Als toonaangevende juwelier biedt Schaap en Citroen een uitgebreide collectie juwelen en horloges van wereldfaam. Prestigieuze horlogemerken als Rolex, Patek Philippe, Hublot, Cartier, Officine Panerai, Omega, Breitling en Jaeger-LeCoultre maken deel uit van het indrukwekkende aanbod. Daarnaast is er een keur aan exclusieve juwelenmerken te bezichtigen; van klassieke collecties als Chopard tot aan het meer moderne design van Italiaanse topmerken als Pomellato en Oromalia. Hiernaast heeft Schaap en Citroen natuurlijk haar eigen Highlights Collectie, met ontwerpen die onder eigen signatuur zijn vervaardigd. Juweliers

Schaap en Citroen Reviews

  • Duur Omega horloge (eur3500) gekocht dat al na enige jaren niet blijkt te functioneren; echter net na de garantieperiode van Omega. Schaap Citroen verschuilt zich achter fabrikant. Zeer duur horloge van zogenaamde kwaliteitsleverancier blijkt dus weinig waard te zijn. Service Schaap Citroen zeer matig. Advies niet meer heen gaan: duurkoop is slechtkoop!

    Sterke punten
    NVT

    Zwakke punten
    Schaap Citroen claimt kwaliteit en service te leveren. Als het er echt op aan komt is men niet thuis. Je wordt op een nette manier naar de uitgang geleid. Klanten die een probleem hebben daar hebben ze weinig mee.

    Door Frank op 3 december 2019 Reageer
  • Na in de eerste instantie een beetje teleurgesteld te zijn omdat er een paar dingen niet helemaal naar mijn zin gingen met de reparatie van mijn panerai la bomba azul? Ben ik na een coulance regeling helemaal om. De dame (patricia)die het in behandeling nam heeft mijn negatieve ervaring tot een super positief einde gebracht.
    Chapeu zo zouden alle retailers moeten zijn.
    Ik blijf zeker klant.

    Sterke punten
    Behulpzaam,netjes en een perfecte aftersales.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Panerai op 9 oktober 2019 Reageer
  • 2 weken terug zaterdags bij schaap citroen Utrecht horloge gekocht aangegeven dat deze geschikt moet zijn om mee te zwemmen, de verkoopster nam veel tijd voor ons en onze kleinste dochter was er bij aanwezig welke werd voorzien van limonade. Uiteindelijk horloge uitgezocht, kwam er naar 2 dagen achter toen ik zat te lezen op de site (horloge nog niet gedragen is voor mijn verjaardag welke pas week later dan de koop is) dat deze maar 3 atm is dit is zowel ons zelf als de verkoopster ontschoten door dat we gezellig met elkaar diverse horloges hebben bekeken en dit cruciale punt zijn vergeten. Dinsdags erna gelijk gebeld naar winkel en wordt super vriendelijk behandeld, afspraak voor aanstaande vrijdag gemaakt. Horloge terug gegeven en ander horloge gekocht wat wel aan onze eisen voldoet de verkoopster en het hele team.was ongelooflijk vriendelijk werden zelfs getrakteerd op iets lekkers bij de koffie. Ik wil langs deze weg mijn welgemeende lof uitspreken voor deze vestiging en medewerkers welke hun vak en omgang met mensen echt begrijpen. En kan deze vesting zeker aanraden begrijp dat misschien niet iedereen deze ervaring heeft maar wij zeker wel kom hier zeker terug wanneer wij weer iets willen kopen

    Sterke punten
    Service , klantvriendelijkheid , assortiment

    Zwakke punten
    Geen kunnen vinden

    Door Tevreden kla op 15 juni 2019 Reageer
  • Vandaag SC in Den Haag gegaan om een IWC te kopen. Verkoopster had geen idee waar ik het over had, een Pilot met blauwe wijzerplaat, daar had zij nooitvan gehoord !!! Zij moets dit opzoeken” ik kreeg wel koffie aangeboden. Na 15 min. wachten ben ik maar weggegaan daar deze verkoopster nog steeds aan het kijken was of het gevraagde model aanwezig. Vreselijk, mij zien ze daar niet meer, gelukkig kan ik mijn geld ook elders uitgeven.

    Sterke punten
    Koffie

    Zwakke punten
    Verkoopster met GEEN kennus van zaken

    Door Arthur op 9 maart 2019 Reageer
  • Voor 21e verjaardag van onze zoon bij S&C een mooie Tudor uitgezocht. Hij kreeg een budget van 2000 eu en alles daarboven moest hij zelf betalen. Gekozen voor fysieke winkel met goede dealerreputatie omdat uitgegaan wordt van service, pleZierige aanschafmoment maar ook dat je er vanuit mag gaan dat zij marktconform in prijs zijn. Echter na aanschaf, aan vrienden online laten zien welke het is geworden en tot grote schrik zien dat dit soort koehandel markt is (redelijk naief van ons blijkt). Bij gerenomeerde veilig betalen online shops met garanties etc, 30% goedkoper. Nogmaals wij wij willen retailer graag meer betalen voor extra service etc maar 30% goedkoper is naar consument niet te verantwoorden. Op de tapijtenmarkt weet je dat er onderhandeld wordt maar niet in winkels die zich zo “exclusief” presenteren. Dag erna gebeld met Amsterdam S&C en aangegeven dat we hier wel moeite mee hebben, mede gelet op feit dat wij dus nul korting hebben gekregen op adviesprijs. Vanzelfsprekend ons zelf te verwijten dat wij dit niet zijn aangegaan, waren nl in veronderstelling dat prijsverschil niet dusdanig verschillend zou zijn. Enfin zij geven natuurlijk aan dat zij nooiiit onderhandelen .... en koop is koop. Juridisch helemaal juist en niks tegen in te brengen. Echter nasmaak blijft en voelt niet goed. Zelf voornemens om een nieuwe Rolex te kopen maar wat motiveert mij om zoveel extra te betalen en tegelijkertijd van dealer nergens in beloond te worden? Dat er (ordinair) onderhandeld wordt / of dat je klant iets meegeeft.... wordt nooit gedaan, aldus S&c maar dit is erg ongeloofwaardig..... gelet op de vele reacties uit direkte omgeving. Enfin zoals zoon zegt; wijze les. Eerst nachtje slapen en nog eens goed bedenken wat het je waard is. Ik ben groot voorstander om fysieke winkels te steunen maar als dit soort A merken zulke prijsverschillen veroorzaken, kan je helaas niks anders doen dan simpelweg online shoppen. S&c amsterdam pc hooftstraat houdt voet bij stuk, doen nooit aan onderhandelingen..... en helaas voor zoonlief is 650,- euro teveel betaald op een horloge van 2800 eur. Jammer en drukt wel beetje kadomoment. Groet Catelijn

    Sterke punten
    Mooie brede collectie

    Zwakke punten
    Prijs niet te verantwoorden

    Door Bordens op 15 januari 2019 Reageer
  • Vandaag 28-8-2018 een bezoek gebracht aan Schaap en Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch, dit alles met de intentie om een IWC aan te Schaffen.
    Het volgende gebeurde: wij belden aan en de eerste deur ging open, vervolgens de sluis in.
    Wij wachten tot de 2e deur open zou gaan, om mijn lang verwachtte IWC te kopen, het wachten duurde wel erg lang en na nogmaals op de bel te drukken en aandacht van het personeel te trekken zijn wij na 10 minuten uit de sluis gegaan.
    Wat een arrogantie, ze zagen ons duidelijk staan.!!!

    Zwakke punten
    Arrogantie ten top

    Door Henk Westhof op 28 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We hadden voor onze zoon een dure breitling gekocht via internet bij timepiecebank het horloge werd gew defect opgestuurd en tegen ons werd gezegd ga maar naar een breitling dealer in uw woonplaats , terwijl wij het horloge niet eens gekocht hadden bij schaap en Citroën boden deze mensen echt een top service en ik zou tegen iedereen willen zeggen betaal een paar centen meer en ga naar een goede winkel Schaap en Citroën Den Haag verdient echt een warme douche top winkel wat de service betreft

    Sterke punten
    Goede service

    Door van der Lans op 5 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Schaap en Citroen

Schrijf je eigen review



JuweliersNederland.nl

Op JuweliersNederland.nl lees je reviews over alle juweliers van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw juwelier ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Juweliers