun eigen beleid volgen. Ik koop hier nooit meer iets en zal het ook iedereen afraden. Snap dat dit bedrijf al eerder failliet is gegaan als ze zo met hun klanten om gaan. Koop hier niets want zodra het geld binnen is laten ze je gewoon vallen ook als gaan ze tegen hun eigen retourbeleid in. Kansloos

    Sterke punten
    In ieder geval die ene medewerkster in Hilversum die wel wat voor ons wilde betekenen de andere dame was echt zo niet service gericht en de manager die gebeld is kent het woord service ook niet.

    Zwakke punten
    De manager van Hilversum. En die dame die op zondag 11-2-2024 werkte die het word service niet eens kent en het bedrijf zelf

    Geen retour betaling.

    Al ruim 5 weken wacht ik op de retour betaling. Belofte om 3-5 werkdagen terug te betalen ook niet nagekomen.

    Sterke punten
    Geld vast houden

    Zwakke punten
    Retour zending terug betalen

    Zeer klantonvriendelijk

    In 2019 heb ik een verlovingsring van bijna 400 euro gekregen die is vervolgens in 4 jaar tijd 3 keer op precies hetzelfde punt kapot is gegaan. Hij is twee keer gerepareerd (de tweede keer op mijn kosten) maar telkens na ongeveer een jaar ging hij opnieuw kapot. Er viel met Siebel niet te overleggen over een mogelijke versteviging van de ring. Volgens Siebel veroorzaak ik de schade zelf en valt de schade niet onder de garantie van 1 jaar. Afgezien van de garantie die Siebel geeft, mag ik als consument wel meer verwachten van een ring van dat bedrag. Mijn enige optie is kennelijk om hem elk jaar op mijn kosten te laten repareren en te wachten tot hij weer kapot gaat. Op mijn klacht per mail van vorig jaar heb ik nooit een reactie gekregen en nadat ik telefonisch contact kreeg met de klantenservice, kreeg ik een klantonvriendelijke mail met een sneer er in terug. Onze trouwringen gaan we ergens anders kopen!

    Zeer slechte service

    5 weken geleden een seiko horloge gekocht en deze stopte ermee waarschijnlijk vervangen batterij.
    Terug naar de winkel daar vertelde ze mij dat de batterij vervangen kon worden maar dat ik mijn horloge dan 8 tot 12 weken kwijt zou zijn omdat deze warerdicht gemaakt moet worden. Punt 1 vind ik het echt belachelijk dat de batterij na 5 weken ermee stopt punt 2 niet normaal dat ik op het vervangen van de batterij zolang moet wachten. Als ik naar een andere horloge maker zou gaan dan kan deze binnen een week weer ophalen maar dan vervalt mijn garantie?? Klacht ingediend bij de klantenservice kreeg ik hetzelfde antwoord alsof heb ik dus helemaal niks aan nog nooit zo,n slechte service meegemaakt mijn advies niks kopen bij Siebel.

    Prima service

    Had 2 armbanden gekocht helaas verkeerde maat,naar de beurs op Rotterdam om te ruilen,prima geholpen ze nemen alle tijd.
    Heel blij mee.

    Trouwringen

    Je trouwringen hier uitzoeken is een aanrader. We werden direct geholpen waar je elders wordt gevraagd of je een afspraak hebt gemaakt. Rick heeft ons met empathie voor onze situatie geholpen en we zijn direct tot een besluit gekomen. Siebel Juweliers chapeau!

    Sterke punten
    Service

    Schandalig

    Voor kerst een armband cadeau gekregen, armband was niet mijn smaak dus terug naar de winkel om het retour te doen. Te horen gekregen dat ze geen geld teruggeven en ik alleen iets anders uitzoeken of een voucher waar een houdbaarheidsdatum op zat. Aangezien ze geen armbanden naar mijn zin hadden binnen het budget van de armband, heb ik maar een ketting uitgezocht omdat ik anders niks had. Ik heb de ketting midden januari uitgezocht en begin maart was deze al kapot, iets wat je niet verwacht van een ketting van 425,-. Dus de volgende dag meteen teruggegaan naar Siebel met de kapotte ketting, het zou worden opgestuurd naar het hoofdkantoor. Krijg ik 5 weken later een telefoontje dat de reparatie 70,- gaat kosten. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan aangezien ik de ketting minder dan 2 maanden heb gedragen en het belachelijk is dat een ketting maar zo kort mee gaat. Als de ketting na minder dan 2 maanden al uit elkaar valt hoe moet het dan wel niet zijn na een jaar? Van Siebel kreeg ik de reactie dat het draagschade is en dus niet onder hun garantie valt, erg makkelijk...Vervolgens sturen ze de ketting terug en moet je bij het ophalen van de ketting ook nog eens 20,- betalen voor de verzendkosten. Ik ben zuinig en netjes geweest op de ketting dus kan ik alleen maar concluderen dat het super slechte kwaliteit is. Ik voel me ontzettend opgelicht door deze winkel en ik raad ook niemand aan om hier ook maar iets te kopen.

