Reviews van deze auteur

Nul service bij defect horloge tandwieltje

Review over Siebel Juweliers

Een jaar geleden een horloge gekocht bij de Siebel webshop. Na twee keer het kroonwieltje te hebben gebruikt (= 1x zomertijd en 1x keer wintertijd instellen) is het tandwieltje uit het horloge gevallen. Bij benadering van de webshop is het antwoord dat het gemaakt kan worden tegen kosten die bijna 50% van de nieuw-waarde zijn. Reden: kroonwieltje valt niet onder het uurwerk en daarmee niet onder de garantie. Hoe kan een tandwieltje op een horloge geen onderdeel van het uurwerk zijn?! En hoe kun je dit verkopen als juwelier zijnde en binnen het jaar valt het kroonwieltje uit het horloge? Wat voor kwaliteit verkoop je dan?
Vervolgens klacht ingediend en nooit reactie gehad..
Mijn advies, als je toch naar een juwelier gaat omdat je kwaliteit wil kopen, ga dan naar NIET naar Siebel!

Zwakke punten
Kwaliteit producten, service/ garantie verlening

reacties: