Reviews over Juweliers


    Super beleving!

    Review over Schaap en Citroen

    Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch

    Ik heb een Cartier Tank Must horloge bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch gekocht. Het was een super ontvangst in de winkel.
    Ik ben erg fijn geholpen door Peter Kolkman. Hij nam uitgebreid de tijd voor je om alles te vertellen over het Cartier horloge, zonder dat je de druk om te kopen daarbij voelde.
    Peter is super klantvriendelijk, enthousiast ,oprecht en welgemeend in zijn communicatie. Je ziet dat hij zijn vak goed verstaat en er plezier in heeft.
    Het horloge kopen was een hele beleving met een kopje koffie en een glaasje champagne erbij.
    Ik kreeg ook nog een flesje champagne Veuve Cliequot mee naar huis voor mijn verjaardag die er binnenkort aan zit te komen.

    Ik kan iedereen de vestiging Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch aanraden voor de klantgerichtheid, service, beleving en de wijze van vakmanschap. Ik kom zeker terug bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch.
    Dankjewel Peter Kolkman!
    Daar kan het personeel van de Cartier Winkels in Amsterdam nog heel veel van leren!

    Sterke punten
    Klantgericht, eerlijk advies en een hele beleving

    Zwakke punten
    geen

    Super beleving!

    Review over Schaap en Citroen

    Schaap en Citroën in ‘s-Hertogenbosch

    Ik heb een Cartier Tank Must horloge bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch gekocht. Het was een super ontvangst in de winkel.
    Ik ben erg fijn geholpen door Peter Kolkman. Hij nam uitgebreid de tijd voor je om alles te vertellen over het Cartier horloge, zonder dat je de druk om te kopen daarbij voelde.
    Peter is super klantvriendelijk, enthousiast ,oprecht en welgemeend in zijn communicatie. Je ziet dat hij zijn vak goed verstaat en er plezier in heeft.
    Het horloge kopen was een hele beleving met een kopje koffie en een glaasje champagne erbij.
    Ik kreeg ook nog een flesje champagne Veuve Cliequot mee naar huis voor mijn verjaardag die er binnenkort aan zit te komen.
    Ik kan iedereen de vestiging Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch aanraden voor de klantgerichtheid, service, beleving en de wijze van vakmanschap. Ik kom zeker terug bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch.
    Dankjewel Peter Kolkman!
    Daar kan het personeel van de Cartier Winkels in Amsterdam nog heel veel van leren!

    Sterke punten
    Klantgericht, eerlijk advies en een hele beleving.

    Zwakke punten
    Geen

    Geen reactie

    Review over Siebel Juweliers

    21-02-'24 mail met vraag/klacht gestuurd via de Siebel site. Op de site wordt aangegeven dat er binnen 2 dagen gereageerd wordt, de zelde dag ontvangst mail ontvangen dat er binnen 4 werkdagen een reactie wordt gegeven op mijn vraag/klacht. Ondertussen is het 02-03-'24 en nog geen reactie gekregen van Siebel.

    Sterke punten
    Winkel redelijk in de buurt.

    Zwakke punten
    Slecht informatie in de winkel geven, niet met de klant mee willen denken.

    Kapotte Horloge band.

    Review over Siebel Juweliers

    We hebben ons kapotte horloge terug gevraagd en na 2 dagen een mail we konden het ophalen.was het dan niet opgestuurd??
    Wel met nog steeds kapotte band maar we hebben het weer..Lucardie heeft het gemaakt niet gratis maar na 10 min weer klaar..5 weken moeten wachten..

    Sterke punten
    Verkoop

    Zwakke punten
    Klant is een melkkoe.

    Dames horloge half jaar oud..

    Review over Siebel Juweliers

    Na een half jaar bandje stuk.in begin januari naar de winkel gebracht.kregen na 3 weken nog geen reactie.langsgegaan niet klaar maar ze zouden bellen.twee weken later weer langs gegaan.nog steeds niks.we hebben gezegd we willen nu hem terug.kon even duren want het was opgestuurd.twee dagen later bericht we konden hem ophalen..wel ongerepareerd..