    Sterke punten
    De schuld bij de klant neerleggen
    Oplichting praktijken

    Reparatie horloge

    Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie €30 tot €35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van €20 op de reparatie.
    Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor €145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde €30 tot €35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de €20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het níet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
    In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij €10 terug te geven.
    Ik heb die €10 of €20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
    Geen Siebel meer voor mij!

    Datum van ervaring: 16 mei 2023

    Reparatie horloge

    Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie €30 tot €35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van €20 op de reparatie.
    Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor €145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde €30 tot €35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de €20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het níet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
    In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij €10 terug te geven.
    Ik heb die €10 of €20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
    Geen Siebel meer voor mij!

    Datum van ervaring: 16 mei 2023

    Goed

    Heel erg slecht groetjes van Nancy en Arend

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze zijn niet klant vriendelijk en ze nemen je niet serieus

    Goed

    Heel erg slecht groetjes van Nancy en Arend

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze zijn niet klant vriendelijk en ze nemen je niet serieus

    Slechte service

    Bracht horloge voor nieuwe batterij. Zelf maar eens gaan bellen, geen contact. Toen bleek dat ze de bayterij niet kunnen of willen vervangen. "Zit in de belmand" was enige reactie. Bellen was te veel moeite blijkbaar.
    Dus nu ook nog geen nieuwe batterij

    Sterke punten
    Geen idee

    Zwakke punten
    Communicatie, hoe moeilijk is nieuwe batterij?

    Waardeloze service!!

    Waardeloze service; negatieve ster is nodig!!
    Jammer dat ik geen negatieve ster uit kan delen!
    Wat een verschrikkelijk slechte service. Ik kocht een nieuw horloge dat vanaf dag 1 niet naar behoren bleek te werken.
    Bij Siebel stuurden ze het naar de horlogemaker maar die zei dat er niets mis mee was.
    Toen ik het weer ophaalde werkte het horloge (natuurlijk) nog steeds niet naar behoren.
    In de winkel in Sittard wilde men van het oplossen van het nu slepende probleem niets weten. Zij sturen spullen alleen terug naar het hoofdkantoor en lossen zelf niets op. Het probleem moet vooral bij de klant blijven!
    Dit is wat men bij Siebel SERVICE noemt.
    Tot nu toe is het in ieder geval meer dan waardeloos.
    Wordt vervolgd.
    Met vriendelijke groet
    Hub Steins
    Datum van ervaring: 25 maart 2023

    Sterke punten
    Het probleem bij de klant neerleggen en vooral doen of je gek bent

    Zwakke punten
    Nul inlevingsvermogen en problemen oplossen

    Siebel en Danisch Design waard

    Na 5 dagen een dameshorloge van Danisch Design te hebben gekocht bij Siebel Leeuwarden ging het bandje daarvan stuk. In overleg met Leeuwarden zijn we bij Siebel Groningen(woonplaats) geweest. Daar kregen we te horen dat er geen garantie viel op band en glas. Als we dit in Leeuwarden te horen hadden gekregen dan had ik geen Danisch Design horloge gekocht. Toch werd mijn horloge in Groningen opgestuurd en moet ik daar 8 weken op wachten.
    Ongelofelijk, niet meedenkend, niet meelevend.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Slechte service

    Steentje uit ring

    Erg teleurgesteld en zal hier nooit meer een sierraad kopen. Meer als een maand geleden een ring gekocht waar steentje meteen van uit is. Omdat ze willen onderzoeken waar dit door komt is mn ring naar hoofdkantoor gestuurd en zou binnen 2 weken reactie krijgen. Tot op heden niks gehoord. 2x gebeld en zijn niet behulpzaam ik moet het afwachten. Schandalig dit. Het koste veel geld en heb nu niks. Ik raad Siebel niemand aan

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet klantvriendelijk
    Slechte kwaliteit
    Veel te duur

    Wat een ongelooflijk slecht

    Heb iets besteld bij dit bedrijf niet gekregen
    Wat er was afgebeeld en ook nog meer betaald dan normaal zeer slecht bedrijf zal er ook nooit meer iets kopen en ook tegen niemand zeggen daar moet je iets kopen

    Sterke punten
    Geen sterke punten onbeschoft bedrijf .

