Siebel Juweliers

Siebel Juweliers is al 100 jaar een begrip in Nederland. Met 36 vestigingen door heel Nederland, een Mega Outlet in Amsterdam en een webshop is Siebel Juweliers voor iedereen toegankelijk. Bij ons vindt u een brede collectie horloges, sieraden en trouw/relatieringen. Siebel Juweliers staat bekend om de goede service en klantgerichtheid. Vanuit een traditionele klassieke juwelier heeft Siebel Juweliers de ontwikkeling gemaakt om zich als juwelier ook te kunnen onderscheiden in de juweliersbranche. Door de open en toegankelijke winkels en deskundig personeel is Siebel Juweliers al meerdere keren bekroond door klanten als beste juweliersketen. Juweliers



Siebel Juweliers Reviews

    Engelen bestaan wel

    Vandaag bij Siebel den haag lange poten geweest. Had niet veel te besteden voor gouden oorbellen maar wilde gewoon even kijken wat er was. Zo ontzettend lief en vriendelijk geholpen, ja echt geholpen. Wat is winkelen heerlijk als je zo geholpen wordt. Even was ik de corona en alle ellende vergeten. Ben mu helemaal gelukkig met een paar prachtige oorbellen voor een mooie prijs.

    Sterke punten
    De vriendelijke en zeer hulpvaardige verkoopster. Ik voelde ook dat ze het meende en dat ik niet verplicht was iets te kopen.

    Slechte communicatie

    In december iets besteld, wordt veel te laat geleverd. Op zich heb ik daar geen problemen mee gezien de huidige situaties rondom leveringen e.d. De communicatie met en vanuit Siebel is beroerd, ik heb meerdere malen contact gehad om een klacht op te laten nemen maar iedere keer wordt hier niks mee gedaan. Denk niet dat er veel mensen op deze manier nog iets bij Siebel bestellen, als ik de rest van de recensies lees. Wens hen veel succes met deze bedrijfsvoering met name gericht op de communicatie.

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    Koop hier NIETS

    Ruim voor de feestdagen (een maand) een bestelling gedaan voor bepaald merk juwelen. Ontvangen, geopend om te controleren: beiden beschadigd. Facet verkeerd geslepen en een onverklaarbare beschadiging aan het andere. Retour gestuurd en aangegeven producten te vervangen. Helaas niet voor de feestdagen ontvangen, maar begrijpelijk ivm lockdown en wellicht extra drukte bij de webshop. Nu 2 maanden later NOG niets ontvangen, na herhaaldelijk bellen en navraag doen, alleen een mail dat 1 product niet meer leverbaar is. Vandaag nogmaals gebeld, zonder mijn medeweten is de order geannuleerd en het geld teruggestuurd. Slaat écht alles, zulke slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Alstublieft, koop hier niets.

    Zwakke punten
    slechte service, slecht opgeleid personeel, stelen je geld voor een tijdje. top.

    Koop niet bij Siebel

    Zeer slechte ervaring met deze juwelier. De service is waardeloos en je wordt niet juist geholpen door de klantenservice. Bij dit nieuwe horloge is de batterij na 5 maanden al leeg, dat is erg snel. Kan uiteraard gebeuren. Gemiddelde levensduur van een batterij moet wel langer meegaan. Het kan gemaakt worden als ik zelf een vestiging opzoek en daarbij komt de waterdichtheid dan wel te vervallen van een horloge wat kort geleden gekocht is. Dit is geen oplossing op een product wat binnen 6 maanden al niet meer functioneert naar behoren. In dit geval zou Siebel nog verantwoordelijk moeten zijn en een passende oplossing moeten bieden. Helaas wordt dit niet gedaan. We komen er niet uit. Waardeloze service

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    De klantenservice

    KLACHT!!!

    ZE ZIJN LEUGENAARS, BIJ BESTELLING VAN EEN PRODUCT GEVEN ZE EEN ANDER PRIJS AAN DAN WAAR JE HET PRODUCT GAAT AFHALEN!

    Sterke punten
    GEEN!!!

    Zwakke punten
    ZE ZIJN NIET CORRECT TEGEN DE KLANT!!!

    Nooit meer Siebel!

