Als toonaangevende juwelier biedt Schaap en Citroen een uitgebreide collectie juwelen en horloges van wereldfaam. Prestigieuze horlogemerken als Rolex, Patek Philippe, Hublot, Cartier, Officine Panerai, Omega, Breitling en Jaeger-LeCoultre maken deel uit van het indrukwekkende aanbod.
Daarnaast is er een keur aan exclusieve juwelenmerken te bezichtigen; van klassieke collecties als Chopard tot aan het meer moderne design van Italiaanse topmerken als Pomellato en Oromalia. Hiernaast heeft Schaap en Citroen natuurlijk haar eigen Highlights Collectie, met ontwerpen die onder eigen signatuur zijn vervaardigd.
Juweliers
Begin oktober een Longines herenhorloge uitgezocht als verjaardagscadeau. Het zetten van de inscriptie zou kosteloos zijn en zo'n 3 weken vergen. Na 4 weken konden we het horloge afhalen. Bleek echter 'ongerepareerd retour' te zijn gekomen. Logisch voor een horloge dat nog in de verpakking zit. Foutje bij de routering en er zat wel een nota bij van eur 75 - opnieuw maar naar de graveur, dit keer rechtstreeks gebracht door een medewerker. Na twee weken toch maar weer nagevraagd en men zou ons informeren. Al met al zijn we nu bijna 2 maanden verder en hebben we het reeds betaalde horloge nog niet. Schaap & Citroen heeft kennelijk een groot probleem met de interne processen en de klantenservice is uiterst schraal. 'We hebben o.a. last van Corona' komt langs als excuus. Buitengewoon jammer. Ik adviseer vooral om uw luxe aankopen elders te doen.
Sterke punten Mooi assortiment, nette ontvangst.
Zwakke punten Interne processen traag en niet inzichtelijk voor medewerkers; client services slecht.
Schaap en Citroen Maastricht.
Wanneer je geen maatpak draagt of een dure merktas hebt zullen ze proberen je uit hun winkel weg te kijken. Zelfs de jongste medewerkers zijn arrogant. Absoluut de meest slecht ervaring wat betreft de aankoop van een Rolex.
Afhandeling probleem van opgestuurd horloge (niet bij Schaap en Citroën gekocht, wel door hen opgestuurd) met de fabriek in Zwitserland heeft erg lang geduurd. Maar de afhandeling van deze perikelen van een dus niet bij hen gekocht artikel was in één woord, geweldig.
Wilde Patek Aquanaut inruilen op vintage Rolex Explorer II. Telefoon werd niet opgenomen, dus bericht met uitgebreide informatie gestuurd. Veel te laat 1e E-mail ontvangen, vol spelfouten en niet reagerend op mijn (inruil)verzoek. Op mijn reactie werd weer erg laat gereageerd met een aanbod waar S&C al van wist dat het aanbod dusdanig was dat ik hiermee niet akkoord zou gaan (en ja, het was echt schandalig). Bij wederom bellen geen reactie, dus voor 3e keer in de pen geklommen .... u raadt het al ... nooit meer iets gehoord! S&C in de vintage klokken .... zou er lekker mee stoppen!
Sterke punten Helaas geen
Zwakke punten Traag, arrogant, onrealistisch, niet professioneel
Wilde 2 Rolexen bestellen afgelopen week bij schaap & Citroen in Amsterdam ( Rolex )
Kreeg via de chat een bericht dat deze niet leverbaar zijn en niet besteld kunnen worden vanwege de vele aanvragen en gestaakte leveringen van uit Rolex ... ik wist even niet wat ik moest zeggen . Reactie op mijn mail heb ik ook niet gehad tot nu toe .
Super slecht dus Ze hadden ook kunnen zeggen u kunt ze bestellen maar hebben geen idee wanneer ze komen of iets dergelijks.
Een horloge online gekocht, en deze kon dezelfde dag in overleg met de klant geleverd worden aan huis. I.v.b met Corona was het helaas niet mogelijkheid om het binnen af te handelen. Maar onlangs alle maatregelen waren beide medewerkers goed voorbereid, en heeft de overdracht goed plaatsgevonden. Als kleinigheidje kreeg ik een fles champagne van ze, maar helaas heb ik deze terug meegegeven i.v.b met het niet nuttigen van alcohol. De volgende dag heb ik ze telefonisch benaderd i.v.b met wat aanpassingen. Ik kon hier de volgende dag voor langskomen op afspraak. Goede service, snelle afhandeling en de klantvriendelijkheid was goed.
Slechtste juwelier ooit
Wil je meerdere rolexen kopen, zeggen ze dat ze niks kunnen leveren of bestellen.
Ben na Duitsland gegaan 👍🏼
Is trouwens nog goedkoper ook nog
Ik ben binnen gegaan om te kijken naar een Cartier Santos staal. De dame in kwestie haalde het horloge om te passen. Ik had tevens het idee dat ze er niet met de aandacht bij was. TIjdens het passen vroeg ik of hun ook occassoins hadden. Op dat moment vroeg een mannelijke collega of hij de doos erbij moest halen zodat ik ook de leren band kon zien. Zegt de verkoopster die ons hielp op een zeer misselijk en denigrerend toontje. Nee, deze meneer wilt een occassion, maar op zo’n arrogante manier. Alsof ik een of andere klaploper was. Dit was de eerste en zeker de laatste keer. Wat een arrogantie... bah.
Sterke punten Geen idee, niet achter gekomen.
Zwakke punten Bijzondere arrogante verkoopster die misschien weer eens een training moet volgen.
Ik zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Ik ben al jaren op zoek naar een sub date of een hulk elke keer bel ik en ga ik langs ik sta zelfs al 15 maanden op de wachtlijst kom maar niet in aanmerking maar tussen door krijgen mensen dat klokje wel en verkopen het voor de dubbele prijs vriendjespolitiek gaat allemaal via de achterdeur naar vrienden en kennissen ze houden klanten voor de gek er word niks gedaan met die wachtlijst in de p c hoofdstraat amsterdam
Ik ben al jaren op zoek naar een sub date of een hulk elke keer bel ik en ga ik langs ik sta zelfs al 15 maanden op de wachtlijst kom maar niet in aanmerking maar tussen door krijgen mensen dat klokje wel en verkopen het voor de dubbele prijs vriendjespolitiek gaat allemaal via de achterdeur naar vrienden en kennissen ze houden klanten voor de gek er word niks gedaan met die wachtlijst in de p c hoofdstraat amsterdam
Bij Schaap en Citroën op zoek naar een mooie parel aan een witgouden ketting. Op dat moment niet de juiste gevonden, de aardige mevrouw hielp ons voortreffelijk. De “manager” vertelde ons dat zij al te veel voor ons had gedaan. We werden naar de uitgang begeleid. Mevrouw zou mij dinsdag bellen voor een afspraak met de goudsmid. Nooit meer iets gehoord, helaas. Tegemoettreding door de manager: arrogant en oordelend. Ik kom er niet meer, koop mijn parels wel elders.
verjaardagscadeau laat lang op zich wachten
Begin oktober een Longines herenhorloge uitgezocht als verjaardagscadeau. Het zetten van de inscriptie zou kosteloos zijn en zo'n 3 weken vergen. Na 4 weken konden we het horloge afhalen. Bleek echter 'ongerepareerd retour' te zijn gekomen. Logisch voor een horloge dat nog in de verpakking zit. Foutje bij de routering en er zat wel een nota bij van eur 75 - opnieuw maar naar de graveur, dit keer rechtstreeks gebracht door een medewerker. Na twee weken toch maar weer nagevraagd en men zou ons informeren. Al met al zijn we nu bijna 2 maanden verder en hebben we het reeds betaalde horloge nog niet. Schaap & Citroen heeft kennelijk een groot probleem met de interne processen en de klantenservice is uiterst schraal. 'We hebben o.a. last van Corona' komt langs als excuus. Buitengewoon jammer. Ik adviseer vooral om uw luxe aankopen elders te doen.
Sterke punten
Mooi assortiment, nette ontvangst.
Zwakke punten
Interne processen traag en niet inzichtelijk voor medewerkers; client services slecht.
Arrogant
Schaap en Citroen Maastricht.
Wanneer je geen maatpak draagt of een dure merktas hebt zullen ze proberen je uit hun winkel weg te kijken. Zelfs de jongste medewerkers zijn arrogant. Absoluut de meest slecht ervaring wat betreft de aankoop van een Rolex.
Uitermate tevreden over afhandeling serviceafdelung
Afhandeling probleem van opgestuurd horloge (niet bij Schaap en Citroën gekocht, wel door hen opgestuurd) met de fabriek in Zwitserland heeft erg lang geduurd. Maar de afhandeling van deze perikelen van een dus niet bij hen gekocht artikel was in één woord, geweldig.
Sterke punten
Zeer betrokken service-afdeling.
Arrogant....
Wilde Patek Aquanaut inruilen op vintage Rolex Explorer II. Telefoon werd niet opgenomen, dus bericht met uitgebreide informatie gestuurd. Veel te laat 1e E-mail ontvangen, vol spelfouten en niet reagerend op mijn (inruil)verzoek. Op mijn reactie werd weer erg laat gereageerd met een aanbod waar S&C al van wist dat het aanbod dusdanig was dat ik hiermee niet akkoord zou gaan (en ja, het was echt schandalig). Bij wederom bellen geen reactie, dus voor 3e keer in de pen geklommen .... u raadt het al ... nooit meer iets gehoord! S&C in de vintage klokken .... zou er lekker mee stoppen!