    Zwakke punten
    Als is slecht

    Bye bye Siebel

    Recent op een doordeweekse dag bij beide Utrecht Siebelvestigingen binnen gelopen. Als enige klant bij de ene vestiging en bij de andere vestiging was er nog één klant. In beide gevallen na 3 minuten staren naar een Citizen horloge ben ik weggelopen. In beide vestigingen werd ik door beide verkoopdames niet geholpen. Bye bye for ever Siebel.

    Sterke punten
    Mooie zaak

    Zwakke punten
    Je wordt niet geholpen

    Zeer slechte service!

    Ik heb een parel-armbandje gekocht bij Siebel juweliers voor 129 euro. Na 1,5 jaar ging het armbandje kapot (het touwtje waar de parels aanzaten was helemaal versleten en is gebroken). In de winkel gaven ze aan dat dit niet onder de garantie valt en dat het 70 euro kost om dit te repareren. Geen excuses en ook niet bereid om te kijken naar een andere oplossing. Conclusie: slechte kwaliteit, zeer slechte service en veel te hoge prijzen. Hier kom ik nooit meer en ik zou het een ander ook zeker ontraden.

    Sterke punten
    Mooie sierraden

    Zwakke punten
    Slechte service, slechte kwaliteit (gaat snel kapot) en veel te dure prijzen voor de slechte kwaliteit.

    Horlogeband maken is een drama

    Horlogeband maken is een drama

    Op 21 januari 2022 een mooie Seiko dameshorloge gekocht. Om dit horloge passend te maken moesten er een aantal schakels uit de band verwijderd worden. De verkoopster ging dit even doen. Het lukte niet. Een andere verkoopster ging haar helpen. Met veel getimmer en lawaai kwamen de dames terug met het horloge. Het was klaar. De dag erna (gelukkig gebeurde dit thuis) viel het horloge van mijn pols af. De schakels van de band waren los gegaan. Ik terug naar de winkel. Het zou even gemaakt worden. Toen ik de horloge op wilde halen, zei de verkoopster dat hij opgestuurd moest worden om de band te maken. Hij ging diezelfde dag nog weg met de koerier. Het zou ongeveer een week duren. Ondertussen wacht ik al 4 weken op deze horloge. Vele keren telefonisch contact gehad. Iedere keer hetzelfde verhaal. Er wordt aan gewerkt, ik begrijp u helemaal, horloge is opgestuurd naar Seiko. En dat alleen maar voor een band.
    Mijn geduld is op.
    Siebel, ik hoop dat ik de horloge snel terug heb. Het is geen ding van €100,- en dan nog hoort jullie service beter te zijn.
    Mensen, bezint eer je begint.
    Service is echt niet goed.

    Kortingsclub oplichterij

    Siebel biedt kortingen aan van 10% en 5%. Wanneer je deze verwacht te krijgen. Ofwel je denkt er recht op te kunnen hebben. Vergeet het maar. Want deze wordt geven wanneer het hun uit komt. Willekeur. Adverteren er mooi mee. Fabels en leugens. Trap er niet in. Want n ketting gezien op internet kon nog korting af als u blablablabla bent.\\r\\nT.z.t ter plaatse voldeden aan de voorwaarden. Clubmember enz. Geen korting 10 of 5 %. Want deze was er al van af. Zogenaamd n aanbieding. Niet de 1 e x overigens. \\r\\nGewoon naar n Amsterdamse juwelier gegaan. Nusselein overigens. Top geholpen. En 20% korting boven op de prijs. Dat is nog eens n kerstcadeau

    Sterke punten
    Weinig tot geen te duur te star. Geen feelings.

    Zwakke punten
    Moeten geen smoesjes verkondigen.Beloof geen dingen die je vervolgens niet waar maakt.

    Slecht

    Siebel is een van de slechtste bedrijvenvoor zowel klanten als voor hun medewerkers.

    Sterke punten
    N.v.t

    Zwakke punten
    Gierig, draait om geld en helemaal niet tevredenheid.
    Geen fijne ervaring!


Bezoek Siebel Juweliers

Schrijf een review