Als toonaangevende juwelier biedt Schaap en Citroen een uitgebreide collectie juwelen en horloges van wereldfaam. Prestigieuze horlogemerken als Rolex, Patek Philippe, Hublot, Cartier, Officine Panerai, Omega, Breitling en Jaeger-LeCoultre maken deel uit van het indrukwekkende aanbod.
Daarnaast is er een keur aan exclusieve juwelenmerken te bezichtigen; van klassieke collecties als Chopard tot aan het meer moderne design van Italiaanse topmerken als Pomellato en Oromalia. Hiernaast heeft Schaap en Citroen natuurlijk haar eigen Highlights Collectie, met ontwerpen die onder eigen signatuur zijn vervaardigd.
Juweliers
In de winkel ging het prima en heel vriendelijk. Na de aankoop werd het heel droevig. Wegens priveomstandigheden wilde ik mijn aankoop de volgende dag retourneren, maar dat was alleen mogelijk als ik er â�ì3.500 bij in zou schieten. Ronduit belachelijk!<br />
<br />
Aanpassing na een week:<br />
Na een klachtenmail hebben ze het uiteindelijk toch keurig opgelost en mocht het horloge terug! Dat is dan toch nog goed afgelopen!
Een âwishâ gedaan voor Rolex maar ondertussen verkopen ze het zelfde model âunworn 2022â op de grijze markt.
Ik heb bewijzen. Ik vraag ene Sander Hoogendorp om de eigenaar te willen spreken van SC, tot tevergeefs heb ik niets van de eigenaar gehoord maar de eigenaar geeft wel commentaar op andere revieuws. Het is nu1 maand geleden dat ik een revieuw schreef. Dus dan is ie ook op de hoogte.
Ohja, de zogenaamde www.montro.com is maar een onderdeel. Die is eigenlijk niet te vinden op de grijze markt. Ze werken met andere account-namen op de grijze markt om mensen op verschillende benen willen zetten. Zo van :â wij doen het zoals het hoort, we doen het zoals Rolex het zegt via montro.comâ maar ondertussen verkopen ze nieuw- ongedragen horloges op andere domein namen. Dat is de reden dat men geen order kan doen. Als je een âwensâ doet bij ze dan maak je ze wakker en gaan ze het zelf verkopen wat eigenlijk voor de wenser is bedoeld. Ze verkopen in de winkel soms horloges waarbij mijn kontgat zelf groter is denk ik â26mm Datejustâ. Niemand wilt ze kopen. Ze hebben ook juweliers zaken waar ze de horloges verkopen zoals Burger juwelier in Maastricht. Daar zijn 100x meer horloges te bevinden dan bij een zogenaamde retail. Ze gunnen niemand, alleen misgunnen.
De vieuwers mogen zelf het juiste woord invullen over Schaap Citroën.
Did a âwishâ a couple months ago for Rolex but meanwhile they are selling the same model âunworn 2022â on the grey markt. I have prove. The owner is on the height about this, because he gives comments to another reviews and itâs now 1 month ago!!!! The website montro.com is a part of them. On the real grey months, itâs not exists that domain name. Theyâre using another domain multiple names, yes multiple! To people put on the wrong legs. So from:âWeâre doing it on the Rolex way through montro.com.â They are selling new unworn watches on the grey market on another domain names outside Montro.com. Thatâs why nobody canât do an order. And if you do a wish than you make them woke up and are selling the watch whatâs suppose to be for the wisher . They are selling sometimes â26mm. Because nobody wants buy that. I think mine asshole is bigger than that model. Schaap Citroën manage another jewellers, for example the jeweller Burger in Maastricht. There are 100x more watches than a normal retailer. And Schaap Citroen haves more and more. They donât favor anyone , they begrudge.
The vieuwers can fill the right word about Schaap Citroën
Mijn vrouw had een droom en dat was een Rolex om haar pols de datejust 31mm met champagne plaat en diamanten en goud/oystersteel, uiteraard op Rolex.com haar configuratie gemaakt.
