Brandfield: horloges, sieraden en meer - Gratis verzending Horloges, sieraden en meer bij Brandfield: Vandaag besteld, morgen bezorgd - Gratis verzending en terugsturen - Verpakt als cadeau

Brandfield Reviews

    Pas op! Schade op mij verhaald

    UPDATE 5/12: koop hier met heel veel voorzichtigheid! Brandfield accepteert de retour NIET en stuurt het horloge naar mij terug. Ik had eerder reviews moeten lezen want ik zie dat dit vaker gebeurd bij Brandfield.

    UPDATE 30/11: een reactie van Brandfield op dit platform betekent niks. Brandfield houdt stug vol dat het horloge bij mij beschadigd is. Pas dus heel goed op als je hier koopt!

    Wees op je hoede bij Brandfield! Recent kocht ik hier een horloge van bijna 800 euro. Bij ontvangst vertoonde het horloge duidelijke sporen van dragen: gevouwen horlogeband, krasje op de kast, losse beschermstickers en verbroken enveloppezegel. Als ik het had willen houden, had ik er niet eens zo’n probleem mee gehad. Helaas was het me te groot en retourneerde ik het klokje. Nu beweert Brandfield dat ik de eerste ontvanger van het horloge ben en het horloge niet retour geaccepteerd wordt. Krijg de keuze tussen het horloge laten terugsturen naar mij of het betalen van reparatiekosten. Ik heb laten weten dat ik dit om genoemde redenen niet kan accepteren. Sindsdien is het al ruim een week stil. Brandfield heeft nu zowel het horloge als m’n geld en ik kan weinig doen.

    Sterke punten
    Snelle levering

    Zwakke punten
    Zeer slechte klantenservice

    Vreselijk

    17 oktober bestelling gedaan, het is nu 21 oktober nog steeds niks gezien. K.. smoesje gisteren via de email dat hij gisteren verzonden zou worden met track en tracé, nou helemaal niks!

    Sterke punten
    Helemaal niks

    Zwakke punten
    Ze moeten de pakketjes eens leveren van al die mensen die klagen

    Horloge

    Ben al weekje aan het kijken geweest voor �¢ï¿½ï¿½n horloge. Gebeld of de horloge in Breda was . Geluk hij was . Online afgeprijsd in de winkel dus niet . Precies de zelfde horloge,zei er iets van kreeg ik te horen dat de horloge alleen gister was . Staat al weken met de zelfde prijs . Dan voel ik mij belazerd.

    Sterke punten
    Nvt

    Zwakke punten
    Slechte klantvriendelijk

    Horloge

    Ben al weekje aan het kijken geweest voor �n horloge. Gebeld of de horloge in Breda was . Geluk hij was . Online afgeprijsd in de winkel dus niet . Precies de zelfde horloge,zei er iets van kreeg ik te horen dat de horloge alleen gister was . Staat al weken met de zelfde prijs . Dan voel ik mij belazerd.

    Sterke punten
    Nvt

    Zwakke punten
    Slechte klantvriendelijk

    Waar blijft mijn bestelling

    Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code.
    We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden.
    Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd word en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken.
    Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code.
    En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken.
    Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

    Sterke punten
    Tot nu toe geen

    Zwakke punten
    Verzenden, klantenservice

    Don't buy anything is Brandfie

    Brandfield is a terrible company and the staff are not polite.
    The smartwatch that I bought come with a defect and I was not able to charge it. I returned the watch to the company and their answer was that they will send the watch the Brand and if the defect is not part of the Warranty I will need to pay for the arrange. To me is unacceptable to buy an item with a defect and after need to pay them to fix it

    ABSOLUTE TRAGEDY!

