Waar blijft mijn bestelling

Waar blijft mijn bestelling

Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code.
We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden.
Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd word en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken.
Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code.
En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken.
Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Sterke punten