    Sterke punten
    Zou het niet meer weten

    Zwakke punten
    Reeds genoemd

    Dames horloge half jaar oud..

    Review over Siebel Juweliers

    Na een half jaar bandje stuk.in begin januari naar de winkel gebracht.kregen na 3 weken nog geen reactie.langsgegaan niet klaar maar ze zouden bellen.twee weken later weer langs gegaan.nog steeds niks.we hebben gezegd we willen nu hem terug.kon even duren want het was opgestuurd.twee dagen later bericht we konden hem ophalen..wel ongerepareerd..

    Sterke punten
    Zou het niet meer weten

    Zwakke punten
    Reeds genoemd

    Super service in Maastricht!!

    Review over Schaap en Citroen

    Met een online gekochte Rolex Milgauss naar Schaap en Citroen in Maastricht gegaan om de band op maat te laten maken. Zeer correct ontvangen en (kostenloos) geholpen, zelfs nog een complete uitleg over het horloge erbij gekregen. Kortom, super service! En de koffie was lekker!

    Sterke punten
    Zeer correcte ontvangst
    Uitgebreide service
    Vriendelijke en deskundige medewerkers

    Kansloze service heeft dit bedrijf

    Review over Siebel Juweliers

    Wat een kansloos bedrijf is dit. Ze hebben een zogenaamd retour beleid maar kunnen dit niet eens zelf volgen. Je koopt een duur horloge en die is defect waardoor je hem volgens hun eigen retourbeleid wil om ruilen en ze zeggen dood leuk nee sorry die moeten we opsturen. Geld is weer binnen en ze doen niets voor je zelf niet eens hun eigen beleid volgen. Ik koop hier nooit meer iets en zal het ook iedereen afraden. Snap dat dit bedrijf al eerder failliet is gegaan als ze zo met hun klanten om gaan. Koop hier niets want zodra het geld binnen is laten ze je gewoon vallen ook als gaan ze tegen hun eigen retourbeleid in. Kansloos

    Sterke punten
    In ieder geval die ene medewerkster in Hilversum die wel wat voor ons wilde betekenen de andere dame was echt zo niet service gericht en de manager die gebeld is kent het woord service ook niet.

    Zwakke punten
    De manager van Hilversum. En die dame die op zondag 11-2-2024 werkte die het word service niet eens kent en het bedrijf zelf

    Vintage ring.

    Review over Juwelier Goudenschatkist

    Goede duidelijke internetsite met prima omschrijving van de artikelen en duidelijke foto's. De bestelling werd snel en geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar. En de ring is echt prachtig!

    Sterke punten
    Hulpvaardig en reageert snel duidelijke website en bezoek mogelijk. Prachtige sieraden en een groot assortiment.

    Zwakke punten
    Geen

    Onbereikbaar / Waardeloos!

    Review over Trendjuwelier

    Niet goed? Dan ook geen geld terug! op 23 december 2023 een artikel teruggestuurd. Nog geen geld retour ontvangen. Geen antwoord op e-mails, telefoontjes, voicemails e.d.
    Trendjuwelier ontvangt van mij VIJF sterren! Voor de meest klantonvriendelijke afhandeling en onfatsoenlijke oplichterij!

    Sterke punten
    In stilzwijgen klanten diep teleurstellen! En geen geld teruggeven

    Zwakke punten
    Klantvriendelijkheid!

    NIET AANSCHAFFEN!