    ABSOLUTE TRAGEDY! I ordered an item for €250, not for 25 cents, 1 month and a half in advance, just so I can avoid any shipping issues. Money was withdrawn immediately. I got a broken link to the FedEx's website, which didn't show any progress on the status of the delivery. Contacted customer service to inform them of the lack of progress via e-mail. The response came back a couple of days later than the announced 3-workday response period, informing me that I should keep an eye on the link and if there is no progress in the next 10 working days to contact them again. Needless to dsay there was no progress. I e-mailed them again to ask for an update. No response was received, hence I sent another reminder and decided to start calling them on the announced phone number. I waited in a queue to be connected with one of their representatives for HOURS. They were "kind enough" to finally pick up the phone and told me that they will open a case with FedEx and call me back the same day. This obviously didn't happen. I called AGAIN, after losing another couple of WORKING hours and when they finally decided to pick up I was informed that there is no dispute opened, but the employee will open a dispute with high priority with FedEx and will call me 10000000000000% by the end of the next day. While waiting for a call I decided to contact FedEx. They had no clue that an order had been placed with them, nor a dispute or a high priority one. They didn't even recognise the link which I had been given to their platform, nor could they find the package by the supposed shipping number. As you can already conclude I didn't receive the promised callback bu Brandfield. I wrote anither big e-mail, informing them once again of the whole situation and the findings I made with FedEx - no reply to this day. On the following day I called once again, waited on hold for a long while until I was informed that the package is apparently lost and I can either order it once again, or request a refund. As I saw that they still have the chosen item in stock I asked for the support lady to re-send the order. After putting me on hold for about 5 minutes she told me that they don't have it, although I could clearly see what their website said. I didn't have any other option and I requested a refund. They couldn't give me an estimate time of arrival of the refund, giving me a time frame of 5-10 working days. The support lade was VERY ARROGANT and despite all the drama they caused and the lack of time for me to order the same item, which was a Christmas present, from another website she laughed and asked of there is anything else she could help me with.

    Would NOT recommend Brandfield to anyone for anything they could offer. INCOMPETENT, ARROGANT and HIGHLY PASSIVE with regards to THEIR mistakes.

    Sterke punten
    NONE

    Zwakke punten
    EVERYTHING, described in details above

    Slechtste bedrijf ooit!

    Slechtste bedrijf ooit.

    Expres daar besteld. Vrijdagochtend bestelling geplaatst met daarin zaterdag leveren (je kon leverdag zelf kiezen). Gelijk bevestiging gehad. Vrijdag geen track en trace, zaterdag geen track en trace. Whatsapp bericht gestuurd en geen reactie. Zondag reactie dat mijn vraag was verlopen, opnieuw vraag gestuurd. Zondagavond mail gekregen dat mijn bestelling was vertraagd, dat wist ik natuurlijk nog niet.. maandagochtend gebeld, 30 minuten in de wacht gestaan. Uiteindelijk toch een ‘medewerker’ aan de lijn gehad en die gaf aan dat ze er een spoedlevering van gingen maken en dat ik hem dan vandaag (dinsdag) zou ontvangen. En natuurlijk niks ontvangen en dus ook geen track en trace. Zojuist on 20:45 een mailtje ontvangen dat het product niet meer leverbaar is en ik mijn geld zo spoedig mogelijk geretourneerd zal krijgen.
    Leuk als dit een cadeautje voor afgelopen zaterdag is.
    Bedankt voor de goede service Brandfield, vreselijk.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Leveringen

    Slechte kwaliteit en klantense

    Artikel binnen twee maanden al kapot. Klantenservice denkt niet mee en troggelt alleen maar geld af!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Na 3 weken nog geen geld terug

    7 november heeft Brandfield bevestigd dat ze mijn retour hebben ontvangen, maar tot vandaag nog steeds geen geld terug ontvangen. Al 2 mails gestuurd, maar daar wordt ook niet op gereageerd.
    Belabberde klantenservice

    Zwakke punten
    Geen klantenservice

    Slechte service en slechte kwa

    Bestel hier niet!
    Mijn rugzak van Brandfield is binnen zeer korte tijd 2 keer kapot gegaan. De eerste keer is dit netjes verholpen, maar de tweede keer was het ineens wel "gebruikersschade" en viel dus niet onder garantie. Zelfs een erg dure tas is dus van ontzettend slechte kwaliteit, ik zou er dan ook nooit meer iets kopen, en raad jullie aan hetzelfde te doen.

    Zwakke punten
    Slechte garantie afhandeling

    Zoek het maar uit

    Nul sterren, ivm geen service. Voor mijn verjaardag kreeg ik een gouden ketting van Brandfield. Het kettinkje was iets te kort, dus ik wilde het ruilen voor een andere ketting. Door de datum van mijn verjaardag, waren we twee dagen over de uiterlijke retourneerdatum heen en konden ze, zo bleek na een telefoontje, niets meer voor ons betekenen. Niet ruilen, niet retourneren. De jongen aan de telefoon zei ongeveer dat ik het mocht uitzoeken met mijn ketting. Ik vroeg om coulance, om service, ik wil de ketting graag ruilen. Nee, er kan helemaal niets, er zijn grenzen mevrouw. Vervolgens werd zelfs de verbinding verbroken! Ongelofelijk onbeschofd. Je vraagt je af hoe je geholpen wordt als je een reparatie nodig hebt. Hier zou ik nooit meer iets kopen!!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Geen service

    Zeer slechte kwaliteit en geen service of garantie!!!