Sterke punten
Helaas geen
Zwakke punten
Traag, arrogant, onrealistisch, niet professioneel
Alles slecht
Wilde 2 Rolexen bestellen afgelopen week bij schaap & Citroen in Amsterdam ( Rolex )
Kreeg via de chat een bericht dat deze niet leverbaar zijn en niet besteld kunnen worden vanwege de vele aanvragen en gestaakte leveringen van uit Rolex ... ik wist even niet wat ik moest zeggen . Reactie op mijn mail heb ik ook niet gehad tot nu toe .
Super slecht dus Ze hadden ook kunnen zeggen u kunt ze bestellen maar hebben geen idee wanneer ze komen of iets dergelijks.
Klantvriendelijk, goede afhandeling en service
Een horloge online gekocht, en deze kon dezelfde dag in overleg met de klant geleverd worden aan huis. I.v.b met Corona was het helaas niet mogelijkheid om het binnen af te handelen. Maar onlangs alle maatregelen waren beide medewerkers goed voorbereid, en heeft de overdracht goed plaatsgevonden. Als kleinigheidje kreeg ik een fles champagne van ze, maar helaas heb ik deze terug meegegeven i.v.b met het niet nuttigen van alcohol. De volgende dag heb ik ze telefonisch benaderd i.v.b met wat aanpassingen. Ik kon hier de volgende dag voor langskomen op afspraak. Goede service, snelle afhandeling en de klantvriendelijkheid was goed.
Sterke punten
Klantvriendelijkheid
Zwakke punten
Champagne :(
Koop hier nooit iets
Slechtste juwelier ooit
Wil je meerdere rolexen kopen, zeggen ze dat ze niks kunnen leveren of bestellen.
Ben na Duitsland gegaan 👍🏼
Is trouwens nog goedkoper ook nog
Sterke punten
Touwtjes in handen
Zwakke punten
Geen Rolex verkopen
Bezoek winkel Maastricht
Ik ben binnen gegaan om te kijken naar een Cartier Santos staal. De dame in kwestie haalde het horloge om te passen. Ik had tevens het idee dat ze er niet met de aandacht bij was. TIjdens het passen vroeg ik of hun ook occassoins hadden. Op dat moment vroeg een mannelijke collega of hij de doos erbij moest halen zodat ik ook de leren band kon zien. Zegt de verkoopster die ons hielp op een zeer misselijk en denigrerend toontje. Nee, deze meneer wilt een occassion, maar op zo’n arrogante manier. Alsof ik een of andere klaploper was. Dit was de eerste en zeker de laatste keer. Wat een arrogantie... bah.
Sterke punten
Geen idee, niet achter gekomen.
Zwakke punten
Bijzondere arrogante verkoopster die misschien weer eens een training moet volgen.
SC geeft niets om normale consument.
Ik zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
SC geeft niets om normale consument.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
S&C geeft niets om normale consument.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
S&C geeft niets om normale consument, doet alleen zaken met louche handelaren
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
geen garantie
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Zwakke punten
Geen garantie
geen garantie
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Zwakke punten
Geen garantie
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Oplichters leugenaars
Ik ben al jaren op zoek naar een sub date of een hulk elke keer bel ik en ga ik langs ik sta zelfs al 15 maanden op de wachtlijst kom maar niet in aanmerking maar tussen door krijgen mensen dat klokje wel en verkopen het voor de dubbele prijs vriendjespolitiek gaat allemaal via de achterdeur naar vrienden en kennissen ze houden klanten voor de gek er word niks gedaan met die wachtlijst in de p c hoofdstraat amsterdam
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Houden klanten voor de gek
Oplichters leugenaars
Ik ben al jaren op zoek naar een sub date of een hulk elke keer bel ik en ga ik langs ik sta zelfs al 15 maanden op de wachtlijst kom maar niet in aanmerking maar tussen door krijgen mensen dat klokje wel en verkopen het voor de dubbele prijs vriendjespolitiek gaat allemaal via de achterdeur naar vrienden en kennissen ze houden klanten voor de gek er word niks gedaan met die wachtlijst in de p c hoofdstraat amsterdam
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Houden klanten voor de gek
Afgeserveerd als klant
Bij Schaap en Citroën op zoek naar een mooie parel aan een witgouden ketting. Op dat moment niet de juiste gevonden, de aardige mevrouw hielp ons voortreffelijk. De “manager” vertelde ons dat zij al te veel voor ons had gedaan. We werden naar de uitgang begeleid. Mevrouw zou mij dinsdag bellen voor een afspraak met de goudsmid. Nooit meer iets gehoord, helaas. Tegemoettreding door de manager: arrogant en oordelend. Ik kom er niet meer, koop mijn parels wel elders.
Sterke punten
Aardige, klantvriendelijke medewerker
Zwakke punten
Zie boven