    Review over Jewel Card

    Wat een triest bedrijf.
    In corona tijd een Jewelcard gekregen van mijn oma. Stond €50 op. Deze is echter maar een jaar geldig.... Door corona en door mijn beroep deze in dat jaar niet kunnen verzilveren.
    Vervolgens contact opgenomen en voor €20 kan ik de resterende €30 weer laten activeren.
    Met een zwaar gevoel dit toch maar gedaan en dit zou 2 jaar geldig zijn (?!).
    Nu nog geen 2 jaar later blijkt het alsnog verlopen te zijn. Weer contact opgenomen en blijkt het dat de kaarten uit corona tijd wel verlengt konden worden, maar dit kon tot 1-1-2023, hier was ik niet van op de hoogte toen ik contact had met een medewerker, en dat was voor 1-1-2023.
    Als 'troost' bieden ze €20 korting bij besteding van minimaal €100 op een nachtje weg. Geen aanbieding dus.
    €50 weggegooid.

    Slechte service, geen transparantie waarvan ze zeggen die te geven en een waardeloos bedrijf.
    Helaas is het geen optie om geen sterren te geven.

    Zwakke punten
    Alles. Oprecht.

    Nalatigheid

    Review over Trendjuwelier

    De meeste slechtste klantcontact die tot nu toe bij een online website heb gehad. Ik heb diverse keren geprobeerd contact te maken. Ik heb gebeld geschreven en zelfs een aantal voicemails opgenomen. Tevergeefs heb ik tot op heden, inmiddels 20 dagen van 19 december tot 10 Januari geen enkels reactie vernomen van de verkoper. De horloge die heb besteld heb ik inmiddels terug gezonden en ook de status daarvan heb ik na 16 dagen nog niet in kunnen zien. Terwijl ik zelf verantwoordelijk was voor de verzendkosten.

    Sterke punten
    Eigenlijk verdiend het geen sterren, want bij een ster had ik wel een recatie verwacht op zijn minst. Al was het een korte bericht

    Oorbellen

    Review over Trendjuwelier

    Vandaag weer een mail gestuurd geen reactie wil mijn geld terug of ik ga ermee verder 126 euro

    Sterke punten
    Zijn er geen!

    Hopeloos

    Review over Trendjuwelier

    Oorbellen besteld van 21 december geen ordernummer niks en al betaald jammer genoeg! Gebeld, mails gestuurd geen enkele reactie schande ik wil mijn geld terug nog geen 1 ster waard !

    Ring besteld, niet ontvangen!

    Review over Trendjuwelier

    18 december jl n ring besteld, zou n dag later geleverd worden. Tot op heden, 4 januari nog steeds niets vernomen of ontvangen.
    Wanneer we binnen 3 dagen nog steeds niets horen gaan we verdere stappen ondernemen.

    Sterke punten
    Kan er geen bedenken tot nu toe!

    Lucardi Lisse slechte service

    Review over Lucardi

    Laatst oorbellen gekocht voor mijn 4 jarige dochter. Bij het afrekenen kregen we nog te horen; u heeft 3 maanden garantie op de achterkantjes. Na precies 1 week kwam onze dochter uit school en was er 1 oorbel weg. Ze heeft het zelf niet eens gemerkt, want ze werd gelijk verdrietig. Ik ben uiteraard teruggegaan naar Lucardi - Lisse, maar kreeg te horen dat ze niks voor mij kunnen doen. De garantie is alleen op het achterkantje als deze stuk is en dat moet je kunnen aantonen. Dit was gelijk het standaard antwoord.
    De medewerkster die ons de oorbellen had verkocht was op dat moment zelf ook aan het werk en beaamde dat zij het niet had mogen zeggen dat we 3 maanden garantie hebben op de achterkant. Maar het bleef erbij; we kunnen niks doen. Want wie zegt dat mijn dochter de oorbel niet zelf heeft uitgedaan. Mijn dochter is 4 jaar en kan/doet dit niet zelf!
    Ik was behoorlijk boos. € 20 voor K3 oorbellen, weggegooid?
    Vervolgens kwam de medewerkster met teksten dat zij niks kan doen, anders kan ze haar baan kwijtraken en dat is belangrijker voor haar dan ontevreden klanten, want ja zij heeft ook een gezin te onderhouden gaf ze aan. Ik wist niet wat ik hoorde.