    Ring na 1 week defect , zeer slechte kwaliteit na lange periode eindelijk reactie en dan reparatie in rekening brengen. Echt een hele slechte partij , niets bestellen en even verder kijken!!!!

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Alles

    schandalig, incompetent

    lousy service. incorrect product was delivered, jewelry set in different gold colors (bracelet and necklace in different colors). when I shared this with the customer service agent I was told to send the set back on own costs (insurance), which was not reimbursed. when I asked a solution for the incorrect product delivery, I got the answer that delivery with my previous discount was not possible. and costs where for my own account.. unacceptable. super arrogant and incompetent customer “service”. company doesn’t take ownership and doesn’t solve the mistakes caused by themselves. poor, poor, poor. don’t buy here.

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    * verkeerde product levering
    * geen oplossing biedend
    * extra kosten voor klant om foutieve product levering terug te sturen

    Zeer slechte klantenservice

    Zeer slechte klantenservice, 2 producten teruggestuurd in dezelfde verpakking. Vervolgens zeggen ze dat er maar 1 product is aangekomen. Producten verdwijnen niet uit eenzelfde dichte verpakking. Helaas kunnen ze niks doen, dat is het enige wat ze kunnen zeggen. Het gaat om het terugbetalen van €30 euro, maar hier willen ze niet in meegaan. Zeer slechte service en korte standaard antwoorden.

    Sterke punten
    Verzenden

    Zwakke punten
    Retourzendingen + klantenservice

    Pakket nietvgekregen

    Pakket niet gekregen, klantendienst doet niets, op post nl is duidelijk te zien foute adres geleverd en valse handtekening. Brandfield doet gewoon mee aan deze fraude. Case Update: 18445 - 3000131596

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Fraude,
    Oplichters.
    Geen klantenservice.

    Pakje niet gekregen, klantenservice wint tijd

    Pakje besteld niet geleverd,

    Klantendienst Al 2 weken bezig met post nl en moet al 2 maal hetzelfde doorsturen, ontvangstverklaring. Heb het pakje niet gehad dus dan heb ik het niet gehad.afgetekend met mijn huisnummer dus ook weer al is fraude door post nl. En brandfiekd wint volgens mij tijd ga op een bestelling van meer dan 100 euro. Bestelling pakje post nl nr 3STNSA8279388 bestelling nummer 3000131596

    Zwakke punten
    Klantenservice stuurt steeds zelfde formulier op

    Belachelijke winkel die producten verkoopt die binnen een week kapot gaan!

    Ik lees veel slechte reviews over dit belachelijke bedrijf. Vaak gaat dit over producten die binnen een korte tijd kapot gaan, zo niet al binnen een week. Dit is dus ook mij overkomen. Hieronder mijn ervaring:

    Wat een ontzettend onbeschoft bedrijf. Ik heb oorbellen gekocht en na deze serieus drie keer te hebben gedragen is het gouden geraamte losgeschoten wat om het steentje zat. Kapot dus. Ik heb meteen de klantenservice een berichtje gestuurd waarop ze reageren dat dit onder breukschade valt en het dus mijn eigen probleem is. Ik heb ze netjes uitgelegd dat dit niet door mijn eigen toedoen komt maar dat dit uit zichzelf is losgesprongen. Waarschijnlijk zat dit niet goed vast gelast of whatever. Krijg ik als reactie dat ze me bedanken voor mijn begrip, ze niets gaan doen en ze daarmee de case closen. De manager klantenservice himself vind dit blijkbaar een normale gang van zaken. Na een klacht te hebben ingediend via de mail krijg ik te horen dat het eenmaal zo is en dat ze niet iedereen tevreden kunnen stellen. Bah bah bah!

    Ontzettend onbeschofte klantenservice.. Ik bestel hier nooit meer iets. Laat dit een les zijn voor iedereen.
    Als ik 0 sterren kon geven waren het er 0 geweest.