Op naar De Rolexstore in Rotterdam, we hadden vakantie dus alle tijd om een mooie uit te zoeken en te bestellen.
Aangekomen in de Rolexstore eerst een uitbrander gekregen van de beveiligster die op een indringende toon zei "u moet van de deur afblijven meneer, die gaat automatisch open"!
Oke,oke rustig aan hoor mevrouw, dat staat nergens....
De ontvangst van een wat oudere dame ging goed en netjes, behalve dat ze even onze kleding scande bij binnenkomst, van boven naar beneden....(dat had ik gelijk in de gaten), maar dat geheel terzijde.
Plaats genomen, en wat modellen bekeken en merkte dat mevrouw erg ongeïnteresseerd over kwam, gelukkig hadden we ons goed voorbereid, en wisten al het een en het ander over de mogelijkheden.
Het model wat mijn vrouw graag wilde hebben hadden ze op het moment niet, wel in een filiaal, gezien wij toch vakantie hadden wilde ze dat wel voor ons over laten komen, erg vriendelijk overigens.
Graag was het antwoord van mijn vrouw, en spraken af dat we gebeld werden als hij binnen was.
U raad het al...nooit meer wat van gehoord, dat gaf zo een raar gevoel dat mijn vrouw er ook een beetje klaar mee was, dat je voor dik 12k een horloge komt kopen en zo behandeld wordt. Afin,
we verlieten de winkel met het geld nog in de zak en een raar gevoel, vooral mijn vrouw.
Voor haar hoefde het niet meer, dan maar weer een Breitling. Is dit nu een premium winkel? Bij Nespresso wordt je beter geholpen.
Een jaar later begon het toch weer een beetje te kriebelen en via een collega van mij met de zelfde ervaring in Rotterdam op zijn advies maar eens een afspraak in Amsterdam gemaakt, bij Damiaan van Dijk. Hij had zijn Rolex bij hem besteld en was prima geholpen.
Wij er naar toe en inderdaad, keurig geholpen door Damiaan en haar keuze kunnen maken en een prachtige Rolex voor mijn vrouw besteld.
Alleen 6 maanden levertijd, nou dat had ik inmiddels begrepen, en was geen probleem.
Ook de communicatie met Damiaan tijdens het informeren van de levering verliep uitstekend en soepel, net zo vriendelijk en professioneel als bij de aankoop.
(behalve een keer dat ik na 6 maanden naar de Rolexstore in Adam belde en vroeg naar de bestel status, toen kon de persoon (niet Damiaan) zonder mijn naam en type klokje te vragen al gelijk zeggen nee hoor die is er nog niet, kan nog maanden duren)â¦heel apart.
Kortom na 8 maanden het horloge was binnen, en we konden de volgende dag hem al komen ophalen, helaas niet bij Damiaan, maar bij zijn collega Emile Vis, Keurige ontvangst, en een zeer prettig persoon, een echte gastheer, ik mocht zelfs een Rolex Submariner passen, maar helaas niet kopen....
Vertelde uitgebreid over het horloge en legde alles haarfijn uit, ja daar krijg je echt een premium gevoel van, flesje champagne erbij erg leuk.
Mijn vrouw blij, ik blij.
Beste Schaap & Citroen, deze 2 kerels zijn vakmensen! koester die, het zijn dit soort enthousiaste gastheren die je winkel maken, of brekenâ¦.Er komt een tijd je je klant broodnodig hebt.
Sterke punten Ze hebben personeel die het snappen dat ze in een Rolex store werken.
Zwakke punten Ze hebben ook personeel die het niet snappen dat ze in een Rolex store werken.
Super geholpen door dhr van Osch & zijn collega Sam . Zeer klantgericht , oprecht moeite doen om mee te denken en de aankoop van een item tot een feestje te maken .