    Vervolgens mij verhaal in een mail naar de klantenservice gestuurd. Het ergste vind ik de woorden van de medewerkster in de winkel. Zo ga je niet met klanten om. En hoe ze erbij stonden, het deed ze gewoon helemaal niks hoe ik me voelde of wat ik er van vond.

    Vandaag kreeg ik reactie van de klantenservice. Een standaard mail met de tekst: wat jammer om dit te vernemen.
    En met dezelfde tekst dat de garantie niet geld als oorbellen zijn verloren.
    Medewerkster Widia denkt om half 6 nog even snel een standaard mail eruit, zijn we daar ook weer vanaf.

    Dit sloeg voor mij echt alles. En is dan ook mijn reden voor deze zeer slechte beoordeling. Ik ga zelf nooit meer naar Lucardi, in geen enkele plaats. Wat een slechte service. En de medewerksters in Lisse staan er alleen maar om te moeten werken. De dame met groen haar hoort echt niet in een winkel te staan en met klanten te werken. Ik heb dit zelf echt nog nooit meegemaakt, maar ik raad het iedereen af om naar Lucardi te gaan!

    Bedrog.

    Review over Lucardi

    Prijzen die bij de sierraden staan zijn bij de kassa ineens veel meer.
    Staan we met een medewerker een ketting uit te zoeken. Zij pakt het sierraad uit de kast, waar heel duidelijk een bepaalde prijs bij staat. We lopen met de medewerker naar de kassa en plots is het sierraad veel duurder. Mededeling van de medewerker: "prijzen bij de kassa zijn leidend"
    Wat een mislukking deze winkel. Sierraad uiteraard niet genomen en naar een echte winkel gegaan.
    Naar mijn weten is de prijs bij het artikel de prijs die je moet betalen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slappe praatjes verkoopster
    Geen leidinggevende
    Geen verstand van wat ze verkopen

    Juwelier die het niet begrijpt

    Review over Juwelier van Arensbergen

    Ik woon meer dan 25 jaar in Malden waar juwelier Van Arensbergen sinds een aantal jaren is gevestigd en ben er vaste klant zoals zo velen in mijn dorp.
    Voor een kerstcadeau moest ik mijn ringmaat weten en ging daarvoor even naar 'mijn juwelier' in het winkelcentrum.
    'Nee meneer dat doen we niet want dan koopt u de ring op internet en niet bij bij'.
    'Als u mij € 7,50 betaalt dan krijgt u die terug wanneer u een ring bij ons koopt'
    'Dat kunt u niet menen meneer Van Arensbergen, ik ben vaste klant bij u, maar nu niet meer en wilt u svp mijn naam uit uw klantenbestand halen. Ik zal tevens mijn mede-dorpsgenoten informeren over uw handelswijze en een review op internet plaatsen'.

    Deze juwelier, meneer Van Arensberen heeft niet begrepen hoe het werkt.

    Sterke punten
    Dat ze in het winkelcentrum gevestigd zijn

    Zwakke punten
    Dat meneer Van Arensbergen niet beseft hoe kwetsbaar hij is in een kleine dorpsgemeenschap als het om zijn imago gaat.

    Helft bestelling ontvangen!

    Review over Lucardi

    Bestelling door gegeven!
    Werd Super Snel geleverd!
    Maar, de helft zat er maar in!
    Doosje helemaal nagekeken, maar het bestelde artikel zat er niet in, Helaas!
    Een hoop toestanden krijg je dan. Waar je niet om vraagt, helaas!
    Je moet dan een rechtsgeldigformulier invullen, anders moet je maar zien, of je het artikel nog krijgt, na 2 dagen, gaan vragen, of ze de papieren hebben ontvangen, met het bericht, dat ik het artikel terug betaald kreeg, hoewel ik liever het artikel had ontvangen!
    Helaas!
    Maar het artikel wat er wel in zat, zeg er mooi uit!

    Sterke punten
    Snelle verzending!

    Zwakke punten
    Het niet correct verpakken/verzenden!

    Arrogantie ten top!

