Smartwatch

Ik heb een smartwatch van Micheal Kors gekocht en deze is na een week kapot gegaan. Het beeld viel ineens uit zonder dat er iets was gebeurd. Contact opgenomen met de klantenservice en deze mocht retour. Na 1,5 week een reactie dat deze maar de leverancier gestuurd zou worden. Ik heb geen vertrouwen meer in het horloge dus ik wil gewoon mijn geld terug. Kan niet volgens hun omdat hij al naar de leverancier is. Ik verwacht toch van een horloge boven de 300 euro dat deze langer mee gaat als een week! Na 3 telefoontjes nog niets wijzer geworden en wordt er gezegd dat hij naar de leverancier moet doordat er draag schade op zit, ja natuurlijk, ik heb hem gewoon een week gedragen! Dit mag toch niet kunnen! Ik wil gewoon mijn geld terug!

Sterke punten
Niets

Zwakke punten
Zeer slecht contact te krijgen!

Bezoek Brandfield Reviews over Brandfield

1 reactie

Zelfde ervaring. Samsung heeft het voor ons opgelost . Ik heb zelf Samsung benaderd en die hebben het gerepareerd/opgelost (garantie). Ik moest van Brandfield het horloge naar hun terugsturen en het zou dan door Samsung gemaakt worden. De kosten moest ikzelf betalen. Nouuuuu wat denk je zelf. Waardeloze klantenservice. Ik koop er nooit meer wat. Misschien is het wat voor jou om MK Nederland te benaderen?

Bezoek Brandfield Reviews over Brandfield

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Brandfield
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden