Brandfield: horloges, sieraden en meer - Gratis verzending Horloges, sieraden en meer bij Brandfield: Vandaag besteld, morgen bezorgd - Gratis verzending en terugsturen - Verpakt als cadeau



Brandfield Reviews

    Defect product ! Nobody takes responsibility

    The worst experience ever had !!! Never again . I bought a watch that doesn’t give the time correctly. I sent it to brandfield I had to paid the sending costs . Customer service worst of my life . In website and in an email they said that the repair will take 2-6 weeks . Took almost 15 weeks they sent the watch back . Still same problem . I had to sent the watch once again back . They refused to refund my purchase or to change for a new one . COMPANY with out DECENCY! Advice to Think 100 times before buying three!!!

    Super fijne service

    Een defect aan een sieraad kan gebeuren, echter is het belangrijk hoe hiermee omgegaan wordt. Brandfield pakt dit serieus aan en nemen hun verantwoordelijkheid. Fijn bedrijf en goede service! Ik raad het bedrijf aan!

    Sterke punten
    Goede service snelle reactie

    Zwakke punten
    -

    Worst experience ever !

    The worst experience ever had !!! Never again . I bought a watch that doesn’t give the time correctly. I sent it to brandfield I had to paid the sending costs . Customer service worst of my life . In website and in an email they said that the repair will take 2-6 weeks . Took almost 15 weeks they sent the watch back . Still same problem . I had to sent the watch once again back . They refused to refund my purchase or to change for a new one . COMPANY with out DECENCY! Advice to Think 100 times before buying three!!!

    SLECHT!

    Een Samsung smartwatch special edition aangeschaft ter waarde van €429,00. Met een maand is het bandje stuk, tig keer contact gelegd met Brandfield maar krijg 0 reactie! KOOP HIER NIKS! Je kunt beter bij de winkel van het betreffende product zelf iets aanschaffen dat via Brandfield.

    Zwakke punten
    Klantenservice Producten

    Valentijngeschenk niet ontvangen - klantendienst onbereikbaar

    Valentine-gift niet ontvangen. Klantendienst telefonisch onbereikbaar en mails onbeantwoord en dit al een week lang! Morgen dus geen Valentijn geschenk. Bedankt Brandfield!

    Zwakke punten
    Klantendienst onbereikbaar

    Smartwatch

    Ik heb een smartwatch van Micheal Kors gekocht en deze is na een week kapot gegaan. Het beeld viel ineens uit zonder dat er iets was gebeurd. Contact opgenomen met de klantenservice en deze mocht retour. Na 1,5 week een reactie dat deze maar de leverancier gestuurd zou worden. Ik heb geen vertrouwen meer in het horloge dus ik wil gewoon mijn geld terug. Kan niet volgens hun omdat hij al naar de leverancier is. Ik verwacht toch van een horloge boven de 300 euro dat deze langer mee gaat als een week! Na 3 telefoontjes nog niets wijzer geworden en wordt er gezegd dat hij naar de leverancier moet doordat er draag schade op zit, ja natuurlijk, ik heb hem gewoon een week gedragen! Dit mag toch niet kunnen! Ik wil gewoon mijn geld terug!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Zeer slecht contact te krijgen!