    Review over Schaap en Citroen

    Via de website een afspraak gemaakt en zij nemen niet de moeite om een afspraak met je te maken. Een vriend van mij heeft 10 maanden geleden een duur horloge ter reparatie aangeboden, en wat denk je? Totaal geen interesse in vaste en nieuwe klanten, een echt FLUT bedrijf!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte communicatie en slechte service

    Pas op! Schade op mij verhaald

    Review over Brandfield

    UPDATE 5/12: koop hier met heel veel voorzichtigheid! Brandfield accepteert de retour NIET en stuurt het horloge naar mij terug. Ik had eerder reviews moeten lezen want ik zie dat dit vaker gebeurd bij Brandfield.

    UPDATE 30/11: een reactie van Brandfield op dit platform betekent niks. Brandfield houdt stug vol dat het horloge bij mij beschadigd is. Pas dus heel goed op als je hier koopt!

    Wees op je hoede bij Brandfield! Recent kocht ik hier een horloge van bijna 800 euro. Bij ontvangst vertoonde het horloge duidelijke sporen van dragen: gevouwen horlogeband, krasje op de kast, losse beschermstickers en verbroken enveloppezegel. Als ik het had willen houden, had ik er niet eens zo’n probleem mee gehad. Helaas was het me te groot en retourneerde ik het klokje. Nu beweert Brandfield dat ik de eerste ontvanger van het horloge ben en het horloge niet retour geaccepteerd wordt. Krijg de keuze tussen het horloge laten terugsturen naar mij of het betalen van reparatiekosten. Ik heb laten weten dat ik dit om genoemde redenen niet kan accepteren. Sindsdien is het al ruim een week stil. Brandfield heeft nu zowel het horloge als m’n geld en ik kan weinig doen.

    Sterke punten
    Snelle levering

    Zwakke punten
    Zeer slechte klantenservice

    Zilveren Oorringen niet geleve

    Review over Lucardi

    Slechte winkel, oorringen besteld en leuk doosje om ze in te bewaren
    Het doos heb ik ontvangen maar géén oorringen! Na hun onderzoek wat bestond uit een foto waar het ringdoosje in lag met een set oorbellen vonden zij aan de hand van de foto dat ik beter moest kijken in de doos en helaas ze konden er verder ook niets aan doen!??
    Schandalig is mijn geld van blik of zo? Ik zou er niets bestellen service is slecht. Ik voel me opgelicht wat een pech wie runt zo een bedrijf?
    Afijn ben toch €30 lichter heel jammer

    Sterke punten
    Ze hebben overal een pasklaar antwoord op in eigen voordeel

    Zwakke punten
    Ze snappen niet hoe ze hele kleine kwetsbare pakketjes moeten versturen. Iets wat 6 centimeter en 4 cm groot is versturen ze in een doos van 17x18 cm duhh

    Vreselijk

    Review over Brandfield

    17 oktober bestelling gedaan, het is nu 21 oktober nog steeds niks gezien. K.. smoesje gisteren via de email dat hij gisteren verzonden zou worden met track en tracé, nou helemaal niks!

    Sterke punten
    Helemaal niks

    Zwakke punten
    Ze moeten de pakketjes eens leveren van al die mensen die klagen

    Geen retour betaling.

    Review over Siebel Juweliers

    Al ruim 5 weken wacht ik op de retour betaling. Belofte om 3-5 werkdagen terug te betalen ook niet nagekomen.

    Sterke punten
    Geld vast houden

    Zwakke punten
    Retour zending terug betalen

    Horloge

    Review over Brandfield

    Ben al weekje aan het kijken geweest voor �¢ï¿½ï¿½n horloge. Gebeld of de horloge in Breda was . Geluk hij was . Online afgeprijsd in de winkel dus niet . Precies de zelfde horloge,zei er iets van kreeg ik te horen dat de horloge alleen gister was . Staat al weken met de zelfde prijs . Dan voel ik mij belazerd.

    Sterke punten
    Nvt

    Zwakke punten
    Slechte klantvriendelijk