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    Dat ze blijkbaar rotzooi verkopen en daarna niets doen om dingen op te lossen.

    Slechte service

    Website en bestelproces gaat allemaal prima. Probleem zit in de klantenservice. Deze is met 1 woord verschikkelijk. Zeer arrogante reacties en feiten ombuigen om onder garantie uit te komen. Ik adviseer iedereen hier niet te bestellen.

    Zwakke punten
    Klantenservice

    Niks bestellen hier

    Zeer slechte klantenservice.. niks bestellen hier wat een slechte service, armband bestelt van budha to budha, toen deze aankwam was de sluiting niet goed binnen 2 uur viel de armband dus ook kapot na 10x bellen appen mailen geen oplossing ja wel 150 euro betalen voor dit te laten maken nu bezig met de rechtsbijstand. Asociale lui.. ohja de armband was nog aan elkaar toen deze we deze opstuurde en vandaag ontvangen we hem terug zonder beslissing te hebben gemaakt toen was de armband dwars door midden lijkt wel of het expres gedaan is!!! En allemaal omdat brandfield beweert dat de sluiting gewoon goed was nou dan was deze niet kapot gevallen!! Bestel hier alsjeblieft niks. Gewaarschuwd mens telt voor 2

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Alles

    Worst experience ever !

    The worst experience ever had !!! Never again . I bought a watch that doesn’t give the time correctly. I sent it to brandfield I had to paid the sending costs . Customer service worst of my life . In website and in an email they said that the repair will take 2-6 weeks . Took almost 15 weeks they sent the watch back . Still same problem . I had to sent the watch once again back . They refused to refund my purchase or to change for a new one . COMPANY with out DECENCY! Advice to Think 100 times before buying three!!!

    SLECHT!

    Een Samsung smartwatch special edition aangeschaft ter waarde van €429,00. Met een maand is het bandje stuk, tig keer contact gelegd met Brandfield maar krijg 0 reactie!

    KOOP HIER NIKS! Je kunt beter bij de winkel van het betreffende product zelf iets aanschaffen dat via Brandfield.

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Producten

    Valentijngeschenk niet ontvangen - klantendienst onbereikbaar

    Valentine-gift niet ontvangen.
    Klantendienst telefonisch onbereikbaar en mails onbeantwoord en dit al een week lang!
    Morgen dus geen Valentijn geschenk. Bedankt Brandfield!

    Zwakke punten
    Klantendienst onbereikbaar

    Smartwatch

    Ik heb een smartwatch van Micheal Kors gekocht en deze is na een week kapot gegaan. Het beeld viel ineens uit zonder dat er iets was gebeurd. Contact opgenomen met de klantenservice en deze mocht retour. Na 1,5 week een reactie dat deze maar de leverancier gestuurd zou worden. Ik heb geen vertrouwen meer in het horloge dus ik wil gewoon mijn geld terug. Kan niet volgens hun omdat hij al naar de leverancier is. Ik verwacht toch van een horloge boven de 300 euro dat deze langer mee gaat als een week! Na 3 telefoontjes nog niets wijzer geworden en wordt er gezegd dat hij naar de leverancier moet doordat er draag schade op zit, ja natuurlijk, ik heb hem gewoon een week gedragen! Dit mag toch niet kunnen! Ik wil gewoon mijn geld terug!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Zeer slecht contact te krijgen!

    Isabel bernard le marais SET kerst aanbieding

    Kort vooraf: als je ook de dupe bent geworden van hun "mooie" kerst-aanbieding lees tot het eind!

    Wat gaat er allemaal mis bij brandfield:

    - ze zijn telefonisch *NOOIT* bereikbaar.
    - ze zijn slecht bereikbaar over de app. (Het duurt soms gewoon een halve dag voordat er wordt gereageerd.)
    - ze huren slechte mederwerkers in bij de klantenservice die totaal niet klanvriendelijk of oplossingsgericht handelen.
    - ze adverteren verkeerd en laten hun klanten gedupeerd achter.
    - ze weigeren zich aan de regels te houden en leveren verkeerd geadverteerde producten incompleet aan... Want jaa het is een "menselijke fout" weetje?
    - ze spannen hun eigen opdrachtgevers (isabel bernard) voor het karretje om opgelichte klanten 30,- in store credit aan te bieden op een coullier van 90,-


    zeIf heb ik via brandfield.nl een 14k gouden kettingset (stond duidelijke geadverteerd als coullier+hanger) besteld, van isabel bernard, Tijdens een kerstaanbieding waardoor ik 40% korting kreeg op de set.