Sterke punten Klantgericht , eerlijk advies , relatiemanagement en aftersales . Service op maat bij reparaties en meedenken met klant .
Begin oktober een Longines herenhorloge uitgezocht als verjaardagscadeau. Het zetten van de inscriptie zou kosteloos zijn en zo'n 3 weken vergen. Na 4 weken konden we het horloge afhalen. Bleek echter 'ongerepareerd retour' te zijn gekomen. Logisch voor een horloge dat nog in de verpakking zit. Foutje bij de routering en er zat wel een nota bij van eur 75 - opnieuw maar naar de graveur, dit keer rechtstreeks gebracht door een medewerker. Na twee weken toch maar weer nagevraagd en men zou ons informeren. Al met al zijn we nu bijna 2 maanden verder en hebben we het reeds betaalde horloge nog niet. Schaap & Citroen heeft kennelijk een groot probleem met de interne processen en de klantenservice is uiterst schraal. 'We hebben o.a. last van Corona' komt langs als excuus. Buitengewoon jammer. Ik adviseer vooral om uw luxe aankopen elders te doen.
Sterke punten Mooi assortiment, nette ontvangst.
Zwakke punten Interne processen traag en niet inzichtelijk voor medewerkers; client services slecht.
Wanneer je geen maatpak draagt of een dure merktas hebt zullen ze proberen je uit hun winkel weg te kijken. Zelfs de jongste medewerkers zijn arrogant. Absoluut de meest slecht ervaring wat betreft de aankoop van een Rolex.
Wilde Patek Aquanaut inruilen op vintage Rolex Explorer II. Telefoon werd niet opgenomen, dus bericht met uitgebreide informatie gestuurd. Veel te laat 1e E-mail ontvangen, vol spelfouten en niet reagerend op mijn (inruil)verzoek. Op mijn reactie werd weer erg laat gereageerd met een aanbod waar S&C al van wist dat het aanbod dusdanig was dat ik hiermee niet akkoord zou gaan (en ja, het was echt schandalig). Bij wederom bellen geen reactie, dus voor 3e keer in de pen geklommen .... u raadt het al ... nooit meer iets gehoord! S&C in de vintage klokken .... zou er lekker mee stoppen!
Sterke punten Helaas geen
Zwakke punten Traag, arrogant, onrealistisch, niet professioneel
Wilde 2 Rolexen bestellen afgelopen week bij schaap & Citroen in Amsterdam ( Rolex )
Kreeg via de chat een bericht dat deze niet leverbaar zijn en niet besteld kunnen worden vanwege de vele aanvragen en gestaakte leveringen van uit Rolex ... ik wist even niet wat ik moest zeggen . Reactie op mijn mail heb ik ook niet gehad tot nu toe .
Super slecht dus Ze hadden ook kunnen zeggen u kunt ze bestellen maar hebben geen idee wanneer ze komen of iets dergelijks.
Een horloge online gekocht, en deze kon dezelfde dag in overleg met de klant geleverd worden aan huis. I.v.b met Corona was het helaas niet mogelijkheid om het binnen af te handelen. Maar onlangs alle maatregelen waren beide medewerkers goed voorbereid, en heeft de overdracht goed plaatsgevonden. Als kleinigheidje kreeg ik een fles champagne van ze, maar helaas heb ik deze terug meegegeven i.v.b met het niet nuttigen van alcohol. De volgende dag heb ik ze telefonisch benaderd i.v.b met wat aanpassingen. Ik kon hier de volgende dag voor langskomen op afspraak. Goede service, snelle afhandeling en de klantvriendelijkheid was goed.
Ik ben binnen gegaan om te kijken naar een Cartier Santos staal. De dame in kwestie haalde het horloge om te passen. Ik had tevens het idee dat ze er niet met de aandacht bij was. TIjdens het passen vroeg ik of hun ook occassoins hadden. Op dat moment vroeg een mannelijke collega of hij de doos erbij moest halen zodat ik ook de leren band kon zien. Zegt de verkoopster die ons hielp op een zeer misselijk en denigrerend toontje. Nee, deze meneer wilt een occassion, maar op zoân arrogante manier. Alsof ik een of andere klaploper was. Dit was de eerste en zeker de laatste keer. Wat een arrogantie... bah.