    Siebel Juweliers NOOIT MEER!!! Siebel Juweliers altijd een begrip geweest met een goede naam. Kocht daar mijn spullen graag. Maar dat is nu definitief klaar!!!! Ik kocht een gouden ring om mijn vrouw ten huwelijk te vragen. Hele mooie met een rij Diamantjes.. Helaas was de ring te klein en zijn we samen terug gegaan naar Siebel in Almere. Ze hadden geen maat groter en konden deze niet bestellen?? Hoe dan??? Een juwelier kan toch ten alle tijden een grotere maat bestellen?????? Maar nee mij Siebel dus Niet, we moesten maar doen met wat ze hadden. Ik wilde mijn geld terug. Dit kreeg ik niet krijg alleen maar een cadeaubon van het aankoop bedrag.( Dit staat overigens nergens vermeld en is ook nooit gezegd) Zij VERPLICHTEN mij dus om alsnog een sieraad te kopen. Uiteindelijk een andere ring uitgekozen. Deze moest uit een ander filiaal komen. Dit heeft ruim een week geduurd!! We wisten dat deze na binnenkomst alsnog vermaakt zou moeten worden. Maar niet dat daar weer extra kosten bij komen. Al met al dacht je een mooie ring te hebben voor €140, maar door de extra kosten zit je gewoon op €200. Lijkt wel oplichterij!! Te belachelijk voor woorden!!! Ondertussen zijn we 3 weken verder en nog steeds geen ring. Leuk hoor een ring voor je aanzoek kopen. NOOIT MAAR OOK ECHT NOOIT MEER SIEBEL. Wat een walgelijke zaak

    Nul service bij defect horloge tandwieltje

    Een jaar geleden een horloge gekocht bij de Siebel webshop. Na twee keer het kroonwieltje te hebben gebruikt (= 1x zomertijd en 1x keer wintertijd instellen) is het tandwieltje uit het horloge gevallen. Bij benadering van de webshop is het antwoord dat het gemaakt kan worden tegen kosten die bijna 50% van de nieuw-waarde zijn. Reden: kroonwieltje valt niet onder het uurwerk en daarmee niet onder de garantie. Hoe kan een tandwieltje op een horloge geen onderdeel van het uurwerk zijn?! En hoe kun je dit verkopen als juwelier zijnde en binnen het jaar valt het kroonwieltje uit het horloge? Wat voor kwaliteit verkoop je dan? Vervolgens klacht ingediend en nooit reactie gehad.. Mijn advies, als je toch naar een juwelier gaat omdat je kwaliteit wil kopen, ga dan naar NIET naar Siebel!

    Zwakke punten
    Kwaliteit producten, service/ garantie verlening

    Vreselijke service! Waardeloze juwelier!

    Normaal gesproken ben ik niet iemand die social media opzoekt om gal te spuwen. Maar wat is Siebel Breda een vreselijke juwelier! Kennelijk zijn mondelinge overeenkomsten en wederzijds respect en vertrouwen geen waarden meer van deze tijd. Het lijkt mij dat als je nadrukkelijk de afspraak maakt dat je eerst een prijsopgave wilt ontvangen voordat er een reparatie plaatsvindt, je dit ook mag verwachten. Nee, in plaats van het nakomen van deze afspraak, wordt de reparatie gewoon uitgevoerd en wordt er daarna van je verwacht dat je de kosten betaalt. Als de medewerker dan vervolgens ook nog voor mij gaat beslissen dat het toch maar een klein bedrag is, dan ga je echt heel erg in mijn allergie zitten! Wanneer ik me dan probeer te beroepen op de mondelinge overeenkomst, wordt er gezegd dat ze mijn ring terug zullen sturen om de reparatie ongedaan te maken. Dus, in andere woorden: dan ben ik mijn ring weer drie weken kwijt zodat ze er een diamant uit kunnen slopen? Echt niet! Dit klinkt mij behoorlijk als een wurgovereenkomst in de oren. En dan in het kader van empathie tonen: niks. Het enige wat er gezegd is, is dat ze er niks aan kunnen doen en dat het is misgegaan omdat het systeem eruit lag. Het spijt me zeer, maar de dame zou het er op het briefje bijschrijven. Volgens mij het je hier geen CRM-systeem voor nodig en verloopt e-mail via een online databank met back-up. Als een dergelijke overeenkomst niet eens nageleefd kan worden, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik deze zaak mijn waardevolle spullen nooit meer toevertrouw. In mijn ogen, lever je dan alles behalve service en kwaliteit als juwelier zijnde!

