Brandfield

Brandfield: horloges, sieraden en meer - Gratis verzending Horloges, sieraden en meer bij Brandfield: Vandaag besteld, morgen bezorgd - Gratis verzending en terugsturen - Verpakt als cadeau

Brandfield Reviews

    Bizar slechte asociale klantenservice

    Samsung smartwatch 46mm spec. Edition Kijk uit wanneer je een smartwatch bij Brandfield koopt. In dit geval de Samsung Smartwatch 46mm. Volgens Samsung kan je ermee zwemmen. 8 dagen oud horloge in contact geweest met water. Doet niks meer. Geen garantie, omdat ze claimen stof en spatwaterdicht, terwijl zelfs Samsung aangeeft je kan ermee zwemmen onder bepaalde omstandigheden. Oh ja ik kan hem laten repareren, maar wel eigen kosten. Volgens Samsung zelf zou dit een garantieverhaal moeten zijn, en zeker met een horloge van 8 dagen oud en behandeld zoals beschreven in het meer dan 140 pagina s pdf bestand die Brandfield (en Samsung) geven hoe te gebruiken, waar letterlijk instaat "kan worden gebruikt in ONDIEP water" Echt,.... jullie zouden een officiële dealer van Samsung zijn. Misschien raadzaam om dan ook in de leer te gaan bij Samsung "Hoe ga ik met klanten en klachten om". TIP, mensen, rechtstreeks kopen bij Samsung, daar weten ze wat KLANTENSERVICE is en weten ze ook waar ze over praten. W A T E R D I C H T

    Sterke punten
    Sterkte punten? GEEN IDEE, HEBBEN ZE DIE? DIT WAS DE EERSTE ERVARING, MAAR OOK GELIJK DE LAATSTE.

    Zwakke punten
    ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE

    slechte service

    Enorm slechte ervaring met de service van Brandfield. Ik wil mijn pakketje retourneren omdat de maat van een armband in het echt veel kleiner is dan op de website. Vervolgens retourneer ik deze naar hun antwoordnummer, maar wordt het pakketje afgeleverd op een heel ander adres. Conclusie: pakketje weg. Dus ik bel de klantenservice, ik sta 15 minuten lang in de wacht en krijg constant te horen dat ik de eerstvolgende ben. Na 15 minuten wordt zonder pardon de verbinding verbroken. Hebben zij er over nagedacht dat er mensen zijn die niet onbeperkt bellen hebben? Of zelfs nog per minuut betalen. Wat ongelofelijk klantonvriendelijk om zonder pardon de verbinding te verbreken. Dan moet je maar mailen zegt het bandje. Vervolgens staat op de website dat ook daar momenteel niet op gereageerd wordt vanwege de drukt. Brandfield: waar is mijn pakketje? Neem je telefoon op. Ik bestel nooit meer iets bij jullie. Wat zijn jullie klantonvriendelijk!!!!

    Sterke punten
    NIKS

    Zwakke punten
    ALLES

    Waardeloze klantenservice Brandfield

    Ik raad af om hier ooit iets te kopen, After Sales is superslecht. Door onze dochter gekochte armband van € 70.00 is via PostNL retour gestuurd omdat deze niet vermaakt kon worden. Kon niet door de winkel in Groningen worden terug genomen want dan zou het te lang duren voordat de armband in centraal magazijn was en zou deze buiten periode van terugsturen vallen..... Armband is nooit gedragen en als nieuw in originele verpakking geretourneerd. Melding via knullige mail ontvangen dat "horloge" wegens schade niet terug genomen kon worden. Na aandringen foto's ontvangen van de schade. Deze is absoluut niet voor het terugsturen ontstaan. Pakketje is daar na ontvangst paar dagen weg geweest....Hele zaak in aantal mailwisselingen uit de de doeken gedaan en als reactie hierop een aantal knullige geknipte en geplakte emailtjes gekregen van maar liefst 5 verschillende personen van "klantenservice" waarin men uiteindelijk aangeeft de armband terug te zullen sturen en een code geeft voor maar liefst € 5.00 korting bij een bestelling vanaf € 49.95. J.Mink

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplossend vermogen

Bezoek Brandfield

Schrijf je eigen review