Sterke punten Geen idee, niet achter gekomen.
Zwakke punten Bijzondere arrogante verkoopster die misschien weer eens een training moet volgen.
Ik zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo\\\'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Hele slechte dienstverlening
In de winkel ging het prima en heel vriendelijk. Na de aankoop werd het heel droevig. Wegens priveomstandigheden wilde ik mijn aankoop de volgende dag retourneren, maar dat was alleen mogelijk als ik er â�ì3.500 bij in zou schieten. Ronduit belachelijk!<br />
<br />
Aanpassing na een week:<br />
Na een klachtenmail hebben ze het uiteindelijk toch keurig opgelost en mocht het horloge terug! Dat is dan toch nog goed afgelopen!
De Doofpot
Een âwishâ gedaan voor Rolex maar ondertussen verkopen ze het zelfde model âunworn 2022â op de grijze markt.
Ik heb bewijzen. Ik vraag ene Sander Hoogendorp om de eigenaar te willen spreken van SC, tot tevergeefs heb ik niets van de eigenaar gehoord maar de eigenaar geeft wel commentaar op andere revieuws. Het is nu1 maand geleden dat ik een revieuw schreef. Dus dan is ie ook op de hoogte.
Ohja, de zogenaamde www.montro.com is maar een onderdeel. Die is eigenlijk niet te vinden op de grijze markt. Ze werken met andere account-namen op de grijze markt om mensen op verschillende benen willen zetten. Zo van :â wij doen het zoals het hoort, we doen het zoals Rolex het zegt via montro.comâ maar ondertussen verkopen ze nieuw- ongedragen horloges op andere domein namen. Dat is de reden dat men geen order kan doen. Als je een âwensâ doet bij ze dan maak je ze wakker en gaan ze het zelf verkopen wat eigenlijk voor de wenser is bedoeld. Ze verkopen in de winkel soms horloges waarbij mijn kontgat zelf groter is denk ik â26mm Datejustâ. Niemand wilt ze kopen. Ze hebben ook juweliers zaken waar ze de horloges verkopen zoals Burger juwelier in Maastricht. Daar zijn 100x meer horloges te bevinden dan bij een zogenaamde retail. Ze gunnen niemand, alleen misgunnen.
De vieuwers mogen zelf het juiste woord invullen over Schaap Citroën.
Did a âwishâ a couple months ago for Rolex but meanwhile they are selling the same model âunworn 2022â on the grey markt. I have prove. The owner is on the height about this, because he gives comments to another reviews and itâs now 1 month ago!!!! The website montro.com is a part of them. On the real grey months, itâs not exists that domain name. Theyâre using another domain multiple names, yes multiple! To people put on the wrong legs. So from:âWeâre doing it on the Rolex way through montro.com.â They are selling new unworn watches on the grey market on another domain names outside Montro.com. Thatâs why nobody canât do an order. And if you do a wish than you make them woke up and are selling the watch whatâs suppose to be for the wisher . They are selling sometimes â26mm. Because nobody wants buy that. I think mine asshole is bigger than that model. Schaap Citroën manage another jewellers, for example the jeweller Burger in Maastricht. There are 100x more watches than a normal retailer. And Schaap Citroen haves more and more. They donât favor anyone , they begrudge.
The vieuwers can fill the right word about Schaap Citroën
Sterke punten
Alles in eigen zak steken
Zwakke punten
Dat ze consumenten blij maken
Rolex datejust kopen
Mijn vrouw had een droom en dat was een Rolex om haar pols de datejust 31mm met champagne plaat en diamanten en goud/oystersteel, uiteraard op Rolex.com haar configuratie gemaakt.