    Isabel bernard le marais SET kerst aanbieding

    Kort vooraf: als je ook de dupe bent geworden van hun "mooie" kerst-aanbieding lees tot het eind! Wat gaat er allemaal mis bij brandfield: - ze zijn telefonisch *NOOIT* bereikbaar. - ze zijn slecht bereikbaar over de app. (Het duurt soms gewoon een halve dag voordat er wordt gereageerd.) - ze huren slechte mederwerkers in bij de klantenservice die totaal niet klanvriendelijk of oplossingsgericht handelen. - ze adverteren verkeerd en laten hun klanten gedupeerd achter. - ze weigeren zich aan de regels te houden en leveren verkeerd geadverteerde producten incompleet aan... Want jaa het is een "menselijke fout" weetje? - ze spannen hun eigen opdrachtgevers (isabel bernard) voor het karretje om opgelichte klanten 30,- in store credit aan te bieden op een coullier van 90,- zeIf heb ik via brandfield.nl een 14k gouden kettingset (stond duidelijke geadverteerd als coullier+hanger) besteld, van isabel bernard, Tijdens een kerstaanbieding waardoor ik 40% korting kreeg op de set. 21-12-2020 kreeg ik een pakket binnen met enkel de hanger. Direct na het ontvangst van mijn pakket hadden ze de aanbieding van de site gehaald. (Logisch, zo voorkom je nog meer gedupeerde, maar een beetje apart dat jullie, jullie fout niet kenbaar hebben gemaakt middels een mailtje of een belletje naar de klanten. Is zover ik weet namelijk verplicht ;). ) Daarom heb ik gelijk de aankoopbevestiging gecheckt waar duidelijk op staat coullier + hanger. 21-12-2020 gebeld zonder gehoor dus heb ik mijn probleem in de middag middels een duidelijk geformuleerd bericht doorgezet via whatssapp. Op 22-12-2020 kreeg ik (schofterig-laat) reactie met het verzoek om een foto van het geleverde pakketje. (lachwekkend) Ik werkte netjes mee en stuurde de foto door. Na mijn foto kreeg ik stomweg alleen maar te horen dat het een "vreemd" verhaal was. (Waarschijnlijk impliceerde de klantenservice mederwerker dat ik hun probeerde voor te liegen voor een gratis coullier.) Maar hij/zij zou kijken wat hij/zij kon doen. Ruim 2 uur later kwam de vraag of ik het doosje wel goed had gecheckt (hilarisch). Ik gaf aan van wel dus kreeg ik het verzoek om het pakketje volledig retour te sturen..... Op 22 december..... Terwijl het een kerstcadeau is...... ik gaf natuurlijk aan dat ik hun manier van afhandelen maar vreemd vond en verzocht om een telefonische afhandeling. Direct daarna ging hij/zij toch maar even kijken of de coullier los verzonden kon worden. Bijna een uur later gaf hij/zij opeens aan dat de aanbieding verkeerd op de website was geadverteerd dus kreeg ik het "genereuze" aanbod om een bon (van 30,- storecredit) ter compensatie in ontvangst te nemen. Ik ging hier uiteraard niet mee akkoord en ik stuurde hem/haar een screenshot van mijn aankoopbewijs (staat duidelijk coullier+hanger.) Nu ben ik eigenlijk een welles-nietes spelletje aan het spelen met de desbetreffende klanten "(geen) service" -mederwerker, waarbij ik hem met feiten en wettelijke verplichtingen confronteer en hij deze wilt ontkrachten met de erkenning dat het een menselijke fout was en met zijn oude vertrouwde genereuze compensatie. Ondertussen ook contact opgenomen met isabel bernard en zij kunnen mij en alle andere gedupeerde helaas niet verder helpen. wat ik overigens wel begrijp omdat de fout niet bij hun ligt. Dus ik ben nu alvast aan het kijken hoe ik toch tot een passende oplossing kan komen. Nog even voor brandfield een referentie aan de wet en regelgeving omtrent online bestellingen(welke gewoon terug te vinden is op het juridish loket en de consumentenbond) : -Bij een online aankoop moet de webshop de bestelling leveren tegen de prijs die op de website staat. Ook als blijkt dat het een verkeerde prijs is. - als de prijs duidelijk veel te laag is (dus bijvoorbeeld een tv van 1000,- nu voor 10,-) hoeft de webshop niet te leveren tenzij het gaat om een korting of stunt actie (waar een kerstaanbieding/korting onder valt) - de webshop moet al helemaal leveren als de prijs overeenkomt met soortgelijke producten van andere leveranciers (wat zo is bij de lucardi en bol.com) Ik wil brandfield middels deze recensie nog een keer verzoeken om telefonisch contact met mij op te nemen om te zoeken naar een passende compensatie voor mij en alle andere gedupeerde. (gewoon het coullier alsnog nasturen. Dan hoef ik niet eens te worden gecompenseerd voor mijn kostbare tijd. ) Ik hoop dat jullie wat aan deze recensie hebben en als je ook bent opgelicht met dezelfde actie laat het even weten. En brandfield, er moet echt wat worden verbeterd bij de klantenservice. Groet, Lars

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Zie beschrijving

    Zeer ontevreden

    Ik ben zeer ontevreden over de service en de producten!! Ik heb 279,80 euro aan 14k gouden oorbellen besteed, waarvan binnen een maand één oorbel stuk is gegaan. De sluiting werkt niet meer. Ik heb gouden oorbellen gekocht vanwege de kwaliteit, en ik had dan ook niet verwacht dat de oorbel zo snel kapot zou gaan. Brandfield weigert mij hierbij tegemoet te komen en de oorbel te repareren of te vervangen. Ik had het zeer gewaardeerd als zij mij als klant serieus hadden genomen. Nu blijken mijn andere oorbellen ook te verkleuren, dit binnen 1,5 maand. Ik zal daarom ook niemand de service en producten via Brandfield aanraden!!!