    Krijg oorbellen niet mee voor de prijs die erop staat

    Siebel Eindhoven centrum. Ik kwam voor oorbellen van 134 euro op internet. Die waren niet op voorraad. Okay, dat kan gebeuren. Ik zag andere oorbellen voor 158 euro in de vitrine (zwart plaatje met witte cijfers 158). Even pinnen buiten de winkel, want mijn vrouw krijgt het voor haar verjaardag en mag natuurlijk niet zien waar ik iets heb gekocht. Ik kom terug in de winkel, leg het geld neer. Oorbellen scan bij de kassa; 176 euro. Ik krijg ze niet mee voor de prijs op het prijskaartje. De regiomanager wordt gebeld achterin de winkel. Helaas de prijs is 176 euro zoals de scan van de kassa vermeld en niet de 158 euro zoals vermeld op het prijskaartje. Ik zeg nog tegen de winkelmedewerker: "ik wil de prijs betalen wat op het prijskaartje staat. Waarom krijg ik het niet mee?" Reactie medewerker: "ik kan hier niets aan doen. Een andere medewerker heeft die fout gemaakt" De regiomanager geeft geen akkoord om de oorbellen voor 158 euro mee te geven". Ik vraag nog of ik de regiomanager mag spreken. Nee, mag niet. Ik sta nog voor de deuropening; 'laten jullie mij als klant nu gaan terwijl ik de prijs wil betalen die op het prijskaartje stond". ja ze lieten mij gaan en dus deze reactie plaatsen. De klant is geen koning bij Siebel. Nooit geen Siebel meer.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice

    ZEER slechte service

    Mijn partner kocht in april een verlovingsring om mij ten huweijk te kunnen vragen in New-York, een ring gekocht bij siebel niet in de juiste maat maar deze zou besteld worden in de juiste maat zodat hij toch een ring had om mee te nemen voor het aanzoek, de ring zou in de juiste maat aanwezig zijn op de datum van terugkomt, hierom zijn wij direct van de luchthaven naar siebel den bosch gegaan om de ring op te halen. Hier bleek dat de ring helemaal niet in een kleinere maat was besteld...... geen excuses van siebel zijn kant. ze zouden de ring in een kleine maat alsnog gaan bestellen, wat bleek nou... die was niet leverbaar in deze maat.... nu moest de grotere ring vermaakt worden alleen de vraag was of die uberhaupt mogelijk was, dit was pas duidelijk als ze de ring bij de goudsmit hadden dus moesten wij de ring opsturen zonder de garantie te hebben of die kleiner gemaakt kon worden. wij moesten de ring achterlaten en dit kon 2 weken duren.als siebel in die tijd failliet zou gaan zouden wij en het geld kwijt zijn en de ring... daardoor wilden wij eerst het geld terug de ring laten vermaken en dan weer opnieuw kopen, dit was niet mogelijk. een andere oplossing zoals een ring uit de collectie kleiner laten maken en onze ring inleveren als die gemaakt was was ook niet mogelijk, wij moesten het vertrouwen maar hebben dat de ring gemaakt werd en siebel niet failliet zou gaan, dit was onze enige keus.... uiteindelijk is de ring gemaakt, nu maanden later is er al 1 steentje uit, terwijl de ring niet eens dagelijks word gedragen! zojuist gebeld met siebel den bosch, uiteraard moet de ring opgestuurd worden zonder de garantie dat het onder de garantie valt, dit is pas duidelijk als de ring onder de loep is geweest, dus eerst moet ik de ring opsturen dan pas blijkt of ik ervoor moet betalen ja of nee. Siebel den bosch geeft aan dat wij het vertrouwen moeten hebben dat dit goedkomt, helaas is dit vertrouwen allang geschonden. Nu zit ik met een ring die al verkleind is en waar een steentje uit is..... Er is nooit en te nimmer iemand geweest die dan ook oprecht zijn medeleven toonde en of excuus heeft gemaakt.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

Bezoek Siebel Juweliers

Schrijf je eigen review