Op naar De Rolexstore in Rotterdam, we hadden vakantie dus alle tijd om een mooie uit te zoeken en te bestellen.
Aangekomen in de Rolexstore eerst een uitbrander gekregen van de beveiligster die op een indringende toon zei "u moet van de deur afblijven meneer, die gaat automatisch open"!
Oke,oke rustig aan hoor mevrouw, dat staat nergens....
De ontvangst van een wat oudere dame ging goed en netjes, behalve dat ze even onze kleding scande bij binnenkomst, van boven naar beneden....(dat had ik gelijk in de gaten), maar dat geheel terzijde.
Plaats genomen, en wat modellen bekeken en merkte dat mevrouw erg ongeïnteresseerd over kwam, gelukkig hadden we ons goed voorbereid, en wisten al het een en het ander over de mogelijkheden.
Het model wat mijn vrouw graag wilde hebben hadden ze op het moment niet, wel in een filiaal, gezien wij toch vakantie hadden wilde ze dat wel voor ons over laten komen, erg vriendelijk overigens.
Graag was het antwoord van mijn vrouw, en spraken af dat we gebeld werden als hij binnen was.
U raad het al...nooit meer wat van gehoord, dat gaf zo een raar gevoel dat mijn vrouw er ook een beetje klaar mee was, dat je voor dik 12k een horloge komt kopen en zo behandeld wordt. Afin,
we verlieten de winkel met het geld nog in de zak en een raar gevoel, vooral mijn vrouw.
Voor haar hoefde het niet meer, dan maar weer een Breitling. Is dit nu een premium winkel? Bij Nespresso wordt je beter geholpen.
Een jaar later begon het toch weer een beetje te kriebelen en via een collega van mij met de zelfde ervaring in Rotterdam op zijn advies maar eens een afspraak in Amsterdam gemaakt, bij Damiaan van Dijk. Hij had zijn Rolex bij hem besteld en was prima geholpen.
Wij er naar toe en inderdaad, keurig geholpen door Damiaan en haar keuze kunnen maken en een prachtige Rolex voor mijn vrouw besteld.
Alleen 6 maanden levertijd, nou dat had ik inmiddels begrepen, en was geen probleem.
Ook de communicatie met Damiaan tijdens het informeren van de levering verliep uitstekend en soepel, net zo vriendelijk en professioneel als bij de aankoop.
(behalve een keer dat ik na 6 maanden naar de Rolexstore in Adam belde en vroeg naar de bestel status, toen kon de persoon (niet Damiaan) zonder mijn naam en type klokje te vragen al gelijk zeggen nee hoor die is er nog niet, kan nog maanden duren)â¦heel apart.
Kortom na 8 maanden het horloge was binnen, en we konden de volgende dag hem al komen ophalen, helaas niet bij Damiaan, maar bij zijn collega Emile Vis, Keurige ontvangst, en een zeer prettig persoon, een echte gastheer, ik mocht zelfs een Rolex Submariner passen, maar helaas niet kopen....
Vertelde uitgebreid over het horloge en legde alles haarfijn uit, ja daar krijg je echt een premium gevoel van, flesje champagne erbij erg leuk.
Mijn vrouw blij, ik blij.
Beste Schaap & Citroen, deze 2 kerels zijn vakmensen! koester die, het zijn dit soort enthousiaste gastheren die je winkel maken, of brekenâ¦.Er komt een tijd je je klant broodnodig hebt.
Sterke punten
Ze hebben personeel die het snappen dat ze in een Rolex store werken.
Zwakke punten
Ze hebben ook personeel die het niet snappen dat ze in een Rolex store werken.
Filiaal Maastricht
Super geholpen door dhr van Osch & zijn collega Sam . Zeer klantgericht , oprecht moeite doen om mee te denken en de aankoop van een item tot een feestje te maken .
Sterke punten
Klantgericht , eerlijk advies , relatiemanagement en aftersales . Service op maat bij reparaties en meedenken met klant .
Toewijzing Rolex Explorer Two Tone
Geluksgevoel + realisatie is niet vanzelfsprekend bij één snelle bestelling + toewijzingen van de <br />
Tudor Black Bay zilver 36 mm +<br />
Rolex Explorer Two Tone 36 mm .<br />
Het is één compleet grootte verrassing gerealiseerd cq gegund aan mij door bij aanbevelingswinkel <br />
verkoper Ben Oudendorp , <br />
Schaap & Citroen te Maastricht. <br />
Ben zeer blij + kreeg hierdoor n gelukkig gevoel deze horloges te mogen ontvangen. <br />
<br />
Dankt + met vriendelijke groetend <br />
Frederik
Sterke punten
Goed ontvangen + uitleg gekregen <br />
voor de bestelling van de horloges.
Zwakke punten
Geen
verjaardagscadeau laat lang op zich wachten
Begin oktober een Longines herenhorloge uitgezocht als verjaardagscadeau. Het zetten van de inscriptie zou kosteloos zijn en zo'n 3 weken vergen. Na 4 weken konden we het horloge afhalen. Bleek echter 'ongerepareerd retour' te zijn gekomen. Logisch voor een horloge dat nog in de verpakking zit. Foutje bij de routering en er zat wel een nota bij van eur 75 - opnieuw maar naar de graveur, dit keer rechtstreeks gebracht door een medewerker. Na twee weken toch maar weer nagevraagd en men zou ons informeren. Al met al zijn we nu bijna 2 maanden verder en hebben we het reeds betaalde horloge nog niet. Schaap & Citroen heeft kennelijk een groot probleem met de interne processen en de klantenservice is uiterst schraal. 'We hebben o.a. last van Corona' komt langs als excuus. Buitengewoon jammer. Ik adviseer vooral om uw luxe aankopen elders te doen.
Sterke punten
Mooi assortiment, nette ontvangst.
Zwakke punten
Interne processen traag en niet inzichtelijk voor medewerkers; client services slecht.
Arrogant
Schaap en Citroen Maastricht.
Wanneer je geen maatpak draagt of een dure merktas hebt zullen ze proberen je uit hun winkel weg te kijken. Zelfs de jongste medewerkers zijn arrogant. Absoluut de meest slecht ervaring wat betreft de aankoop van een Rolex.
Uitermate tevreden over afhandeling serviceafdelung
Afhandeling probleem van opgestuurd horloge (niet bij Schaap en Citroën gekocht, wel door hen opgestuurd) met de fabriek in Zwitserland heeft erg lang geduurd. Maar de afhandeling van deze perikelen van een dus niet bij hen gekocht artikel was in één woord, geweldig.
Sterke punten
Zeer betrokken service-afdeling.
Arrogant....
Wilde Patek Aquanaut inruilen op vintage Rolex Explorer II. Telefoon werd niet opgenomen, dus bericht met uitgebreide informatie gestuurd. Veel te laat 1e E-mail ontvangen, vol spelfouten en niet reagerend op mijn (inruil)verzoek. Op mijn reactie werd weer erg laat gereageerd met een aanbod waar S&C al van wist dat het aanbod dusdanig was dat ik hiermee niet akkoord zou gaan (en ja, het was echt schandalig). Bij wederom bellen geen reactie, dus voor 3e keer in de pen geklommen .... u raadt het al ... nooit meer iets gehoord! S&C in de vintage klokken .... zou er lekker mee stoppen!
Sterke punten
Helaas geen
Zwakke punten
Traag, arrogant, onrealistisch, niet professioneel
Alles slecht
Wilde 2 Rolexen bestellen afgelopen week bij schaap & Citroen in Amsterdam ( Rolex )
Kreeg via de chat een bericht dat deze niet leverbaar zijn en niet besteld kunnen worden vanwege de vele aanvragen en gestaakte leveringen van uit Rolex ... ik wist even niet wat ik moest zeggen . Reactie op mijn mail heb ik ook niet gehad tot nu toe .