    21-12-2020 kreeg ik een pakket binnen met enkel de hanger.

    Direct na het ontvangst van mijn pakket hadden ze de aanbieding van de site gehaald. (Logisch, zo voorkom je nog meer gedupeerde, maar een beetje apart dat jullie, jullie fout niet kenbaar hebben gemaakt middels een mailtje of een belletje naar de klanten. Is zover ik weet namelijk verplicht ;). )
    Daarom heb ik gelijk de aankoopbevestiging gecheckt waar duidelijk op staat coullier + hanger.

    21-12-2020 gebeld zonder gehoor dus heb ik mijn probleem in de middag middels een duidelijk geformuleerd bericht doorgezet via whatssapp.

    Op 22-12-2020 kreeg ik (schofterig-laat) reactie met het verzoek om een foto van het geleverde pakketje. (lachwekkend)
    Ik werkte netjes mee en stuurde de foto door.
    Na mijn foto kreeg ik stomweg alleen maar te horen dat het een "vreemd" verhaal was. (Waarschijnlijk impliceerde de klantenservice mederwerker dat ik hun probeerde voor te liegen voor een gratis coullier.)
    Maar hij/zij zou kijken wat hij/zij kon doen.

    Ruim 2 uur later kwam de vraag of ik het doosje wel goed had gecheckt (hilarisch). Ik gaf aan van wel dus kreeg ik het verzoek om het pakketje volledig retour te sturen..... Op 22 december..... Terwijl het een kerstcadeau is...... ik gaf natuurlijk aan dat ik hun manier van afhandelen maar vreemd vond en verzocht om een telefonische afhandeling. Direct daarna ging hij/zij toch maar even kijken of de coullier los verzonden kon worden.
    Bijna een uur later gaf hij/zij opeens aan dat de aanbieding verkeerd op de website was geadverteerd dus kreeg ik het "genereuze" aanbod om een bon (van 30,- storecredit) ter compensatie in ontvangst te nemen. Ik ging hier uiteraard niet mee akkoord en ik stuurde hem/haar een screenshot van mijn aankoopbewijs (staat duidelijk coullier+hanger.)

    Nu ben ik eigenlijk een welles-nietes spelletje aan het spelen met de desbetreffende klanten "(geen) service" -mederwerker, waarbij ik hem met feiten en wettelijke verplichtingen confronteer en hij deze wilt ontkrachten met de erkenning dat het een menselijke fout was en met zijn oude vertrouwde genereuze compensatie.

    Ondertussen ook contact opgenomen met isabel bernard en zij kunnen mij en alle andere gedupeerde helaas niet verder helpen. wat ik overigens wel begrijp omdat de fout niet bij hun ligt.

    Dus ik ben nu alvast aan het kijken hoe ik toch tot een passende oplossing kan komen.

    Nog even voor brandfield een referentie aan de wet en regelgeving omtrent online bestellingen(welke gewoon terug te vinden is op het juridish loket en de consumentenbond) :

    -Bij een online aankoop moet de webshop de bestelling leveren tegen de prijs die op de website staat. Ook als blijkt dat het een verkeerde prijs is.
    - als de prijs duidelijk veel te laag is (dus bijvoorbeeld een tv van 1000,- nu voor 10,-) hoeft de webshop niet te leveren tenzij het gaat om een korting of stunt actie (waar een kerstaanbieding/korting onder valt)
    - de webshop moet al helemaal leveren als de prijs overeenkomt met soortgelijke producten van andere leveranciers (wat zo is bij de lucardi en bol.com)

    Ik wil brandfield middels deze recensie nog een keer verzoeken om telefonisch contact met mij op te nemen om te zoeken naar een passende compensatie voor mij en alle andere gedupeerde. (gewoon het coullier alsnog nasturen. Dan hoef ik niet eens te worden gecompenseerd voor mijn kostbare tijd. )

    Ik hoop dat jullie wat aan deze recensie hebben en als je ook bent opgelicht met dezelfde actie laat het even weten.

    En brandfield, er moet echt wat worden verbeterd bij de klantenservice.


    Groet,


    Lars

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Zie beschrijving


Bezoek Brandfield

Schrijf een review