    SUPER ONBESCHOFT

    lelijke sieraden VOOR MIJ NOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER BRANDFIELD!

    Sterke punten
    MENSEN BESTEL HIER NIET MEER IK HEB ZE GOED RIJK GEMAAKT ZOVEEL KEER BESTELT NU NIET MEER! GA NAAR DE LUCARDI IN MIJN OMGEVING

    Bizar slechte asociale klantenservice

    Samsung smartwatch 46mm spec. Edition Kijk uit wanneer je een smartwatch bij Brandfield koopt. In dit geval de Samsung Smartwatch 46mm. Volgens Samsung kan je ermee zwemmen. 8 dagen oud horloge in contact geweest met water. Doet niks meer. Geen garantie, omdat ze claimen stof en spatwaterdicht, terwijl zelfs Samsung aangeeft je kan ermee zwemmen onder bepaalde omstandigheden. Oh ja ik kan hem laten repareren, maar wel eigen kosten. Volgens Samsung zelf zou dit een garantieverhaal moeten zijn, en zeker met een horloge van 8 dagen oud en behandeld zoals beschreven in het meer dan 140 pagina s pdf bestand die Brandfield (en Samsung) geven hoe te gebruiken, waar letterlijk instaat "kan worden gebruikt in ONDIEP water" Echt,.... jullie zouden een officiële dealer van Samsung zijn. Misschien raadzaam om dan ook in de leer te gaan bij Samsung "Hoe ga ik met klanten en klachten om". TIP, mensen, rechtstreeks kopen bij Samsung, daar weten ze wat KLANTENSERVICE is en weten ze ook waar ze over praten. W A T E R D I C H T

    Sterke punten
    Sterkte punten? GEEN IDEE, HEBBEN ZE DIE? DIT WAS DE EERSTE ERVARING, MAAR OOK GELIJK DE LAATSTE.

    Zwakke punten
    ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE

    slechte service

    Enorm slechte ervaring met de service van Brandfield. Ik wil mijn pakketje retourneren omdat de maat van een armband in het echt veel kleiner is dan op de website. Vervolgens retourneer ik deze naar hun antwoordnummer, maar wordt het pakketje afgeleverd op een heel ander adres. Conclusie: pakketje weg. Dus ik bel de klantenservice, ik sta 15 minuten lang in de wacht en krijg constant te horen dat ik de eerstvolgende ben. Na 15 minuten wordt zonder pardon de verbinding verbroken. Hebben zij er over nagedacht dat er mensen zijn die niet onbeperkt bellen hebben? Of zelfs nog per minuut betalen. Wat ongelofelijk klantonvriendelijk om zonder pardon de verbinding te verbreken. Dan moet je maar mailen zegt het bandje. Vervolgens staat op de website dat ook daar momenteel niet op gereageerd wordt vanwege de drukt. Brandfield: waar is mijn pakketje? Neem je telefoon op. Ik bestel nooit meer iets bij jullie. Wat zijn jullie klantonvriendelijk!!!!

    Sterke punten
    NIKS

    Zwakke punten
    ALLES

    Waardeloze klantenservice Brandfield

    Ik raad af om hier ooit iets te kopen, After Sales is superslecht. Door onze dochter gekochte armband van 70.00 is via PostNL retour gestuurd omdat deze niet vermaakt kon worden. Kon niet door de winkel in Groningen worden terug genomen want dan zou het te lang duren voordat de armband in centraal magazijn was en zou deze buiten periode van terugsturen vallen..... Armband is nooit gedragen en als nieuw in originele verpakking geretourneerd. Melding via knullige mail ontvangen dat "horloge" wegens schade niet terug genomen kon worden. Na aandringen foto's ontvangen van de schade. Deze is absoluut niet voor het terugsturen ontstaan. Pakketje is daar na ontvangst paar dagen weg geweest....Hele zaak in aantal mailwisselingen uit de de doeken gedaan en als reactie hierop een aantal knullige geknipte en geplakte emailtjes gekregen van maar liefst 5 verschillende personen van "klantenservice" waarin men uiteindelijk aangeeft de armband terug te zullen sturen en een code geeft voor maar liefst 5.00 korting bij een bestelling vanaf 49.95. J.Mink

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplossend vermogen

Bezoek Brandfield

Schrijf je eigen review