Super slecht dus Ze hadden ook kunnen zeggen u kunt ze bestellen maar hebben geen idee wanneer ze komen of iets dergelijks.
Klantvriendelijk, goede afhandeling en service
Een horloge online gekocht, en deze kon dezelfde dag in overleg met de klant geleverd worden aan huis. I.v.b met Corona was het helaas niet mogelijkheid om het binnen af te handelen. Maar onlangs alle maatregelen waren beide medewerkers goed voorbereid, en heeft de overdracht goed plaatsgevonden. Als kleinigheidje kreeg ik een fles champagne van ze, maar helaas heb ik deze terug meegegeven i.v.b met het niet nuttigen van alcohol. De volgende dag heb ik ze telefonisch benaderd i.v.b met wat aanpassingen. Ik kon hier de volgende dag voor langskomen op afspraak. Goede service, snelle afhandeling en de klantvriendelijkheid was goed.
Sterke punten
Klantvriendelijkheid
Zwakke punten
Champagne :(
Koop hier nooit iets
Slechtste juwelier ooit
Wil je meerdere rolexen kopen, zeggen ze dat ze niks kunnen leveren of bestellen.
Ben na Duitsland gegaan ðð¼
Is trouwens nog goedkoper ook nog
Sterke punten
Touwtjes in handen
Zwakke punten
Geen Rolex verkopen
Bezoek winkel Maastricht
Ik ben binnen gegaan om te kijken naar een Cartier Santos staal. De dame in kwestie haalde het horloge om te passen. Ik had tevens het idee dat ze er niet met de aandacht bij was. TIjdens het passen vroeg ik of hun ook occassoins hadden. Op dat moment vroeg een mannelijke collega of hij de doos erbij moest halen zodat ik ook de leren band kon zien. Zegt de verkoopster die ons hielp op een zeer misselijk en denigrerend toontje. Nee, deze meneer wilt een occassion, maar op zoân arrogante manier. Alsof ik een of andere klaploper was. Dit was de eerste en zeker de laatste keer. Wat een arrogantie... bah.
Sterke punten
Geen idee, niet achter gekomen.
Zwakke punten
Bijzondere arrogante verkoopster die misschien weer eens een training moet volgen.
SC geeft niets om normale consument.
Ik zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
SC geeft niets om normale consument.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
S&C geeft niets om normale consument.
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
S&C geeft niets om normale consument, doet alleen zaken met louche handelaren
Ook in Rotterdam is S&C de normale consument uit het oog verloren.
In het verleden heb ik wel meer bij Schaap Citroen gekocht (hublot etc.)
Nu zoek al tijden een 116610LV (voor list price uiteraard) voor mijn vader die met pensioen is gegaan.
Ondertussen zegt Schaap Citroen dat er zoveel vraag is dat er geen wachtlijst meer is, en een aanbetaling kan ook niet, het horloge zou namelijk maar mondjesmaat geleverd worden door Rolex.
Ondertussen staat marktplaats en chrono24 vol met horloge's die door Schaap Citroen geleverd zijn van 1 a 2 maanden oud voor soms wel het dubbele van de listprice, S&C verhandeld de populiare rolex modellen dus via de achterdeur aan louche handelaren en laat de normale consument in de kou staan.
geen garantie
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo\\\'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Zwakke punten
Geen garantie
geen garantie
Na aankoop van een alligator lederen band (300 euro) voor mijn IWC brak de passant al na een jaar en de tweede bandhouder ook. Terug gegaan naar de winkel in de PC Hooftstraat, antwoord: dat is normaal, deze bandjes gaan maar een jaar mee.. Belachelijk! En zo minnetjes voor een winkel die zo'n topproduct als IWC vertegenwoordigt.
Zwakke punten
Geen garantie
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.